Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de interventii la imobilul situat in municipiul Bacau, str. Mihai Eminescu nr.25 D (CMJ)


Detaliu pentru invitatia numarul 330511
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 330511/26.06.2012
Denumire contract: Lucrari de interventii la imobilul situat in municipiul Bacau, str. Mihai Eminescu nr.25 D (CMJ)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante Calea Marasesti nr.2, Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventii la imobilul situat in municipiul Bacau, str. Mihai Eminescu nr.25 D (CMJ)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de Lucrari de interventii la imobilul situat in municipiul Bacau, str.M. Eminescu nr.25D ? imobil transmis din domeniul public al statului si din administratia MAN in domeniul public al jud. Bacau, conform prevederilor HG nr.975/2009, urmand ca acesta sa aiba destinatia de sediu al Centrului Militar Judetean Bacau.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 825, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Garantia de participare - 36.000 lei si trebuie sa fie valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , este de 5.605, 82lei.b) Modalitati de constituire acceptate: - Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455510) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau.- Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari si o valabilitate de minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se va prezenta in original. A se vedea modelul de Formular nr. 15.In cazul asocierilor, garantia de participare trebuieconstituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor atasa Formularul 16 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in termen de 15 zile de la semnarea contractului, astfel: (i)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau(ii)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul va avea obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor completa Formularul 16 - Declaratie privind incadrarea in IMM. Este necesar de asemenea ca toti asociatii daca e necesar sa faca dovada ca reprezinta IMM.Garantia acordata lucrarii este de minim 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Formularul nr.3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinteCosa Maricica ? vicepresedinteBraneanu Dumitru ? vicepresedinteDociu Catalin ? Administrator publicZara Elena Catalina ? Secretarul JudetuluiHaineala Olga ? Director executivFantaza Ciprian - Director executivGireada Cornelia ? Director executivMitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceConsilieri judeteni- a se vedea Anexa la Formularul nr.3Certificat de atestare fiscalacare sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat roman, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul de stat din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul mentionat mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de catre fiecare asociat.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative) pentru sediul social si punctul/punctele de lucru din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din alte tari decat Romania vor trebui sa depuna documente echivalente care sa ateste indeplinirea obligatiilor financiare fata de bugetul local din tara de origine, emis de autoritatile competente din tara respectiva, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul mentionat mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de catre fiecare asociat.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5- Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii. 1.Certificat constatator, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.2. Ofertantul trebuie sa fie atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei) tip B (executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV).3. Ofertantul trebuie sa detina autorizatii ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) conform CR 4 pentru montare, instalare centrale, verificari tehnice.4. Autorizatie ANRE tip EDI pentru executie, verificari si revizii instalatii de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mic sau egal cu 6 bar.5. Autorizatie ISCIR pentru instalare, montare, reparare, intretinere si verificare tehnica in utilizare pentru aparate consumatoare de combustibil gazos cu puteri nominale mai mici sau egale cu 400 Kw.6. Certificat de atestare pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, eliberata de Ministerul de Interne prin ISU ? Legea nr. 307/2006, Ordonanta nr. 130/2007 si HG nr.1739/06.12.2006.7. Licenta din partea Politiei Romane pentru efectuarea lucrarilor de instalare a sistemelor tehnice de protectie si de alarmare impotriva efractiei, conform art. 34 din Legea 333/08.07.2003.In cazul unei asocieri cerintele de la punctele 2, 3, 4, 5, 6, 7 sunt considerate indeplinite daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 3.650.000 lei sau echivalentul sumei Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva.In acest caz, persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care va contine valori, perioada in care s-a realizat contractul, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati., Se va prezenta cel putin un document de confirmare (recomandare / proces verbal de receptie / parti relevante din contract) emise de catre beneficiari prin care sa faca dovada executarii unei lucrari similare, in valoare minima de 1.800.000 lei fara TVA, care are ca obiect lucrari similare de constructii civile (arhitectura si rezistenta; instalatii sanitare; instalatii de gaze; instalatii de incalzire; instalatii electrice; instalatii de apa si canalizare).In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Informatii privind personalul de care dispune ofertantulDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniPersonalul propus pentru executia contractului trebuie sa intruneasca cerintele minime privind experienta similara.1. Sef de santier executie cuexperienta profesionala indomeniu constructii civile2. Responsabili tehnici cu executia atestati RTE pentru domeniile: constructii civile, retele apa-canal, 3. Responsabil cu controlul calitatii (CQ) pentru domeniile: constructii civile industriale si agrozootehnice; pentru domeniul lucrarilor tehnico ? edilitare.4. Ingineri: instalatii IC;inginer CCIA;5. Electrician gr. II B, atestat ANRE;6. Personal calificat pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri (instalatorii, electricieni ce detin diploma de calificare in domeniu).7. Sudori autorizati ISCIR cu autorizatia la zi;8. Responsabil cu sudura, autorizat ISCIR, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului., In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat se vor prezenta toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, precum si orice alte documente solicitate asociatiilor in cadrul Documentatiei de atribuire. Daca ofertantul castigator va fi o asociere, Autoritatea Contractanta solicita autentificarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in urmatoarele domenii: constructii civile; instalatii sanitare; instalatii de incalzire; lucrari de canalizare; lucrari de alimentare cu gaze; instalatii electrice.Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul unei asocieri, fiecareasociat este obligat saprezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in urmatoarele domenii: constructii civile; instalatii sanitare; instalatii de incalzire; lucrari de canalizare; lucrari de alimentare cu gaze; instalatii electrice.Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul unei asocieri, fiecareasociat este obligat saprezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer