Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere comuna a drumurilor judetene asfaltate: Zonele I ? IV


Detaliu pentru invitatia numarul 288527
Autoritate contractanta
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Cod de identificare fiscala: 14372969
Adresa: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara
Telefon: 0040256-406558;0040256-498734
Fax: 0040256-241634
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de intretinere comuna a drumurilor judetene asfaltate: Zonele I ? IV
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrarile de intretinere comuna, care se vor executa pe sectoarele de drumuri judetene asfaltate (detaliate pentru fiecare zona in Anexele nr. 1 - 4), conform Caietului de Sarcini si programului de lucrari emis de catre beneficiar: Taierea acostamentelor; Completarea acostamentelor cu balast; Executie santuri de pamant; Executie santuri de beton; Executarea de podete riflate (D=600 mm); Executarea de podete riflate (D=800 mm); Curatarea de pamant a caii podurilor si a gurilor de scurgere; Cosirea vegetatiei; Defrisarea mecanica a lastarisului; Taierea de corectie a arborilor; Scoaterea cioatelor.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.04.2011 12:13
Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: C.J.T. ? D.A.D.P.J.Timis, Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, et. IV, cam. 406, Timisoara 300034
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: C.J.T. ? D.A.D.P.J.Timis, Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, et. IV, cam. 406, Timisoara 300034
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 3, 390, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind: eligibilitatea, calitatea de ofertant; participarea la licitatie cu oferta independenta, privind neîncadrarea în prevederile art. 181. Achitarea taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat. Cazier fiscal; CUI si Certificat constatator; Desfasurarea autorizata a activitatii. Cifra medie de afaceri; bilant (2008, 2009) si bilant/balanta (2010); obligatii în desfasurare, daca e cazul; Scrisoare de bonitate; Lucrarile din ultimii 5 ani; Experienta similara (contract lucrari similare). Personalul propus pentru executie si dotarea tehnica minima. Certificari cf. standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 - sau echivalent.
din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante (tel. 0256.241634, 0256.498734, 0721434123)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer