Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INTERVENTIE LA AIBB-AV PENTRU CORPURILE A, B, ROTONDA SI LUCRARI EXTERIOARE - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI


Detaliu pentru invitatia numarul 328456
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 328456/31.05.2012
Denumire contract: LUCRARI DE INTERVENTIE LA AIBB-AV PENTRU CORPURILE A, B, ROTONDA SI LUCRARI EXTERIOARE - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212041408, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212041320, fax: +40 212041976, persoana de contact: Georgeta Hoara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul CN Aeroporturi Bucuresti SA - Corp Logistic, Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTERVENTIE LA AIBB-AV PENTRU CORPURILE A, B, ROTONDA SI LUCRARI EXTERIOARE - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE INTERVENTIE LA AIBB-AV PENTRU CORPURILE A, B, ROTONDA SI LUCRARI EXTERIOARE - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI
II.1.6) CPV: 45235110-7 - Lucrari de constructii de aerodromuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 094, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 110.948 Lei. In cazul in care garantia de participare va fi constituita in euro se va utiliza cursul de: 4, 3791 Lei. Garantia de participare se va constitui fie printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 120 zile de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor). Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de 8.669, 48 Lei. Garantia de participare se restituie conform art.88 din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de participare se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie a contr.(Form.6) este de 10 % din val.contr.si se va constitui printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de catre o soc. bancara sau soc. de asig.Gar.de buna exec.va fi constituita in termen de 7 zile de la semnarea contr.Daca ofertantul declarat castig.se incadr.in categ.IMM, cf. doc. prez.cuantumul acesteia se va reduce, cf.leg.in vig, cu 50%.Gar.de buna executie a contr.va fi constituita pe o per.egala cu per.de gar.a lucr.exec. in baza contr.+ 14 zile. Gar.de buna exec.va fi restituita dupa cum urmeaza: A)Pt.proiectare: Gar.de buna exec.va fi restituita in termen de 14 zile de la data incheierii proc.-verbal de RTL exec.in baza PT, daca AC nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.B) Pt.lucrari se va restitui: a) 70% din val.garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii proc-verbal de RTL, daca AC nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din val.gar.la expirarea per.de gar.a lucr.exec, pe baza proc?verbal de rec.finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 dinOUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) dinOUG 34/2006. Persoanele cu functiile de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Anexa la Fisa de date. Pt. indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt. pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularele H1, H1A si H1B din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?; 2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la data de 25 ale lunii anterioare datei de depunere a ofertelor - dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Pt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?.Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr. 1: Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiI. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006)Cerinta nr. 2 Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada autorizarii ca agent aeronautic civil in domeniul aeroportuar: proiectare pentru lucrari de reparatii si modernizari la obiectivele de aviatie civila existente si executie de lucrari de constructii, reparatii si modernizari la obiective de infrastructuri, conform Ordinului 2459/2006.In cazul in care o parte din lucrarile ce formeaza obiectul contractului urmaza sa fie executate de catre subcontractanti acestia trebuie sa detina Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, in functie de partea de acord subcontractata, in conformitate cu prevederile art. 63 lit. c) din O.G. nr. 29/1997, republicata si a Reglementariiaeronautice civile romane RACR-AD-AACDA aprobata prin Ordinul nr. 2459/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAutorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului si/sau subcontractantului privind proiectare pentru lucrari de reparatii si modernizari la obiectivele de aviatie civila existente si executie de lucrari de constructii, reparatii si modernizari la obiective de infrastructuri, conform Ordinului 2459/2006.? copie ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Se solicita ca ofertantul sa depuna o lista a principalelor servicii similare cu obiectul contractului prestate in ultimii 3 ani si o lista cu lucrari similare cu obiectul contr., executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa fi finalizat (servicii si lucr.executate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani si respectiv 5 ani), cel putin 1 contract ce a avut ca obiect servicii de proiectare cuval.de minim 300000 Lei si cel putin 1 contract de executie lucr.cu val.de minim 10000000 Lei, similare obiectului contr.Conditia poate fi indeplinita si prin finalizarea unui singur contract, avand ca obiect servicii de proiectare cu val. minima de 300000 Lei si executie lucr.cu val. minima de 10000000 Lei, similare obiectului contr. Se va mai prezenta -in copie elem.relev.ale contr.din care sa reiasa minim obiect, valori pe proiectare si valori pe exec.lucrari;
- recomandare/doc. constatatoare emise de benef.contract sau proc.verbale de recep.cu confirm. prest. serv.si exec.lucr, Cerinta nr. 2 Resurse umaneSe solicita ca ofertantul sa detina minim un responsabil tehnic cu executia atestat MCPN, conform Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va depune o declaratie care sa contina informatii cu privire la pregatirea profesionala a responsabilului tehnic cu executia. De asemenea se vor depune documente doveditoareprivind atestareasi legitimatia aferenta, vizate la zi., Cerinta nr. 3 Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia.In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens. Cerinta nr. 1 Sistemul de management al calitatiiOfertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer