Achizitie publica - Lucrari de intretinere a drumurilor forestiere din cadrul O.S. Gurghiu si Reghin
Detaliu pentru invitatia numarul 354187
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354187/27.09.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere a drumurilor forestiere din cadrul O.S. Gurghiu si Reghin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA SILVICA MURES, Str. Enescu George nr.6, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540052, telefon: +40 265250074, fax: +40 265264447, secretariat etaj 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA SILVICA MURES, Str. Enescu George nr.6, Targu-Mures, Romania, sala de sedinte etaj2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere a drumurilor forestiere din cadrul O.S. Gurghiu si Reghin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari specificate in caietul de sarciniValoare diverse si neprevazute: nu este cazul
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 727, 512.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 34550.24 lei. Din care lot1= 31001.64 lei si lot 2= 3548.61lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb va fi cel publicat de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat A.C.in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor, Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb va fi cel publicat de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile ?DIRECTIA SILVICA MURES (RO1590120, J40/450/1991): cont RO23 BRDE 270S V030 4864 2700 ? BRD suc Tg.Mures; RO39RZBR0000060000197280 ? Raiffeisen Bank suc Bartok Bela, Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in Cererea de restituire a garantiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art. 90, alin.1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu : lot1= 1033387 lei si lot 2= 118286 lei . Se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani atat in lei cat si in euro. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota: Nivelul minim al cifrei medii globale de afaceri trebuie indeplinit pentru fiecare lot ofertat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4Prezentare formular ?Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului?. Prezentare Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii , sau diploma de inginer/subinginer silvic pentru persoana desemnata sef santier. Prezentare contract sau angajament de participare al persoanei/persoanelor desemnate ca sefi de santier.(daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane). Prezentare CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Se va completa formularul Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice". Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii(proprietate, chirie) a minim un autogreder, - buldozer pe senile, - excavator, - compactor static autopropulsat, - incarcator frontal, - autobasculanta.. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/instalatie pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere se permite si prezentarea unui angajament.- autogreder, - buldozer pe senile, - excavator, - compactor static autopropulsat, - incarcator frontal, - autobasculanta., Cerinta nr.2. Experienta similara Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa faca dovada ca a executat lucrari similare in valoare minima pentru fiecare lot astfel: lotul 1=516693.99lei si lotul 2 =59143.57 leiDovada executarii lucrarilor similare se va face prin prezentarea unei certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa fi executat lucrari de genul celor ce se achizitioneaza prin prezenta documentatie in ultimii 5 ani. Se va completa formularul ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu), in domeniul ce face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului. Documente obligatorii Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatorii Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garanatie a lucrarilor
10
Descriere: perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectelor calitative aparute din vina sa.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2013 15:43