Achizitie publica - Lucrari de interventii de natura reparatiilor curente, cu caracter de urgenta, la constructiile si instalatiile aferente corpurilor de cladire din Palatul Parlamnetului, aflate in administrarea Senatului Romaniei
Detaliu pentru invitatia numarul 346625
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346625/14.05.2013
Denumire contract: Lucrari de interventii de natura reparatiilor curente, cu caracter de urgenta, laconstructiile si instalatiile aferente corpurilor de cladire din Palatul Parlamnetului, aflate in administrarea Senatului Romaniei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSENATUL ROMANIEICod fiscal: 4284070, Adresa: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 214142846, Fax: +40 214142844
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventii de natura reparatiilor curente, cu caracter de urgenta, laconstructiile si instalatiile aferente corpurilor de cladire din Palatul Parlamnetului, aflate in administrarea Senatului Romaniei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadrupentru lucrarile de interventii de natura reparatiilor curente, cu caracter de urgenta, la constructiilesi instalatiile aferente corpurilor de cladire din Palatul Parlamentului, aflate in administrarea Senatului Romaniei.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 2000 lei, sau echivalentul in euro la cursul de schimb valutar din data publicarii anuntului.Garantia de participare se poate constitui prin una din urmatoarele modalitat: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, cu o perioada de valabilitate de 60 de zile de la termenul limita de primirea a ofertelor-viramnet bancar in contul Senatului Romaniei nr. RO08TREZ7005005XXX000214 deschis la ATCPMB
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 sin OUG 34/2006. Ovidiu Marian, Adriana Iliescu, Silviu Ibanescu, Lidia Petrescu, Viorel Cernat, Stoenescu Ioan Calin, Mihai Bogdan, Alin Rotaru, Rares Avornicesei, Luminita Niculescu, Stefan Tascianu.Declaratie privind neincadrareain prevederile art 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si asigurarilor sociale catre bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul?. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul, (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului clasificat pe coduri CAEN include toate lucrarile care fac obiectul acordului cadru;
- nu sunt inscrise mentiuni privind declararea in stare de faliment.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi transmis, la solicitarea autoritatii contractante, in original sau copie legalizata, de catre ofertantul clasat pe primul loc.2. Cel putin atestat de tip Be, emis de ANRE in conformitate cuOrdinul nr. 24/20.07.2007, cu completarile si modificarile ulterioare - copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale, referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani., 2. Bilantul contabil sau extrase de bilant, pe ultimii 3 ani, inregistrate si vizate la organul financiar competent.Avand in vedere termenul limita prevazut de lege la care operatorii economici au obligatia depunerii si inregistrarii bilantului contabil aferent ultimului an financiar, se accepta documente doveditoare pentru anul 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (5 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor), ,2.O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 3. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de con-ducere in ultimii 3 ani.
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea viitoarelor contracte subsecvente, insotita de C.V. ? uri ale personalului de conducere si ale personalului direct responsabil cu inde-plinirea viitoarelor contracte subsecvente;, 4.Lista persoanelor autorizateatat ca responsabili tehnici cu executia pentru lucrarile de constructiisi echivalent pentru lucrari de instalatii, cat si cel putin un electrician autorizat ANRE IIB, precum si copii semnate si stampilate pentru conformitate dupa autorizatiile respective, 5. lista cu personalul muncitor de specialitate care va fi folosit pentru executarea lucrarilor de constructii si instalatii., 6. Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, instalatiile, utilajele, echipamen-tul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a viitoarelor contracte subsecvente, ,7. Declaratie despre subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de catreunul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant - SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentCertificatul privind atestarea Sistemului de Management al CalitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 13:35