Achizitie publica - Lucrari de intre?inere curenta ?i repara?ii pe DC 67 Gligore?ti, comuna Luna, jude?ul Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 329733
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329733/18.06.2012
Denumire contract: Lucrari de intre?inere curenta ?i repara?ii pe DC 67 Gligore?ti, comuna Luna, jude?ul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNA (PRIMARIA LUNA)Cod fiscal: 4546960, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR.192, Luna, Telefon: 0264/368236, Fax: 0264/368236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR.192, Luna, Romania, cod postal: 407360, telefon: +40 264368236, fax: +40 264368236, persoana de contact: Giurgiu Aurel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.PRINCIPALA, NR.192, Luna, jud. Cluj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intre?inere curenta ?i repara?ii pe DC 67 Gligore?ti, comuna Luna, jude?ul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intre?inere curenta ?i repara?ii pe DC 67 Gligore?ti, comuna Luna, jude?ul Cluj
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 359, 943 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
27100 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO88TREZ21921300205XXXXX deschis la Trezoreria Turda.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Giurgiu Aurel, Delimo? Cornelia Elena, Mistar Lucia, Ceclan Valer)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10 DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (contine Declaratie art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006)4. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul are autorizat codul CAEN 4211 "Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor", corespunzator obiectului procedurii de atribuire, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin 2.710.000, 00 lei.Se vor prezenta bilanturile vizate de organele competente pe ultimii 3 ani fiscali in copie conforma cu originalul. In cazul unei asocieri dovada se face conform Ordinului ANRMAP 509/2011., Dovada disponibilitate resurse financiare pentru derularea contractului pe o durata de 90 de zile in valoare de cel putin 500.000 lei.Se vor prezenta documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci).Pentru demonstrarea capacitatii financiare nu se vor accepta documente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat(ex.: facturi fiscale, contracte de imprumut in care ofertantul este creditor, bilete la ordin, cambii, file cec, etc.).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dotarile tehnice minime: -1 statie de preparare mixturi asfaltice;
-1 statie de betoane;
-1 freza de asfalt cu latime de lucru maxim 0, 5 metri;
-1 freza de asfalt cu latime de lucru minim 1 metru;
-1 finisor de asfalt;
-1 cilindru compactor 1, 5-3 tone;
-1 cilindru compactor minim 7 tone;
-1 cisterna imprastiere emulsie bituminoasa;
-3 autocamioane sarcina utila minim 16 tone;
-1 motocompresor;
-1 taietor de rosturi;
-1 suflanta;
-1 perie mecanica.Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, documentele prin care se dovedeste dreptul de proprietate sau detentie asupra utilajelor.Pentru statia de preparare mixturi asfaltice si statia de betoane se vor prezenta suplimentar: - autorizatie de mediu, - certificat de conformitate pentru categoriile de mixturi asfaltice ce vor fi puse in opera., Personal obligatoriu solicitat pentru executia lucrarilor: a) 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiereb) 1 inginer/subinginer drumuri si poduri (sef de santier)c) 1 responsabil cu calitatea drumurid) 1 responsabil SSMe) 1 topograf autorizatf) 1 manager de proiect autorizatSe vor prezenta pentru fiecare: CV in format european datat si semnat, Anexa nr. 62 Declaratie de disponibilitate. Suplimentar: Pt. RTE: copie certificat de atestare ca RTE si legitimatie, valabile la data limita de depunere a ofertelor; Pt. inginer/subinginer (sef de santier): copie diploma de absolvire studii specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?; Pt. responsabil CQ: copie autorizare ca responsabil CQ, valabila la data limita de depunere a ofertelor; Pt. responsabil SSM: copie diploma de absolvire curs SSM CNFPA; Pt. topograf: copie autorizatie OCPI, valabila la data limita de depunere a ofertelor; Pt. manager de proiect: copie diploma de absolvire curs Manager de proiect CNFPA., Experienta similara - minim un contract de lucrari avand ca obiect executia de drumuri cu o valoare totala executata de catre ofertant de minim 1.355.000, 00 lei fara TVA.Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, contractul de lucrari, procesul-verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului. ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractuluiPrezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractuluiPrezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata integral in SEAP prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 15:38