Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere a mijloacelor pentru siguranta circulatiei si lucrari de siguranta rutiera pe drumurile judetene DJ641, DJ642, DJ642A, DJ542, DJ542A, DJ546, DJ653, DJ604, DJ544, DJ544A, DJ543 pe perioada 2003-2016


Detaliu pentru invitatia numarul 354067
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN OLT
Numar invitatie: 354067/24.09.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere a mijloacelor pentru siguranta circulatieisi lucrari de siguranta rutiera pe drumurile judetene DJ641, DJ642, DJ642A, DJ542, DJ542A, DJ546, DJ653, DJ604, DJ544, DJ544A, DJ543 pe perioada 2003-2016
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 249431080, fax: +40 249431122, persoana de contact: OVIDIU GERARD OANCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere a mijloacelor pentru siguranta circulatieisi lucrari de siguranta rutiera pe drumurile judetene DJ641, DJ642, DJ642A, DJ542, DJ542A, DJ546, DJ653, DJ604, DJ544, DJ544A, DJ543 pe perioada 2003-2016
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru pe 3 ani (2013-2016) va cuprinde lucrarile de siguranta rutiera pe drumurile judetene DJ 641 , DJ 642 , DJ 642 A, DJ 542 , DJ 542A , DJ 546, DJ 653, DJ 604 , DJ 544 , DJ 544A, DJ 543, ce se vor executaconform nomenclatorului de lucrari din ordinul MT nr.346/2000 constand in principal in: - Procurat si montat indicatoare rutiere si stalpi- Procurat si montat parapet metalice- Procurat si montat borne- Confectionat parapet pod- Executat marcaje transversal si longitudinale
II.1.6) CPV: 45233290-8 - Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 679, 423.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
13.500, 00 lei. Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, prin virament (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Cont depunere: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, cuantumul garantiei va fi redus la 50%. In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua retineri contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor art. 278ยน alin.1 lit. b= din OUG nr. 34/2006 actualizata, respectiv 4459, 42 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, incheiat in baza acordului cadru. Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului, sau - daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, caz in carecontractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.". La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ? in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune documentele solicitate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ; Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c^1) si d).Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul social precum si sediile secundare nominalizate in Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c^1) si d).- Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune documentele solicitateDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze obligatoriu formularul solicitatCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formularOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntPersoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Marius OprescuVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Motoi CornelSef serviciu tehnic ? Mihaela NegrilaSef serviciu UIP ? Solduban AngelaSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni: Badescu Ion, Belinski Pavel, Brinaru Gheorghita, Catana Ilie Marian, Gheorghe Ionel Cristian, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Idoras Petre, Ionica Marin, Mirea Siminica, Mitroi Florea, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Niculae Florea, Nitu Lucian, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Stancu Nicolae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Tudor Doru, Vitan Nicolae, Codan Catalin Danut, Draguinea Petre Anton, Dumitrascu Dumitru, Galan Valeria, Dumitrescu Viorel, Neindeplinirea unuia din cerintele privind situatia personalade mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului contractului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului castigator i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 453.000 lei. Operatorii economici rezidenti vor prezentabilantul contabil vizat si inregistrat la autoritatile competente in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta orice alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta in copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Se va completa Formularul nr. 6.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei cursul de schimb mediu anual lei/euro, comunicat de B.N.R.2010:1 euro = 4, 2099lei, 2011:1 euro = 4, 2379lei, 2012:1 euro =4 , 4560lei. Pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza cursul mediu anual publicat de B.N.R, In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarileulterioare, IMM - urile pot solicita reducerea cu 50% a cifrei de afaceri globale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractual prin implicarea sa directa.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.Angajamentul ferm va fi prezentat pana la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, . Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a/au executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, maxim 2(doua) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare insumata sa fiede cel putin de 225.000 lei fara TVA.. Se va face dovada cu urmatoarele documente: - Formular 8, cu prezentare detaliata a obiectului contractului- certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata / legalizata. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in alta moneda/valuta se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru anii in cauza., Cerinta nr. 2Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere /alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie), de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice specifice activitatilor si categoriilor de lucrarinecesare pentru indeplinirea acordului ?cadru /contract subsecvent: - perie mecanica- masina de marcaj- remorca transport masina marcaj- conuri de semnalizare- masina de insotire- trusa dotata cu termometru , higrometru si pieptene- autobetoniera transport beton- panouri mobile pentru presemnalizarea si semnalizarea lucrarii- motocompresor cu ciocan rotopercutor- trusa mecanica de scule- autocamion transport material si reziduri- utilaj sapatura fundatii in spatii limitate- autoutilitara transport muncitori5-7 locuriSe va completa Formularul nr. 9 si anexa la Formularul 9 ce trebuie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociatiOfertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor descrise mai sus, in conditii de functionare legala, care sa asigure capacitatile nececesare in conditiile impuse de reglementarile tehnice in vigoare.Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu semnatura si stampila.Pentru utilajele inchiriate se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere de la furnizor , din care sa reiasa ca, in caz de adjudecare a achizitiei publice, la semnarea acordului le vor pune la dispozitia prestatorului pe intreaga perioada de desfasurare a acordului cadru pe 3 ani.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca poate inlocui un auto-utilaj defect, in cel mult 8 ore de la notificarea facuta de achizitor (utilajul va fi inlocuit cu unul cu aceleasi caracteristici);, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul nr.10.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (Formularul nr. 11).Personalul minim propus sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: - seful de lucrari - studii superioare sau medii cu experienta dovedita in lucrari de siguranta rutiera- 1 responsabil cu controlul calitatii (CQ)- 1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste ?sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii" (SSM);Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din personalul responsabil solicitat pentru indeplinirea contractului.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract (Formular nr.12);
- copii dupa diplome de absolvireconform cerintelor solicitate;
- Decizie de numire/Autorizatie pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data limita de depunere a ofertei;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura);
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru responsabil in ce priveste sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii" (SSM), valabila la data limita de depunere a ofertei;B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie si personal calificat, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza (Formular 14), Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna Formularul 15 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(Formularul 16), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul asociatiei va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru executareacontractului., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006. Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.Angajamentul ferm va fi prezentatpana la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana Prezentarea Certificatului de implementarea standardului de management de mediu ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitati in domeniul contractului.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exceptia cazului incare ofertantul dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea., Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitati in domeniul contractului.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exceptia cazului incare ofertantul dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila operatorilor economici interesati prin intermediul S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 17:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer