Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte garsoniere fete, garsoniere baieti, bloc B, bloc F.P.L., bloc A: scara I, II, III, bloc A 2: scara 1, 2, 3, 4", Asociatia de proprietari nr.1 ,comuna Gugesti, jude


Detaliu pentru invitatia numarul 321489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GUGESTI-VRANCEA
Numar invitatie: 321489/09.03.2012
Denumire contract: "Lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte garsoniere fete, garsoniere baieti, bloc B, bloc F.P.L., bloc A: scara I, II, III, bloc A 2: scara 1, 2, 3, 4", Asociatia de proprietari nr.1 , comuna Gugesti, judetul Vrancea,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GUGESTI-VRANCEACod fiscal: 4297800, Adresa: str. Aleea Primaverii 85, Gugesti, Telefon: 0237250132, 0728012583, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihail Kogalniceanu, nr. 71, Gugesti, Romania, cod postal: 627155, telefon: +40 237250046, fax: +40 237250182, persoana de contact: str. Mihail Kogalniceanu, nr. 71, com. Gugesti, Vrancea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Gugesti, judetul Vrancea, str. Mihail Kogalniceanu, nr. 71
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte garsoniere fete, garsoniere baieti, bloc B, bloc F.P.L., bloc A: scara I, II, III, bloc A 2: scara 1, 2, 3, 4", Asociatia de proprietari nr.1 , comuna Gugesti, judetul Vrancea,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucr necesara pt creare climat crest perf energ a bl. Locuinte propuse fac parte din As de prop 1, din com Gugesti, Vrancea, construit 1973-1980, de la acea data si pana astazi nu s-au intreprins interv majore privind lucr intretinere, reabilit a bl de loc.Cf doc teh Proiect teh + Detalii de executie (P.T.+D.E.), se realiz lucr: 1.lucr de aplicare a barierei termositem: -termoiz supraf opace ale peretilor ext, inclusiv a glafurilor , ferestrelor, usilor acces bl, usilor din balc si logii, cu polistiren expandat dens 20 kg/mc ? grosime 10 cm.-termoiz intrados planseu beton armat peste subsol tehnic polistiren expandat dens 20 kg/mc ? 5 cm gros la toate bl in afara de bl de pe str. Vlahuta (trons 1 si trons 2), termoiz realiza peste placa in contact cu solul cu polistiren expandat dens 20 kg/mc ? 5 cm gros pt nu exista subsol tehnic.-termoiz planseu ultimul etaj ? in podul acoperisului cu sarpanta lemn, invelitoare tabla otel vopsita camp electrostatic cu vata min ? gros 15 cm.2.lucr de inloc a tamplariei existente: -inloc usilor acces in bl cu usi profile Al termoiz, geam termoiz , tablii in treimea inferioara din panel PVC termoiz-inloc ferestrelor lemn rasinoase geam obisnuit, cu ferestre PVC, geam termoiz, la toate apart unde locat nu au efect inca;
-inloc usilor acces balcoane, logii cu usi PVC, geam termoiz , tablii in treimea inferioara panel PVC termoiz, la toate apart unde locat nu au operat deja;
-la bl A cu sc I, II si III pe zona de pod se va realiza refac partiala a lucarnelor, care prezinta degradari locale. Se vor monta ferestre tamplarie Al, pe zona de pod nu exista momentan lumina naturala, ventilarea, din cauza interventiei locat care au infundat lucarnele exist cu astereala.3.lucr de refac a finisajelor: -la fatade, colturile, muchiile protejeaza cu profile de colt Al, plasa fibra sticla, iar aliniamentul soclului protejeaza cu profil soclu prevaz cu lacrimar. Aplica amorsa, tencuiala silicatica, culorile, alternanta ac stabilite benef.-termosist aplicat intradosul planseelor, in subsol si la parter va fi gletuit, finisat cu zugrav simple, zugrav vopsele lavabile , alba.-confectiile met aparente ? mana curenta aferenta parapetilor la balcoane si logii ? se vor proteja anticoroziv cu un strat miniu de plumb si doua straturi email alchidic in cul hot benef.-bazia, streasina infundata se vor vopsi ? 3 straturi ? vopsele ulei in cul stab benef.La balcoanele care au parapetul neinchis, cu zidarie , alte elemente de const, inchiderea se va realiza cu panouri OSB ancorate de actuala structura met a parapetului. Termoiz ac parapet se va realiza cu placi polistiren expandat 5cm grosime. La finisaj, colturile, muchiile se protejeaza cuprofile colt aluminiu plasa fibra sticla. Aplica amorsa, tenc silicatica, cul alternanta ac hot benf4.lucr de refac unele elemente de const care cuprind: -lucr de repar la sarpantele exist-lucr de refac , inloc a invelit sarpante-lucr de inloc a cos fum5.lucr de org de santier
II.1.6) CPV: 45320000-6 - Lucrari de izolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 763, 197 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar particip 49.000 leiCNSC respinge contest ca nef AC retine din gar particip 6.543, 20 leiValab gar particip 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constit gar particip: scris de gar bancara, se prez in orig, in cuant pt perioada prevaz in docum de atrib (90 zile de la data limit stab de dep a ofert) form 19; instrum de garant, de o soc asig in orig, cuant per prevaz in doc de atrib (90 zile); OP-confirm ac de banca emit, pana la deschid ofCont IBAN AC- RO87TREZ69124700271XXXXX, Trez Focsani, CF 4297800Of calit IMM dovada constit gar de particip in cuant de 50% din val, insotit Decl incadr I.M.M.Doc refer la gar particip se vor prez in afara coletului de of.In cazul unei asoc instrum de gar va fi emis in numele si pt Lider Asocierii. AC poate sol ext per valab a ofert. In caz ofisi extinde per valab a of, per valab a gar particip va fi prelung.In sit in care of nu extinde valab of si /sau a gar particip, se considera ca ac si-a retras of si va fi exclus din proced
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului(2, 5% pt. I.M.M.-uri) fara TVA2.Perioada garantiei de buna executie : minim 24 de luni si maxim 60 de luni calendaristice3.Modul de constituire a garantiei de buna executie, una din cele doua variante :3.1.scrisoare de garantie de buna executie emisa de o institutie bancara sau societate de asigurari(Pentru constituirea garantiei de buna executie se va utiliza Formularul model nr.19 anexat.)3.2. prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria locala...
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea- Cerinta obligatorie: prezentare formular completat-Formular 12A in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.-Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181- Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 12B in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.-Declaratie privindcalitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din anexa: Formular 12C in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta;ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea trebuie prezentate si de subcontractantii declarati in oferta.-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat-Cerinta obligatorie: -Se solicita Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de local-Cerinta obligatorie: -Se solicita Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Formular 12C` certificat in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta;ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea trebuie prezentate si de subcontractantii declarati in oferta.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta-Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta, in original, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Vatra Vasile ?Primar-Negru Ilinca ? Contabil Sef-Mocanu Sorela-Maria ? Manger proiectATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/subcontractant/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.Nota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie: -Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, in copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii achizitiei publice ? conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011 precum si coduri CAEN :4120 , 4332 , 4333 , 4334 , 4339 , 4391, 4399 si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii ( daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii ).Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc in cazul in care a prezentat documentul solicitat in copie, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Persoane juridice/fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu celmult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cerinta obligatorie : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), minim. 3.000.000 lei : Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. ANUL CURS EURO 2008:3, 6827, 2009:4, 2373, 2010:4, 2099, 2011:4, 2379 -declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (se regaseste in formularul de informatii generale).In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea corespunzatoare a contarctului.Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotarea proprie /inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor conformanexa 1 la Ordinul 509/2011., Inform capacitatea teh. Se solicita, informatii cu privire la: -Lista princip lucrari executate in ultimii 5 ani .-Se va prezenta o lista a princip lucrari similare, executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pt lucrarile mentionate vor fi depuse ?copii de pe parti relevante ale contractelor de executie? , procese verbale de receptie sirecomandari din partea beneficiarilor.Cerinta minima obligatorie: indeplinirea in ultimii 5 ani a unor lucrari similare receptionate, a caror valoare insumata este de 1.700.000, 00 lei fara TVA.Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.ANUL CURS EURO2007 3, 33732008 3, 68272009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, Declar efectiv med an pers angaj, asig cu pers de specialit, nr si pregat pers conducere, a pers resp dir de indeplin contr.Cer min: 1.Lista pers implic in derul contr cupr: ?Coord pr ing constr, angaj propriu/contr colab/prest serv/declar sau angaj particip art188OUG34/?06?Resp teh executia, atestat dom constr civ si industr Lg10/?95 calit in constr, angajat propriu/contr de colab/prest serv/declar sau angaj particip art188OUG34/?06?Resp control calitcare a fost implicat intr-un contract similar, numit prin decizie, angajat propriu/contr colab/prest serv/declar, angajam particip art188OUG 34/?06-Sef santier angaj propriu/contr de colab/prest serv/decl sau angajam de particip art188 OUG34/?06.2.Lista muncit calific in dom (dulgheri, betonisti, instalat incalz, instalat sanit, electric, lacatusi, zugravi, zidari, vopsit, muncitori incarc-descarc) ? 15 pers.Pt pers muncitor calific va prez o declar propr rasp insotita de un tab cu num prenum pers calif si meseria ac-Grafic timp indep sarci, Informatii privind subcontractantii-Se solicita Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Se va mentiona proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti.Aceasta declaratie va fi depusa chiar daca ofertantul nu are subcontractanti., Multi op ec au dr de a se as cu scop de a dep o of com, fara oblig sa leg dpv form asoc. AC va sol asoc sa fie leg -of com este decl castig, cond neces pt bn indepl contr. Of dep de op ec care alcat asoc tr sa indepl urm: tr sa cupr toate inf sol pt fiecare part din cadrul asoc si categ de activ ex de ac, tr sa fie semn in mod oblig lgl toti part, unul din membr tr num parten cond(lider) - resp de contr, ac num tr confir imput scris semn fiec part, tr sa includ un acord de asoc care sa se statueze ca toti parten respons in mod lgl, uniti, indiv, realiz contr, part conduc va fi autoriz sa prim si sa transm instruct in num fiec, tut part, realiz contr, incl plat, vor fi in respon partener cond (lider), toti parten din asoc tr sa ram in ac forma as pe dur realiz a contr, struct, constit as nu va fi modif, dur exec contr, decat cu aprob prealab AC, in sit except. Asoc tr sa indepl min ac crit de eligib si de cf ca cea initia, fiec mem al asoc tr sa indepl crit de calific solicit la pct anter Cerinte obligatorii: Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor Certificate valabile emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) pentru domeniul de activitate ce corespunde obiectului procedurii.Cerinta nr.2Informatii privind standarde de protectia mediului Certificate valabile emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 (sau echivalent) pentru domeniul de activitate ce corespunde obiectului procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata ?garantiei de buna executie?
30
Descriere: Durata min a ?garant buna execut?va fi de 24 luni calend, sub care oferta va fi decal neconf.Durata max a ?garant buna execut?va fi 60 luni calend, peste care of nu va fi punctata suplim. Detalii privind aplic algoritm de calcul: Pctj pt fact eval ?durata garant buna exec lucr? se acorda astfel: a)pt oferta cu durata ?garant buna exec lucr? cea mai mare, se acorda pctj max alocat fact eval respect;b)pt o durata de garant < decat cea prevaz la lita) se acorda pctj astfel: Pn= (termenn /termen max ofertat) x pvtj max alocatPctj se calc prin rotunj la cifra sutim, astfel: -daca dupa zecim aflata pe locul sutim se afla una din cifrele 0, 1, 2, 3 sau 4 atunci ac zecim ramane neschimb;
-daca dupa zecim aflata pe locul sutim se afla una din cifrele 5, 6, 7, 8, sau 9 atunci ac zecim se mareste cu o unitate;
-daca cifra (sutim) la care se face rotunj este , ,9?, se pune in locul ac cifra , ,0? iar cifra din fata ei (cifra zecim) se mareste cu o unitate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer