Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de interventie pentru inchidere terasa la Centrul de Ingrijire si Asistenta "Casa Soarelui" Str. Marin Pazon nr.2B, Sector 3


Detaliu pentru invitatia numarul 329580
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 329580/15.06.2012
Denumire contract: Lucrari de interventie pentru inchidere terasa la Centrul de Ingrijire si Asistenta "Casa Soarelui" Str. Marin Pazon nr.2B, Sector 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: 0318058748, Fax: 0318058748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Romania, cod postal: 032462, telefon: +40 213400270, fax: +40 213400270, persoana de contact: CRISTIAN OPRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 3, Bucuresti, bd.1 Decembrie 1918 nr.12-14, sector 3, tel/fax: +40 213400270, parter, registratura-camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventie pentru inchidere terasa la Centrul de Ingrijire si Asistenta "Casa Soarelui" Str. Marin Pazon nr.2B, Sector 3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita lucrari de interventie pentru inchiderea terasei la Centrul de Ingrijire si Asistenta "Casa Soarelui", Str. Marin Pazon, nr.2B, Sector 3.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 2000lei, respectiv 1000lei pentru IMM-uri. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, respectiv: 1. Prin OP in cont in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sectorului 3. Se va prezenta exemplarul verde (in original) cu viza bancii. CIF autoritate contractanta ? 16762836.2. Instrument de garantare emisconform legii de o societatebancara/asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se va redacta in limba romana, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state.Pentru a beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, in cazul asociatiilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta I.M.M.Garantia de paticipare se va constitui numai in lei.In conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d. in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata conform art.278 index 1, alin.(1) lit. (a) din OUG nr.34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA, respectiv 2, 5% in cazul IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90 alin.(1) din HG nr.9252006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.- retineri succesive din valoarea fara TVA a facturilor succesive sau cecuri depuse la casieria institutiei( Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin(3) din HG 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitea - se completeaza formular 4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - se completeaza formular 5;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formular 11;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se completeaza formular 20;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, Ordin A.N.R.M.A.P. 170/2012 - se completeaza formular 5A;(consiliul sector 3)Tartacu?a Victor Ion , Dinu Maria Mirela , Munteanu Ion , ?apu Sanda Tamara , Ransburg Viorica , Balota MihaiMonda Radu Cosmin , Ciudomirov Mihai Anton , Singureanu Mariana , Lemnaru Cristian Mihai , Florescu Adrian Constantin , Toba Emilian Constantin , Dragoiescu Valentin Ionut , Petcu Marius Gabriel , Burciu Ion CristianBani?or Ion Marian , Circa Honorius Edward Adrian , Morarescu Niculina , Duminica Doina , Nitu Mihai , Banu Alina Magdalena , Timnea Valentin , Ghi?a Adrian , Edu Mihail , Radulescu ?tefan Cristian , Comanescu Mihai , Tudorache Andrei Cristian(persoanele care detin functii de decizie in D.G.A.S.P.C. Sector3 - director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana). 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu maxim 30 zile inainte dedata depunerii ofertelor) - se prezintacopie certificata "conform cu originalul".In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima cifra medie de afaceri in domeniul aferent contractului, pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de 200.000lei;Valorile vor fi exprimate in lei si euro.Pentru calculul echivalentei lei/euro se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Informatii privind situatia economico-financiaraSituatiile financiare intocmite la 30.06.2011, sau dupa caz, informatiile financiare pentru anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada de executie; beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similaraExperienta va fi dovedita prin prezentarea unui contract de lucrari cu o valoare de minim 100.000lei., Informatii privind personalul. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca asigura indeplinirea contractului prin personal atestat/certificat/calificat, pentru prestarea lucrarilor Certificarea sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000, sau echivalent, intr-un domeniu care include si obiectul contractului, asa cum se precizeaza la art.193 din OUG nr.34/2006., Certificare prin care ofertantul demonstreaza ca are implementat si mentine un sistem de management de mediu, in conformitate cu prevederile standarduluiSR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer