Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii administrative la centralele termice din dotarea SH Targu


Detaliu pentru invitatia numarul 341394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 341394/27.12.2012
Denumire contract: Lucrari de intretineresi reparatii administrativela centralele termicedin dotarea SH Targu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretineresi reparatii administrativela centralele termicedin dotarea SH Targu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretineresi reparatii administrativela centralele termicedin dotarea SH Targu
II.1.6) CPV: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei - 600 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi de 28.12.2012Forme de constituire acceptate: conform art. 86 din H.G. nr.925/2006 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau -virament bancar in contul: RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges - depunere in numerar la casierie autoritate contractanta.3) Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006ATENTIE! Neprezentarea dovezii in oridginal a constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui conf. art. 90 din HGR nr. 925/2006(A)modificata de HGR 1015/2011 - prin instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de asigurari, . Art. 86 alin. (2) ?(4) din HGR nr. 925/2006(A)se aplica in mod coresp. -prin retineri succesive din facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Aut. contr. alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite. Perioada de valabilitate - pina la finalizarea contr.Returnarea garantiei se face conform art.92 al.2 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratieprivind situatia personala a operatorului economic-Nivel minim: se va completaformularul anexat inSectiunea C- ? Declaratieprivind situatia personala a operatorului economic?In situatia in care din documentele solicitate reiese caofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006.-Nivel minim: se va completaformularul anexat inSectiunea C ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006?in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Director SH Tg Jiu- George Catalin TILEA ;
-Director Adj. Ec. Si Comercial- Ion NEGREA ;
- Director adj Tehnic ? Ion TIRIPLICA-Sef Serviciu Contracte- Corina PATRUTI;
-Responsabil procedura-Sofia Florinela BERCA;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-Nivel minim: se va completa formularul anexat in sectiunea C Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor .certificatul constatator se va accepta si in forma copie conform cu originalul urmand ca , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalulTrebuiesa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeexecutarea lucrarilorcare fac oiectul achizitiei publiceDovada autorizarii ISCIR a societatii conform PT.A1-2010(PT A1-2002)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executatesimilare in ultimii 5 ani ;, Informatii referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice specifice, Autorizare ISCIR pentru personal dovada executarii lucrarilor in regim de asigurare a calitatii conform ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer