Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de interventie de urgenta la sarpante si invelitori, consolidare, restaurare si conservare console ? Aripa BETHLEN si Turnul TOBOSARILOR, CASTELUL CORVINILOR HUNEDOARA


Detaliu pentru invitatia numarul 342676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Hunedoara
Numar invitatie: 342676/13.02.2013
Denumire contract: Lucrari de interventie de urgenta la sarpante si invelitori, consolidare, restaurare si conservare console ? Aripa BETHLEN si Turnul TOBOSARILOR, CASTELUL CORVINILOR HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului HunedoaraCod fiscal: 2127028, Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Telefon: +40 254716322, Fax: +40 254716087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087, persoana de contact: VIOREL ARION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei municipiului Hunedoara - Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventie de urgenta la sarpante si invelitori, consolidare, restaurare si conservare console ? Aripa BETHLEN si Turnul TOBOSARILOR, CASTELUL CORVINILOR HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentului contract il constituie lucrari de interventie de urgenta la sarpante si invelitori, consolidare, restaurare si conservare console ? Aripa BETHLEN si Turnul TOBOSARILOR, CASTELUL CORVINILOR HUNEDOARA
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 800, 397.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 80.039.79 lei.Garantia de participare se poate constitui si in euro. Data la care se va face echivalenta leu/euro este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/2004, cu modif. si completarile ulterioare, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa in cuantum de 50% fata de valoarea solicitata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prelungirea valabilitatii ofertelor, precum si, dupa caz, a garantiei de participare, in situatii exceptionale care impun o astfel de prelungire. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul Mun. Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular nr.20.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Retinerea garantiei de participare: Autorit.contract. va retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG nr.925/2006 si cu art.2781 alin.(1) lit. d)din OUG nr.34/2006 cu modif. si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA. Ofertantii din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform legii nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie(se va efectua conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie de buna executie instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr. 20), anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala. Procesele-verbale re receptie finala pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Potrivit art. 180 si art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sunt necesare documente referitoare la situatia personala a ofertantului: - declaratie privind eligibilitatea; se va completa formular nr.7- declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.8- declaratie privind calitatea de participant la procedura; se va completa nr.6- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale- sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara luniiin care se depune oferta;
- declaratiela art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 (persoane cu functie de deciziein cadrul aut. Contractantein ceea ce priveste derularea, organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atriburii: Primar - Viorel Arion, Viceprimar - Boboutanu Dan, Secretar-Aurel Rata Bugnariu, Administrator public - Mihai Leu, Consilieri locali: Aldea Ana Maria, Artean Mircea Ioan, Takacs Aranka, Farcas Ladislau, Bucalet Marian Victor, Cazan Florian, Crisan Ovidiu, Farcas Bianca, Magdalena, Ghenea Silvia, Olariu Nicoleta, Magaon Jane, Marginean Alexandru, Muzsic Robert Eugen, Noghita Luminita Marinela, Palcau Ciprian Stefan, Radu Carolina, Rusu Constantin, Vasilescu Tatiana, Voinia Claudiu Sorin, Costa Mircea. Birou Achizitii- Bucur Mariana Lilica, Director tehnic Ladislau Demeter, Director economic Giurgiu Valentina, Sef serviciu contabilitate-Popa Anisoara Aurelia, Sef SADPP Poanta Marinel, Manager Proiect - Lascau Liliana Otilia, sef Birou Investitii - Nimu Ioan, inspector asistent Achizitii Publice ? Franhoffer Beatrice, Consilier superior Achizitii publice - Muresan Doru, Sef Serviciu Administratie Publica - Podea Gabriela Liliana, inspector principal Achizitii Publice - Combei Anda Luminita ) In cazul unei oferte comunefiecare membru al grupului are obligatiade a depune acesta declaratie.Se va completa formularul nr.24- Documente care atesta statutul de IMM- Dertificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local- sa rezultesituatia obligatiilor scadentein luna anterioara luniiin care se depune oferta Potrivit art. 183 dinO.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt necesare documente referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a operatorului economic: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copiestampilata conform cu originalul din care sa rezulte ca: - Certificatul constatator trebuie sa contina obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul viitorului contract cu corespondent in codul CAEN.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv2010, 2011, 2012, trebuie sa fie de minim 1.600.000 lei.Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2010(1euro= 4.2099 lei), 2011(1euro=4, 2379 lei), 2012 (1 euro =4.4560 lei).Se va completa Formularul 9 Informatii generale din Sectiunea Formulare, Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012) vizate si inregistrate de organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte bilanturile sau alte documente edificatoare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Documentele se vor prezenta in copie lizibila semnate si stampilate in conformitate cu originalul de catre ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani( Formularul 10 si Anexele la acest formular din Sectiunea Formulare). Aceasta va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conf. cu preved. art. 188 alin. 3 lit. a din OUG34/2006 din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si executarea si finalizarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de cel putin un document sau de maxim 2 documente (copii dupa partile relevante din contract(e)/proces(e)verbal(e) de receptie/ certificat(e) constatatoar(e) sau oricare alt document) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minimum 800.397, 99 lei., Se considera contract similar contractul incheiat in vederea executarii aceluiasi tip de lucrari (consolidare, conservare, restaurare inclusiv pe elemente din piatra), pe monumente istorice de aceeasi categorie (ex.: A, B, UNESCO) si sistem constructiv, cu caracteristici si functiuni ASEMANATOARE. Vor fi acceptate ca similare contracte incheiate pentru obiective clasificate in categorii superioare dar nu si cele clasificate in categoriile inferioare monumentului istoric care face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica., 2.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinireacontractului. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabilepentru executia lucrarilor. Fiecare operator economic din cadrul asocierii(daca e cazul) va intocmi acest formular., Se va completa o lista cu personalul de specialitate propus pentru implementarea proiectului insotita de CV-urile personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, diplome, certificate.Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari: - Sef de santier specialist / expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul 1, specializarile C, E si G.- Specialist / expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniile 8 si 9, specializarea E.- Specialist / expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul 9, specializarile E si G.- Responsabil Tehnic cu Executia, specialist / expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul 4, specializarile E si G.- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca- Responsabil management de mediu Cerinta nr.1Certificatul privind managementul sistemului calitatiiOfertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinereaunui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintelespecificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul contractului: respectiv lucrari de protejare, conservare si restaurare monumente istorice - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr.2Standarde de protectie a mediuluiOfertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinereaunui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintelespecificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru obiecte de activitaterelevante in raport cu obiectul contractului: respectiv lucrari de protejare, conservare si restaurare monumente istorice - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer