Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere a drumurilor in orasul Stefanesti , judetul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 326889
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Stefanesti
Numar invitatie: 326889/16.05.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere a drumurilor in orasul Stefanesti , judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul StefanestiCod fiscal: 3373403, Adresa: Strada Principala, stefanesti, Telefon: 0040231564101, Fax: 0040231564101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: pe seap la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere a drumurilor in orasul Stefanesti , judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere a drumurilorconstand in : -aducere la profil a acostamentelorprin taierea mecanica cu autogrederul ;
- scarificare usoara a pietruirii existente si reprofilarea suprafetelor de drum ;
- asternerea si compactarea materialului pietros , respectiv balast , in cantitate de pana la 300 mc/km, conform Normativ privind lucrarile de intretineresi reparare a drumurilor publice -ind .AND554-2002
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 893 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :3890 lei(pt.a benef. de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta decl. pe proprie raspundere ca se incadreaza in IMM).Garantia de part. se va posta obligatoriu in SEAP (scanata)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsi va fi prezentata si la sediu de catre toti op. econ. Perioada de valab. a garantiei de participare treb. sa fie cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor) Modalit. de constit.a garantiei de part. : -Scrisoare degarantie bancara pt. participare la licitatie (Formular nr18, Sectiunea Formulare).Scrisoarea de garantie se va depune in original ; ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschid. ofertelorin contul deschis la Trez .Mun.Botosani nr.RO93TREZ1165006XXX002347; Numerar la casieria Primariei Stefanesti. Gar.de particip.se restituie: -ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec. -ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contr.de achiz.publ.cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expirarii perioadei de valab.a ofertei, Gar.de particip.la lic.poate fi retinuta conf. art.87 alin.1 din HG925/2006M in cazul in care: 1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia. 2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec.in perioada de valab.a ofertei. 3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei. In cazul in care pe parcursul proc.ofertantul a depus o contestatie la CNSCsi aceasta i-a fost respinsa, din gar.de particip.sevor aplica disp. art.278ยน, alin(1) din OUG 34/2006 . Daca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoare contract, fara TVA.Contractantul va deschide la unit.Trez.Statului din cadrul organ fiscal competent in adm.acestuia un cont de disponibil distinct la disp. aut. contract. si care se va constitui ca anexa la contract conf.HG1045/19.10.2011.Mod de constit. a gar.de buna execut se poate face si prin: Scrisoare de garantie bancara de buna executie , depuneri numerar la casieria unitatii sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin(3)din HG 925/2006 actualiz.In conf.cu Lg.346/2004, modif.si compl.prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezv.intrepr.mici si mijlocii, IMM?urile beneficiaza de red.cu 50% pt. crit. legat de garantia de buna exec.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna exec.conf.art.91 din HG925/2006.Exec.contract.incepe dupa constituirea garantiei de buna exec.Restituirea garantiei de buna executie se face conf.art.92alin.4 din HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 2 - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Aceasta se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 3 - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentare formular 5 conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul - Formulare. Ofertantul va depune Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006. Prezentare formular 6 conform modelului din prezenta documentatie - Capitolul - Formulare .Detin functii de decizie, urmatoarele persoane: primar: Rusu Stefanel, viceprimar: Ignat Victorinsp. contabil: Sasca Mihaela , cons. : Vesel Petru , contabil Toma Liliana Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Administratia Finantelor Publice Locale de pe raza jud. in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala ofertantul isi are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in lb. romana. AC solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare. Documentele vor fi depuse pentru ofertant, ofertant asociat (unde este cazul). Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local sau bugetul de stat, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse. Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificatul constatator in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul". Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie, insotite de traducerea in limba romana facuta de o persoana autorizata. Modalitatea de depunere a documentelor doveditoare este aceeasi ca si in cazul persoanelor juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2009, 2010 si 2011) sa fie mai mare sau egala cu 300.000 lei fara TVA pentru operator economic sau echivalent in euro ? cursul de schimb fiind cel afisat de catre BNR sau BCE pentru anul respectivCifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in categoria IMM conform Legii 346/2004), adica 150.000 lei.Se vor prezenta: Bilant contabil sau extrase de bilant, Cifrade afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) si formularul 7 -informatii generale, Bonitate/acces la resurse.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are , la momentul semnarii contractului , acces la solutii de finantare confirmate irevocabil de finantatori pentru a realiza fluxul de numerar necesar executiei lucrarii pentru 185.000 lei timp de 1 luna
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: se solicita prezentarea dupa caz a unui contract care sa indeplineaca valorile minime de mai jos sau a mai multor contracte -din care unul poate fi in derulare -ce trebuie sa fi avut o valoare cumulata de cel putin 194.000 lei fara TVA , executate si duse la bun sfarsit.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe vor completa: formular 9 Fisa de experienta similaraSe vor avea in vedere prevederile art.14 alin.1 din Ordinul 509/2011Formularul 8-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Utilaje : Ofertantul va constitui dovada ca detine (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) acele echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare : pentru indeplinirea contractului de lucrari: - Utilaje terasiere ( autogreder, buldoexcavator, placa vibratoare).- autobasculante- Rulou compactor -- Cisterna apa- Laborator de gradul III (propriu sau cu contract de colaborare)- Cel putin un aparat de nivelment topografic- Cel putin a unui set de indicatoare rutiere si mijloace rutiere auxiliare de semnalizare a lucrarilor pe timp de zi cat si pe timpul noptiiSe va completa o declaratie privind utilajele, Formularul 10 -declaratie privind utilajele, Formularul 16 - Angajament sustinere capacitate tehnica si profesionala, Personal : Se solicita asigurarea de catre ofertant a : Personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari: - manager proiect absolvent de studii superioare de specialitate (inginer constructor)- sef de santier absolvent de studii superioare de specialitate (inginer constructor)- RTE(responsabil tehnic cu executia) absolvent de studii superioare de specialitate (inginer constructii)- responsabil CQ (controlul calitatii)absolvent de studii superioare de specialitate (inginer constructii)- inginer cantitati absolvent de studii superioare de specialitate (inginer constructii)Se va completa o Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrului de conducere.Formularul 11+anexa -Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrului de conducere .Se vor atasa diplomele de studiu, certificarile, atestarile, pentru fiecare pozitie propusa - in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cf cu orig asigurarea calitatii : ISO 9001/2008, sau echivalent, in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului, protectia mediului: ISO 14001:2004 sau echivalent pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe seap-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer