Achizitie publica - Lucrari de interventie in cazarma 401 Pitesti: ?Reabilitare si modernizare pavilion H, pavilion T, bransament gaze naturale, retele termice, retele de alimentare cu apa si retele electrice?
Detaliu pentru invitatia numarul 340068
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340068/26.11.2012
Denumire contract: Lucrari de interventie in cazarma 401 Pitesti: ?Reabilitare si modernizare pavilion H, pavilion T, bransament gaze naturale, retele termice, retele de alimentare cu apa si retele electrice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 21522375, fax: +40 21523250, persoana de contact: MARIUS GEAMANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 02517 CRAIOVA, str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventie in cazarma 401 Pitesti: ?Reabilitare si modernizare pavilion H, pavilion T, bransament gaze naturale, retele termice, retele de alimentare cu apa si retele electrice?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de interventie in cazarma 401 Pitesti: Reabilitare, extindere si modernizare retele de utilitati: retele termice si centrale termice, retele de alimentare cu apa pentru incendiu, retele si instalatii interioare de gaze naturale, retele electrice j.t.precum si reabilitare, consolidaresi modernizare pavilioane H si T;
II.1.6) CPV: 45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 104, 251 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare se constituie: a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: U.M. 02517 Craiova, C.U.I.-4332487; Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138 deschis la Trezoreria Craiova.b) printr-uninstrumentde garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului prezentat in anexa nr. 13 din cadrul capitolului ?Formulare si modele?.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin prezentarea copiei dupa ordinul de plata cu care s-a efectuat viramentul de catre ofertant sau a scrisorii de garantie de participare, in original.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine integral sau partial garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 precum si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in cazul in care ofertantul formuleaza contestatie iar aceasta este respinsa ca nefondata de catreC.N.S.C.;Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R.925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea totala a contractului, fara T.V.A.;Se constituieprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara T.V.A. alcontractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Garantia de buna executie se restituie in conformitate cu prevederile art. 92, alin. (4) din H.G.R.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime de calificare: 1) Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2) Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Modalitatea de indeplinire (documente solicitate): 1. Declaratie privind eligibilitatea (art. 180) conform modelului dinanexa nr. 1;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 60/2006, conform modelului din anexanr. 2;3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) cu mentiunea ca situatia obligatiilor scadente la plata sa fie prezentata pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala; b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta, conform art. 5 din Ordinul ANRMAP 509/2011, in una din urmatoarele forme : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 conform modelului prevazut in anexa nr. 3;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modelului prevazut in anexa nr. 4; Cerinte minime de calificare: 1) Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv este cuprinsa executarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.2) Ofertantul trebuie sa detina autorizarile impuse prin legislatia in vigoare in vederea executarii anumitor categorii de lucrari supuse unui regim de autorizare la nivel national.Modalitatea de indeplinire (documente solicitate): 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;2.Copie dupa autorizatie ANRE tip EDIpentru executie instalatii de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bari, in conformitate cu Ordinul presedintelui ANRE nr.89/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si aoperatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale;3.Copie dupa atestat ANRE tip B (0.4 kV) pentru proiectare si executie retele electrice de joasa tensiune, in conformitate cu Ordinul presedintelui ANRE nr.24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic;4.Copie dupa autorizatia eliberata de I.S.C.I.R. pentru efectuarea activitatilor de instalare si montare a instalatiilor/echipamentelor sub presiune ale caror parametri sunt specificati in caietul de sarcini, in conformitate cu prevederile Legii 64/2008 si ale prescriptiei tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente", aprobata cu Ordinul ministrului economiei nr. 2154/11.12.2009;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifrade afaceri pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe anul 2011, sa fie mai mare de 5.000.000 lei sau echivalentul in euro;Modalitatea de indeplinire (documente solicitate): 1. Completare formular de informatii generale conform modelului din anexa nr. 5;2. Copie bilant contabil pentru anul 2011, vizat si inregistratla Administratia Financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Indeplinirea in bune conditii, in ultimii 5 ani, a cel mult 7 (sapte) contracte care au avut ca obiect executareatuturor categoriilor de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv: ?executarea/repararea capitala/modernizarea/extindereade retele si/sau centrale termice, retele de alimentare cu apa potabila si/sau pentru incendiu, retele de alimentare si/sau instalatii interioare de alimentare cu gaze naturale, retele electrice precum si executarea/consolidarea/reparareacapitala/modernizarea constructiilor civile sau industriale, cu structura din zidarie sau beton? si cu o valoare insumata, mai mare sau egala cu 2.500.000 lei, fara T.V.A., sau echivalent euro;Modalitatea de indeplinire (documente solicitate): 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, conform modelului prezentat in anexa nr. 6, insotita de certificari de buna executie;2. PVRTL pt. fiecare din cele maxim 7 (sapte) contracte ce prezentate ca exp. similar, Cerinte minime de calificare: 1)Asigurarea personalului de conducere, de executie, a personaluluiresponsabil pentru executia lucrarilor si a personalului de specialitate;Modalitatea de indeplinire (documente solicitate): 3. Declaratie pe propria raspundere privind personalul de conducere, personalul/organismul tehnic de specialitate si personalul de executiede care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de catre ofertant, in special persoanele responsabile pentru executia lucrarilor si responsabilul cu controlul calitatii, conform modelului prezentat in anexa nr. 7;4. CV-urile personalului de conducere, personalului de specialitate, si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;5. Copie dupa autorizatia detinuta de catre responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii (C.T.C.C.), atestat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, conform Legii 10/1995 sau copie dupa decizia conducatorului entitatii ofertante d, Cerinte minime de calificare: 1)Asigurarea utilajelor, instalatiilor si echipamentelortehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Modalitatea de indeplinire (documente solicitate): 10. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari conform modelului din anexa nr. 8;, Cerinte minime de calificare: 1)Declararea subcontractantilor si a partilor din contract pe care acestia le vor executa, daca este cazul;Modalitatea de indeplinire (documente solicitate): 11. Lista privind subcontractantii precum si partea din contract pe care o vor executa, completata si semnata conform modelului din anexa nr. 9; Cerinte minime de calificare: 1)Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii si de mediucare sa se raporteze la sistemelebazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Modalitatea de indeplinire (documente solicitate): 1. Copie dupa certificatele de atestare a implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatii, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emise de catre organizatii abilitate;2. Copie dupa certificatele de atestare a implementarii si mentinerii unui sistem de management de mediu, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, emise de catre organizatii abilitate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic, atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 16:04