Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Lucrari de interventie realizate in scopul asigurarii functionalitatii retelelor cu apa si canalizare de pe teritoriul comunei Glina


Detaliu pentru invitatia numarul 326559
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 326559/14.05.2012
Denumire contract: "Lucrari de interventie realizate in scopul asigurarii functionalitatii retelelor cu apa si canalizare de pe teritoriul comunei Glina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +4 0213055587, persoana de contact: DANIELA MINCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.291-293, et. 10, DIRECTIA GENERALA ACHIZITII, SECTOR 6, BUCURESTI,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Lucrari de interventie realizate in scopul asigurarii functionalitatii retelelor cu apa si canalizare de pe teritoriul comunei Glina
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Lucrari de interventie realizate in scopul asigurarii functionalitatii retelelor cu apa si canalizare de pe teritoriul comunei Glina?
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 734, 076.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constit de ofertanti, in favoarea autoritatii contractante, in conf cu prev art. 86 din HG 925/2006 cu modif si compl ulter, respectiv: -virament bancar sau instr de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;?Instr garantare/scrisoare de garantie bancara conf Form nr.15, care se prez in orig in cuantumul si pentru perioada prev in prezenta documentatie, Sau-ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la term limita pt. dep ofertei. Contul in care se depune gar de partic: RO53TREZ7005006XXX000227 deschis la ATCPMB, CUI 4267117.Nota: - In cazul unei asocieri, instr de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu cond nominalizarii la punctele a), b), c) si d) din formularul anexat (Formularul nr. 15) a tuturor membrilor asocierii.-Instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara eliberata de o societate bancara/societate de asigurari din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata/ autorizata in limba romana.2.Cuantumul garantiei de participare este de 14.680lei.Per valab 90zile de la term limita pt dep ofertei Nota: -Ofertantii tip I.M.M. care indepl prev leg in vig (Legea nr. 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezv IMM, modif si compl prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din val gar de partic vor depune documentul care atesta dov constituirii garantiei insotit de Formularul nr. 16 (Decl priv incadrarea IMM).In cazul in care of este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categ IMM.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va aplica prev art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 aprob cu modif si compl prin Legea nr. 337/2006, cu modif si comple ulter.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 7 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.Modul de restituire conf. art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare. Nota: Se va prezenta formularul nr. 24- Modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)6.Certificat de participare cu oferta independentaPrezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.7.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.(Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art 69^1 din OUG 34/2006 sunt: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiGheorghe Patrascu - Arhitect sefMircea Octavian Constantinescu - Director General DGEDaniela Mincu Director General DGASilvia Barbulescu - Director Executiv DPAAdrian Iordache - Director - DJOana Grigore - Director executiv Directia de MediuSanda Augusta Trasculescu- Sef birou UIP Directia de MediuAlexandru Zaharia - inspector Directia Utilitati PubliceFlorina Chitulescu - ofiter achizitii UIP - Directia de Mediu- 8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care sa fie egala sau mai mare cu 1.468.153lei., Angajament privind asigurarea riscului profesional iar, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se va prezenta in original, asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii pentru perioada de derulare a contractului de minim 734.076 lei, Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. - in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respectiveprin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie, care sa cuprinda executia de lucrari de infrastructura urbana cu o valoare egala sau mai mare de 734.000 lei, exclusiv TVA, Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Prezentarea unei liste cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica? 1 director de proiect ? cu experienta minima de 3 ani in domeniul infrastructuri retele de apa si canal; ? 1 inginer proiectant cu experienta in domeniul infrastructuri retele de apa si canal; ? 1 sef de santier - experienta minima de 3 ani in domeniul constructiilor de infrastructuri retele de apa si canal; ? 1 inginer/subinginer in domeniul constructiilor de infrastructuri retele de apa si canal; ? 1 topograf; ?1 responsabil tehnic cu executia ? in domeniul constructiilor de infrastructuri retele de apa si canal; - 1 responsabil cu asigurarea si controlul calitatii?in domeniul constructiilor de infrastructuri retele de apa si cana; - 1 responsabil cu protectia muncii;, Informatii privind subcontractantii- Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, ,Informatii privind asocierea- In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. - Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul financiar se calculeaza astfel: - Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 70 de puncte Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formulaPn = (Pret minim / Pret n ) x 70unde: Pn ? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n ? pretul ofertei n;Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele.
Conditii de realizare a investitiei: Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: - Ofertantul care a propus cea mai mica durata de executie a lucrarii (DEmin) va primi punctajul maxim de 25 puncte.- Pentru alte durate de executie a lucrarii ofertate (DE n) punctajul se va calcula astfel-Punctaj DE n= (DE min / DE n) X 25. Nota: -Durata de executie a lucrarilor se va prezenta in format ?zile? (o luna se considera 21 sau 22 de zile lucratoare)Ofertele care nu vor prezenta durata de executie a lucrarilor in format ?zile? nu vor fi punctate. - Minim de zile acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj- 60 zileOfertele care prezinta un termen de executie mai mic de 60 zile, nu vor fi punctate suplimentar- Maximum de zile acceptat de autoritatea contractanta, peste care oferta va fi declarata neconforma- 90 zile
Conditii de realizare a investitiei: Perioada acordata pentru garantia de buna executie
5
Descriere: - Ofertantul care a prezentat cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor (PG max ) va primi punctajul maxim de 5 puncte- Pentru alte perioade de garantie a lucrarilor ofertate (PG n) punctajul se va calcula astfel: -Punctaj PGn = (PGn / PG max) X 5. Nota: Perioada de garantie se va prezenta in format ?zile? ;Ofertele care nu vor prezenta Perioada de garantie in format ?zile? nu vor fi punctate Maxim de zile pentru care se acorda punctaj este de 545 zile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul ((Fonduri nerambursabile ISPA))
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer