Achizitie publica - Lucrari de interventie in vederea inlaturarii efectelor produse de alunecarera terenului la blocul 47 Aleea Teilor, din municipiul Deva
Detaliu pentru invitatia numarul 350857
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350857/23.07.2013
Denumire contract: Lucrari de interventie in vederea inlaturarii efectelor produse de alunecarera terenului la blocul 47 Aleea Teilor, din municipiul Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254210072, fax: +40 254210072, persoana de contact: compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Deva , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventie in vederea inlaturarii efectelor produse de alunecarera terenului la blocul 47 Aleea Teilor, din municipiul Deva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de interventie in vederea inlaturarii efectelor produse de alunecarera terenului la blocul 47 Aleea Teilor, din municipiul Deva, in baza documentatiei tehnice atasata in SEAP.Valoare estimata totala: 1504077.45 lei/RON -fara TVA din care Cheltuieli diverse si neprevazute ? 70648.45 lei/RON, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45262210-6 - Lucrari de fundatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 504, 077.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de Participare (GP): 28000 lei. GP se constituie conform art.86, alin.1. din HG 925/2006, prin: -virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, Trezor Deva -seprezinta ordinul de plata; sau -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilit prevazuta. In orice situatie, dovada constit GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilit a GP va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilit a ofertei (90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor), cu posibilit prelungirii acesteia la cererea autorit contractante. GP se pierde de catre ofertant in urmat cazuri: 1 ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilit a acesteia; 2 oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; 3 oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilit a ofertei. 4 In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autorit contractanta va retine, din GP, suma determinata conf art.278^1 din OUG 34/2006, cu modific si complet ulterioare, in cuantum de 5213.42 lei. Modul de restit a GP: in conformit cu art.88 din H.G.925/2006. Daca ofertantul este IMM, va beneficia de reducere cu 50% daca depune si declaratia de incadrare in categoria IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categ IMM alaturi de GP. Echivalentul lei/alta valuta se va face astfel: echivalentul in euro la cursul stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractului fara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire precum si membrii comisiei de evaluare sunt: Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt: Marginean Petru-Primar; Surgent Marius Gheorghe-Viceprimar; Mos Ovidiu-Viceprimar; Mica Mihai Robert-Administrator public; Sarbu Laura-Secretar al Municipiului; Nutu Silviana-Director economic; Vasile Cosmin-Director tehnic; Davidescu Mircea Ioan-Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice; Vasiu Tiberiu Stefan-presedinte comisie de evaluare, Curcan Maria Rodica-Sef Serviciu Financiar Contabilitate-membru comisie de evaluare; Codrin Gabriel Constantin -membru comisie de evaluare, Marginean Nicolae-membru comisie de evaluare, Radu Petru Dorin- membru comisie de evaluare; Stanescu Adrian Gheorghe-membru de rezerva comisie de evaluare; Cudrevati Alexandru -membru de rezerva comisie de evaluare; Consilieri locali: Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu Mircea, Coroiu Tiberiu, Crisan Daniel Ioan, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Kovacs Francisc, Morar Nicolae Marcel, Muntean Marian, Mos Ovidiu, Oprisiu Corina Violeta, Panduru Carol, Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Surgent Marius Gheorghe, Takacs Iosif, Tonea Vasile5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.- Se va prezenta dovada autorizarii ANRE pentru executarea lucrarilor privind instalatiile de gaze naturale, in copie cu mentiunea conform cu originalul.Operatorul economic trebuie sa fie autorizat ANRE tip EDS pentru executarea lucrarilor privind instalatiile de gaze naturale; -se va prezenta autorizatie ANRE tip EDS in copie cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertei.Cerinta este solicitata in conformitate cu: -prevederile Ordinului 89/2009, privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale; -cu prevederile Legii energiei electrice si a gazelor naturale, nr.123/2012 si ale-Hotararii nr. 410/2007 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani financiari, sa fie de minim 1, 500, 000 lei.Pentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual BNR leu/euro, astfel: 2010:1 euro = 4.2099 lei;2011:1 euro = 4.2379 lei;2012:1 euro = 4.4560 lei.Se vor prezenta: - Fisa de informatii generale cuprinzand media cifrei globale pe ultimii 3 ani (Formular anexat).- Documente relevante in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul - sunt lasate la latitudinea operatorului economic a fi prezentate, Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, daca daca este cazul.Sustinatorul va prezenta urmatoarele documente: 1. Angajament de sustinere, formular anexat;2.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, formular anexat;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, formular anexat;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.G.34/2006, formular anexat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade, locuri de executie si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara: Din Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii (lucrari de consolidare a terenului prin coloane forate/piloti), prin unul sau maximum doua contracte de "lucrari executate si duse la bun sfarsit" sau "contract de lucrari finalizat" (conform prevederilor art. 14 din Ordinul 509/2011) a carui, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 1416000 lei, fara TVA.Prin formulele "lucrari executate si duse la bun sfarsit" si "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: -Pentru contractul/ele prezentate ca experienta similara se vor prezenta, pentru fiecare contract in parte, certificari de buna executie din care sa rezulte beneficiarii (indiferent daca acestia sunt autorit contractante sau clienti privati), valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit;
-In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.-Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat leise va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost incheiate contractele in cauza., Prezentarea unei liste cuprinzand persoanele responsabile pentru executia lucrarilor., Sef de santier cu studii tehnice (in domeniul constructiilor) si cu experienta in constructii cu implicarea in realizarea a cel putin unei lucrari similare.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? Declaratie de disponibilitate? Diploma de studii in copie cu mentiunea conform cu originalul; Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare.? Dovada implicarii in realizarea a cel putin unei lucrari similare;, Responsabil tehnic cu executia (RTE)Atestat de MDRAP in domeniulConstructii civile, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, art.14, art.23 si cuOrdinulnr. 777 din 26 mai 2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?, cu modif. si completarile ulterioare.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? Declaratie de disponibilitate ;? Atestat emis de MDRAP si legitimatie valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (copie si dupa pagina cu viza), prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative? Declaratie de disponibilitate? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructiiSe vor prezenta urmatoarele documente justificative: ? Declaratie de disponibilitate ;? Decizie de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul;Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte documente echivalente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., in caz de subcontractare a unor parti din contract, se solicita Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul.Se vor prezenta urm doc. justificative: ?Declaratie privind subcontractantii;?Acord de subcontractare;?Declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in confor cu preved art.190 din OUG.34/2006 de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofert resurse tehn si profes invocate. Persoanele care asigura sustinerea tehn si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev art: 180, 181 lit.a), c1)sid) si 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulterioare, daca este cazul.Sustinatorul va prezenta urmatoarele documente: 1. Angajament de sustinere, formular anexat;2.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, formular anexat;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, formular anexat;4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.G.34/2006, formular anexat. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul obiectului contractului;Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Acest Certificat se va prezenta in copie, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 09:42