Achizitie publica - Lucrari de interventie la spatii din paviioanele D si D1 din cazarma 3000 Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 335970
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335970/24.09.2012
Denumire contract: Lucrari de interventie la spatii din paviioanele D si D1 din cazarma 3000 Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTICod fiscal: 4192804, Adresa: STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 2-4, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 6672098, Fax: 6672098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ON LINE IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventie la spatii din paviioanele D si D1 din cazarma 3000 Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de interventie la spatii din paviioanele D si D1 din cazarma 3000 Bucuresti pozitia de plan 2011.I.3000 Bucuresti
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 701, 557.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 34.031 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 90 de zile de la data limita stab.pt dep.ofert; Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. NU se permite depunerea in numerar la casieria unitatii. Contul in care se poate face viramentul este: RO 84 TREZ 7015005XXX000142, deschis la TREZORERIA STATULUI sector 1 Bucuresti. Garantia de participare se va retine de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute de art 278.1 din OUG 34 cu modif si completarile ulterioare.Garantia pentru participare se exprima in LEI si se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau OP. Instrumentul de garantare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante ? birou achizitii pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Va fi insotit de traducerea autorizata in lb romana (daca este cazul). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile introduse la plata, cu respectarea HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art 92 din Hotararea nr 925/2006. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie si va constitui doar 5% din cuantumul garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul)3.Cazierul fiscal/judiciar pentru operatorul economic si pentru administratori/actionari4. Certificatul de participare cu oferta independenta5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de sucontractant si de tertul sustinator (daca este cazul)6. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (comisia de atribuire) sunt: PRESEDINTE: Lt.Col.ing. Gheorghe Gabriel Ionica, MEMBRI: Mr.ing.Dumitrescu Constantin, Cpt.ing. Dragoi Catalin, Lt.ing. Branea Alin, P.C.C. Vasile Daniela7. Certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile subordonate, care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleATENTIE! Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Autoritatea contractanta, daca va fi necesar, va solicita in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007)din care sa reiasa ca aveti in obiectul de activitate executarea lucrarilor pe care le ofertati.ATENTIE! Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Autoritatea contractanta, daca va fi necesar, va solicita in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 3.403.114, 27 lei, respectiv 787.812, 64 euro. Mentiune: In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (se va tine seama de anul infiintarii sau cand si-a inceput activitatea operatorul economic)., Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe ultimii 3 ani., Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari din care sa rezulte indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani a minim unui contract si maxim 2 contracte care a/au avut ca obiect executia unor lucrari similare, de cel putin 1.701.557, 136 lei, respectiv 393.906, 32 euro. Cursul la care se va face echivalenta lei - euro este cursul afisat de BNR in data de 31.12.2011, respectiv de 4, 3197 lei pentru un euro. Prin contract finalizat se vor intelege toate sit prev la art.14 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, CONTINUAREA CERINTEI III.2.3.a).1.Pentru a dovedi indeplinirea criteriului operatorii economici pot prezenta minim 1 contract maxim 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.701.557, 136 lei.Pentru fiecare contract mentionat ca experienta similara se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Formularul de experienta similara 2.Copie dupa informatiile relevante din contractul mentionat ca experienta similara 3.Copie dupa procesul - verbal de receptie la terminarea lucrarilor care fac obiectul contractului mentionat mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor 4.Recomandare din partea beneficiarului/clientului, Sa prezinte: Responsabil tehnic cu executia, Prezentarea atestatului MDRT; Responsabil cu calitatea lucrarilor Calificari: Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor; Experienta profesionala: participarea in cadrul unui proiect similar ca responsabil CQ; Pentru responsabilul C.Q. este suficienta prezentarea deciziei de numire. Responsabilul tehnic cu executia nu poate fi aceeasi persoana cu responsabilul CQ, Sef santier Calificari: Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor, Experienta profesionala: participarea in cadrul unui proiect similar ca sef de santier; Inginer instalatii conform cerintelor de proiectare. Calificari: Studii superioare finalizate in domeniul instalatiilor; Experienta profesionala: participarea in cadrul unui proiect similar, CONTINUAREA CERINTEI III.2.3.a).2.Pentru fiecare dintre expertii solicitati se vor prezenta: 1. CV-urile in format european, din care sa rezulte cu claritate pozitia pe care o va ocupa in cadrul contractului, pregatirea si experienta profesionala: contracte, etc. specifice pozitiei pe care o va ocupa in cadrul acestui contract ? original, datat si semnat de catre expert; 2. Diplome/Certificate de atestare din care sa rezulte pregatirea profesionala necesara pozitiei pe care o va ocupa in contract - copii conform cu originalul, semnate si stampilate de candidat; 3. Contractele de colaborare/individuale de munca/prestari lucrari pe care candidatul le are cu expertii solicitati - copii conform cu originalul, semnat si stampilat de catre candidat; 4. Acordul de participare in echipa de implementare - original, semnat de catre expert;, Declaratie pe proprie raspundere care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, Lista cu personalul de specialitate pe functii si meserii strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, instalatiile utilajele, echipamentul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii. respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ON LINE IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 22:27