Achizitie publica - Lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin asternerea unui covor bituminos in doua straturi pe DJ 211A, Viziru-Bordei Verde, km 10+500 ? km 12+500.
Detaliu pentru invitatia numarul 353017
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353017/26.08.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin asternerea unui covor bituminos in doua straturi pe DJ 211A, Viziru-Bordei Verde, km 10+500 ? km 12+500.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN BRAILACod fiscal: 4205491, Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila, Telefon: 0239.619.600, Fax: 0239.619.044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei nr. 1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +040 239619600, punct de contact: Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN BRAILAPiata Independentei nr. 1, et. 1, cam 122, Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin asternerea unui covor bituminos in doua straturi pe DJ 211A, Viziru-Bordei Verde, km 10+500 ? km 12+500.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procesul tehnologic consta in urmatoarele operatiuni: -fundatii din piatra sparta;
-strat de legatura;
-strat de uzura, executate in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.Se vor respecta listele cu cantitati de lucrari continute in Caietul de sarcini.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute 0%Valoare cheltuielilor diverse si neprevazute 0 lei
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 295, 892.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 25.917 lei pentru perioada de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta leu/valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Br. CF 4205491. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul deschide la Trezoreria municipiului Braila un cont de disponibil distinct la dispozitia CJ Braila. Suma initiala care se depune de contractant este de 0, 5% din valoarea contractului. Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita ofertantului/candidatului declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 12A si 12 B.Se solicita tertului sustinator, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011. Formular 12A si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.Gheorghe Bunea Stancu ? PresedinteMija Florin ? VicepresedinteFilote Nicu ? Secretar al JudetuluiRusu Alina ? Director DEDutu Mioara - Director DAPCPusca Ionel? Director DTGCMoisiu Nicolae ? Sef Birou Achizitii PublicePuia Vasile - Consilier DTGCPlopeanu Marta- Consilier DTGCGhenea Georgel- Consilier DTGCPopescu Ionica ? Consilier Achizitii PubliceCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular 2.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente)din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Subcontractanti si/sau tertul/tertii sustinator/sustinatori - Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, se solicita prezentarea certificatului constatator, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o va indeplini.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentru ultimii 3 ani Formular 4 Se solicita ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 2.200.000 lei. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Echivalenta leu/valuta - Valorile vor fi exprimate in lei in functie de cursul mediu al BNR pentru fiecare din anii respectivi: 2010; 2011; 2012, Media cifrei de afaceri a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 indice 1, art. 180, si ale art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 12A Formularul 12B-1 Formularul 3) In cazul sustinetii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului. Formularul 10Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Aceasta lista va fi insotita de cel putin unul, maxim 2 contracte care contin lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 1.000.000 lei.Formularul 5. Certificatele/documentele emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Echivalenta leu/valuta - Valorile vor fi exprimate in lei in functie de cursul mediu al BNR pentru fiecare din anii respectivi: 2008; 2009; 2010; 2011; 2012, Lista referitoare la utilajale, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.-Formular 9; Se solicita urmatoarele utilaje: - statie de preparat mixturi asfaltice; - freza mecanica ; - cilindru compactor vibrator cu tambur de otel ; cilindru compactor pneu-pneu ; autogreder ; buldozer ; excavator ; motocompresor ; repartizator finisor mixturi asfaltice ; masina de raspandit emulsie cationica . Se solicita: - lista conform Formular 9. - se vor prezenta: - documentele care atesta detinerea (dotare proprie/ inchirierea/ alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor, etc se face si prin angajament de punere la dispozitie. Documentele doveditoare se vor prezenta in copie ?conform cu originalul? semnate, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesioanala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.-Formular 6. Pentru calificare se solicita personal de specialitate: 1. un sef de santier, absolvent licentiat in constructii drumuri, poduri, cai ferate; 2. un responsabil ethnic cu executie lucrari de drumuri, atestat (conform Ordinului nr. 777/26.05.2003 emis de MLPTL); 3. un responsabil cu calitatea cu decizie data de conducerea societatii;Se vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: - legitimatia in termen devalabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor pentru responsabilul tehnic cu executia;
- decizia conducatorului societatii de numire a responsabilului cu calitatea.Se va prezenta angajamentul de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane - Formularul 8., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Acesta are obligatia de a-si dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 indice 1, art. 180, si ale art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul 12A, Formularul 12B-1, Formularul 3. In cazul sustinetii capacitatii tehnice si profesionale ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului Formulare 11, 12, 13, Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului.Formularul 16 Formularul 14 - Acord de subcontractare, Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). Formularul 15 - Acordul de asociere Informatiile privind sistemul de management al calitatii - ISO 9001 :2008 Certificat ISO 9001 :2008/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001 :2005/ echivalent. Certificat ISO 14001 :2005/ echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din S.E.A.P., adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 10:36