Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de interventii operative pentru repunerea in functiune a Sistemului de Management al Traficului Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 347665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Numar invitatie: 347665/30.05.2013
Denumire contract: Lucrari de interventii operative pentru repunerea in functiune a Sistemului de Management al Traficului Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTICod fiscal: 4433872, Adresa: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213138170, Fax: +40 213138170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010941, telefon: +40 213138170, fax: +40 213138170, persoana de contact: Raluca Tiganus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu- str.Domnita Ancuta nr.1, sect.1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de interventii operative pentru repunerea in functiune a Sistemului de Management al Traficului Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de interventie/reparatii la componenetele aferente a 205 intersectii integrate in cadrul sistemului de management al traficului din Municipiul Bucuresti.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 611, 599 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 150.000, 00 lei- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorForma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul de garantii al ADMINISTRATIEI STRAZILOR BUCURESTI- RO18TREZ7015006XXX000213Trezoreria Sector 1;
- Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004vor face dovada ca sunt o astfel de intreprindere.- Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- In cazul unei asocieri, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii, de oricare dintre membrii acesteia.- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 si de art.278^1, (1) din OUG. nr.34/2006.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte in termenul legal.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Garantie de buna executie se poateconstitui in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006, sau daca partile convin, conform prevederilor art.90 alin 3 din HG 925/2006, asa cum a fost modificat prin dispozitiile HG nr.1045/2011.Perioada de valabilitate a acesteia este egala cu durata contractului.Pentru I.M.M, garantia de buna executie va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: declaratii privind neancadrarea in dispozitiile art.180;
- declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006: (Sectiunea Formulare)Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Director Gen.-Alina Roman- Director Adj.-Mirela Ionita- Director Adj. ?Bogdan Tat- Sef Serv.Achizitii-Raluca Tiganus- Sef Serv.Juridic Contencios-Camelia Luca- Sef Serv.Circulatie- Vasilica NicolaeIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: (sectiunea Formulare), prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului ? obiect de activitate (cod CAEN) din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similarecelui care face obiectul prezentei proceduri.Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul ofertantului clasat pe primul loc se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata- Prezentare atestare ANRE, corelare cu cele de la personal (Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie) prin care ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip BOfertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor) pentru executie bransamente electrice. Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.(in cazul unei asocieri cerinta trebuie sa fie indeplinita cel putin de unul dintre asociatii, cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizarea )2.Persoane juridice /fizice straine- Forma de inregistrare ca persoana juridicaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??(in cazul unei asocieri, fiecare asociat si subcontractant declarat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm - instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?) - Angajament privind sustinerea financiara/tehnica a ofertantului/grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraValoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 7.500.000, 00 lei.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani in masura in care acestea sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte -2010 - 4, 2099 lei; -2011 - 4, 2379 lei; -2012 - 4, 4560 lei;Se va prezenta bilantul contabil aferent anilor 2010, 2011, 2012.In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2012 se vor accepta orice alte documente relavante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractuluiPersonal specializat: cerinte minime- Responsabil de proiect: Diploma de studii; Certificare pentru Managementul de proiecte; Minim 3 ani experienta in domeniul conducerii proiectelor si minim 1 proiect similar cu cel care face obiectul acordului-cadru.- Tehnician in instalatii de semaforizare: minim 3 persoane care vor indeplini urmatoarele cerinte: Diploma de studii-minim studii medii;Autorizatie ANRE, minim IIBDocumente care confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/intretinere a echipamentelor de semaforizare ofertate.- Echipa de service intretinere: minim 4 pers, care vor indeplini urmatoarele cerinte: Diploma de studii-minim studii medii;Minim 2 ani experienta fiecare in domeniul instalatiilor de semaforizare intretinere si service.Documente care confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/intretinere a echipamentelor de semaforizare ofertate.- Inginer in organizarea si dirijarea circulatiei rutiere, care va indeplini urmatoarele cerinte: Diploma de inginer;minim 3 ani experienta in proiectarea semnalizarii rutiere urbane.-Inginer instalatii electrice, care va indeplini urmatoarele cerinte: - Diploma de studii ? minim studii superioare in domeniu;
- atestat ANRE II B conform Ordin 90/2007;NOTA: Lista cu producatorii si echipamentele importante instalate in intersectii este prezentata in Anexa 2 a Caietului de Sarcini.Dispecerat in Municipiul Bucuresti: Cerinta minima: Pe parcursul derularii contractului este necesara asigurarea unui Dispecerat pentru Managementul si Directionarea apelurilor de urgentaprivind interventiile de reparatii, service si mentenanta pentru repunerea in functiune a Sistemului de Management al Traficului Bucuresti., Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, insotita de documente suport certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul lucrarii, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a executat lucrarea, valoarea lucrarii.Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)a cel putin unui contract de lucrarisimilare cu obiectul acordului cadru, lucrari duse la bun sfarsit, in valoare de minim 4.500.000, 00 lei;Pentru contractele prezentate ca si experienta similara, ofertantul va prezenta cel putin cate un document ce va contine in mod obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, lucrarile executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractata.Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a lucrarilor executate ori de catre clientul privat beneficiar al bunurilor acestora.Recomandarile depuse in copie vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ BancaCentrala Europeana pentru fiecare an, respectiv: - 2008:1 euro= 3, 6827 lei;
- 2009:1 euro= 4, 2373 lei;
- 2010:1 euro= 4, 1285 lei;
- 2011:1 euro= 4, 2379 lei;
- 2012:1 euro= 4, 4560 lei, Dotare tehnica: cerinte minime- autoutilitara-1 buc;
- auto-macara-1 buc;
- buldoexcavator-1 buc;
- masina de taiat asfalt-1 buc;
- masini de interventie la incidente simultane -minim 2 buc;
- platforma autoridicatoare pentru interventie la incidente simultane-2 buc;
- aparat de etichetat industrial-1 buc;
- grup electrogen-1 buc;
-1 stand pentru verificarea si testarea fiecarui tip de echipament electric/electronic-1 utilaj ridicator pentru interventii la semafoarele montate in consola si pentru interventii la camerele de supraveghere trafic- 1 buc. PC portabil si soft specific de programare care vor permiteinterventia in traseu la softul automatului de semaforizare- 1 soft dedicat pentru microsimularea intersectiilor semaforizate cu personal certificate de producator in ultilizarea acestuia.Nota: In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul lucrarilor care fac obiectul acordului cadruDocumente emise de organisme nationale sau Internationale acreditate care confirma sistemul de Management al calitatii firmelor ofertante respectiv, ISO 9001, sau echivalent valid la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au documente care sa dovedeasca finalizarea auditului la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14001 sau echivalent pentru lucrarile care fac obiectul acordului cadru.Documente emise de organisme independente care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului.Nota: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au documente care sa dovedeasca finalizarea auditului la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Timpul de interventie pentru constatarea defectiunilor
10
Descriere: Componenta tehnica
Capacitatea de interventie simultan la mai multe incidente
30
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj Disponibilitatea de preluarea a solicitarilor de interventii si asistenta tehnica
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer