Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INTERVENTIE IN ZONA PIETONALA CENTRALA, COLATERALE PROIECTULUI DE BAZA: ?REABILITARE ZONA PIETONALA CENTRALA SI ILUMINAT ARHITECTURAL IN MUNICIPIUL VASLUI


Detaliu pentru invitatia numarul 347323
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VASLUI
Numar invitatie: 347323/24.05.2013
Denumire contract: LUCRARI DE INTERVENTIE IN ZONA PIETONALA CENTRALA, COLATERALE PROIECTULUI DE BAZA: ?REABILITARE ZONA PIETONALA CENTRALA SI ILUMINAT ARHITECTURAL IN MUNICIPIUL VASLUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Primaria Municipiului Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, Strada Spiru Haret nr.2, Birou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTERVENTIE IN ZONA PIETONALA CENTRALA, COLATERALE PROIECTULUI DE BAZA: ?REABILITARE ZONA PIETONALA CENTRALA SI ILUMINAT ARHITECTURAL IN MUNICIPIUL VASLUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE INTERVENTIE IN ZONA PIETONALA CENTRALA, COLATERALE PROIECTULUI DE BAZA: ?REABILITARE ZONA PIETONALA CENTRALA SI ILUMINAT ARHITECTURAL IN MUNICIPIUL VASLUIValoarea estimata pentru aceste lucrari: 804576 lei care cuprinde si valoarea de 39883 lei aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute conform prevederilor art.29, alineat 2 indice 1 din OUG34/2006 modificata si completata.
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 804, 576 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 15.200, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile , perioada egala cu perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa-si mentina oferta valabila.Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprie raspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: In conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 modificata si completata.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la TrezoreriaVaslui, Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 modificata si completata.In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera b)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.Pentru situatiile in care operatorii economici doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.- Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006 -- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , alineat 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale -Formulare tip emise de institutii de specialitate-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006?Nota: In vederea completarii declaratiei prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru aceasta lucrare, sunt urmatoarele: 1.Vasile Paval - Primar, 2.Traian Cristea - Sef Serviciu Investitii Achizitii Publice, 3.Sorina Radulescu - Consilier Juridic, 4.Petronela Vasilescu- Sef Birou Achizitii Publice, 5.Dorin Apavaloaie- Consilier Achizitii Publice, 6.Diana Moldoveanu - Inspector de specialitate Achizitii Publice, 7.Mihai Galan- Consilier Management Proiecte8.Eliza Stavar- Consilier Serviciul Investitii9. Conform Ord 170/2012 consilierii locali: Abutoaiei Alexandru Andrei, Arcaleanu Marius Marian, Caragata Valeriu, Cazacu Dragos Andrei, Ciocarlea Valerian Eugen, Clatinici Daniela, Dragomir Valentin Mircea, Idriceanu Marioara, Juverdeanu Adrian, Matei Corneliu, Negruti Leonard Alin, Onu Maria, Pintili Rodica, Prisan Dumitru, Rinder Ana Smaranda, Trifu Alin Dan, Volocaru Alecsandru, Zaharia Ioan Certificat Constatator emis de ONRC.Nota1: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertant: Se va prezenta formularul Fisa informatiigenerale ofertant cu precizarea in cadrul formularului a cifrei de afaceriglobale din ultimii 3 ani.Se solicita: Prezentare formular Fisa informatii generale ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani: Se va prezenta: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorprecum si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 2: - Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari: Ofertantul va trebuisa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii. Pentrupersonalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa o declaratie de disponibilitate.Se solicita: 1. Prezentarea: Declaratie privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari?.2. Autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) pentru responsabilul tehnic cu executia.-Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se va completa formularul: ?Declaratie de disponibilitate?, Cerinta nr.3Informatii privind asocierea - daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractullegalizat., Cerinta nr. 4Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocatePersoanele care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta 5Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fiindeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi. In cazul in care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexala contract. Cerinta nr. 1Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: CertificatISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie dupa acest certificatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer