Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte din judetul Vrancea, localitatea Adjud ? Etapa a II-a


Detaliu pentru invitatia numarul 339244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)
Numar invitatie: 339244/13.11.2012
Denumire contract: Lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte din judetul Vrancea, localitatea Adjud ? Etapa a II-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)Cod fiscal: 4350491, Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Telefon: 0237641908, Fax: 0237641912
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 237641912, persoana de contact: GABRIELA RACOVITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mun. Adjud, str. Stadionului, Nr. 2, Adjud, jud. Vrancea, CP 625100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte din judetul Vrancea, localitatea Adjud ? Etapa a II-a
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reabilitare termica la blocurile 88, 89 si 90, str Republicii, mun. Adjud
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 815, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :15.000, 00 lei; Pentru IMM garantia de participare se reduce cu 50% (cf prevederilor Legii 346/2004)Perioada de valabilitate va fi de 90 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: -ordin de plata in contul Primariei Mun Adjud, jud. Vrancea, RO91 TREZ 6925 0069 XXX0 0039 deschis la Trezoreria Municipiului Adjud, jud. Vrancea, Cod Fiscal 4350491, confirmat de banca- scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura conform formularului anexat, in original- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.Aut cont are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile : isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; nu constituie garantia de buna executie, in perioada de valabilitate a garantiei de participare; ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC, iar CNSC respinge contestatia(suma retinuta 4.595, 40lei.)
Garantie de buna executie
Cuantumul garan de buna exec: 5% din val fara TVA a contr si se constit printr-un instr de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara(conform Form nr. 7 din Anexa , ,Formulare?) sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract. In cazul in care contractant este o asociere de mai multi operatori economici, aceste instrum de garant vor fi emise in numele liderului asocierii .Garan de buna exec se va constitui in termen de max 5 zile de la semnarea contr.Autorit contract va restitui garantia de buna executie: 70% din val gar, in termen de 14 zile de la data incheierii PV receptie la terminarea lucra, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ; restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garan a lucr exec, pe baza PV rece finalaGarantia de buna executie se poate const in cuantum de 2, 5% din valoarea contr fara TVA pentru IMM-uri conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord nr. 314/2010- Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 - form nr. 2 APersoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, INCLUSIV PERSOANELE CARE APROBA BUGETUL AFERENT AUTORITATII CONTRACTE, NECESAR FINANTARII CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA(consilierii locali): Armencea Constantin-primar , Sibisan Andra Genoveva-secretar , Goian Cornelia Daniela-Directiaeconomica, Stroia Gheorghe-Compartimentul achizitii publice, Tacu Aurel - Compartimentul managementul Proiectelor, Stirbat Gabriela - compartiment juridic, Ungureanu Ciprian-Compartimentul financiar contabil, Mereuta Violeta - Compartimentul managementul Proiectelor, Udrescu Danut - Comp Administrare Patrimoniu, Scorteanu Viorel - Asociatia de Prop nr. 8, Cretu Valerica - Asociatia propr nr. 8 si consilierii locali: Badiu Adrian, Catana Ion, Calaretu Neculai, Cristea Leonardo Claudiu, Diaconu Gelu, Ivan Gheorghe, Munteanu George, Stan Lascar, Stanciu Dinu Danut, Birla Carmen, Dobre Laurentiu, Dulgheru Andrei, Rogoz Stan, Cristea Ciprian, Ianovici Constantin, Rauta Adrian, Saradici Stefania- Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - in original, la vedere, Form nr. 2 C-Inf privind asocierea, acord de asociere form nr. 3, formular 3A si 3BIn cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III. 2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea criteriilor de calificare si selectie prevazute la punctele III.2.1), III.2.4) in prezenta Fisa de date a achizitiei . Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.- Prezentarea Formularului nr. 12 A - Decl privind eligibilitatea neincadrarea in disp art. 180- Form 12 B -Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181- Form nr. 12 C - Decl privind calitatea de participant la procedura- Certificate de atestare fiscale pt pers jurid eliberate de Ministerul Fin Publ sau unit subordonate si certif priv plata impoz si taxelor locale elib de Primarie (Consil Local)din care sa reiasa lipsa oblig de plata ale ofertant, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.In cazul in care ofertantul invoca sustinerea, tertul sustinator are obligatia de face dovada neincadrarii in prev art. 69^1, art. 180, art 181, lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -Certificat constatator eliberat de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de inf generale Form nr. 4Ofertantii/fiecare membru al asoc/ sust financ va prez documente care sa reflecte imaginea fidela a situatiei econ-finan a ofert si anume prez Bilanturilor contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, inregistrare conform legii la organele competenteIn sit in care ofert a fost infiintat sau si-a inceput acti ec de mai putin de 3ani, se va lua in considerare prez inf cores perioadei efec de activ.- Cap ec si fin a ofertantului poate fi sustinuta de catre un tert
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborare ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare laconditiile privind masurile de protectie a mediului, - lista lucrarilor similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuitexecutate in ultimii 5 ani, -Formular nr. 6 - experienta similara- cerinta privind experienta similara ? executarea a minim 1, maxim 3 contracte de lucrari similare obiectului contractului ceurmeaza a fi atribuit in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie minim 700.000, 00 leifara TVA;, -inform referitoare la utilajele/instalatiile/echipamentele/laboratoarele pentru indeplinirea contractului de lucrari., - informatii referitoare la personalul/organism tehnic de specialitate de care dispune pentru indeplinirea contractului- informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Cerinte minime de pers: a) Resp de contract ? absolvent de studii superioare tehnice constructii - cu experienta dovedita prinparticiparea la minim un contract de lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuitb) Sef de santier- absolvent de studii superioare tehnice constructii - cu experienta doved prin participarea la minim un contract de lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuitc) RTE - absolvent de studii superioare tehnice constructii, Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre alta persoana -prezentarea angajamentului ferm in forma autentica si declaratia sustinatorului privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181, literele a, c1, d, - Informatii privind partea din contract pe care ofertantul intent sa o subcontracteze SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentSR EN ISO 14001:2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer