Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2012-2013 DIN DAMBOVITA


Detaliu pentru invitatia numarul 337767
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: LUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SA
Numar invitatie: 337767/18.10.2012
Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2012-2013 DIN DAMBOVITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLUCRARI DRUMURI SI PODURI DAMBOVITA SACod fiscal: RO 10638988, Adresa: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Telefon: +40 245612816, Fax: +40 245611389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389, persoana de contact: MIHAI STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. LOCOTENENT STANCU ION NR.1, Targoviste, Romania, cod postal: 130105, telefon: +40 245612816, fax: +40 245611389
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2012-2013 DIN DAMBOVITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2012-2013, pentru urmatoarele sectoare de drumuri judetene: SECTOR 1 ? cuprins intre: DN 71 (Moroeni) ? lim.jud.Prahova: 41, 30 kmSECTOR 2 ? cuprins intre: DN 71 (Aninoasa) ? DN 72 ? DJ 720 (Gura Ocnitei) ? DJ 711B (Bucsani): 45, 60 kmSECTOR 3 ? cuprins intre: DJ 710 (Miculesti)?DJ 710B (Visinesti)?DJ 720(lim.jud.Prahova)?DN 72:49, 80 kmSECTOR 4 ? cuprins intre: DN 72 (Colanu) ? DN 7 ? DJ 701 (Moara Noua) ? DN 71:81, 70 kmSECTOR 5 ? cuprins intre: DJ 711 (Baleni) ? DN 71 (Ghergani) ? DN 7 ? DN 1A ? lim.jud.Prahova: 58, 70 kmSECTOR 6 ? cuprins intre: DJ 711B (Bucsani) ? DN 1A ? DN 7 (Titu): 47, 70 kmSECTOR 7 ? cuprins intre: DN 61 (Ionesti) ? lim.jud.Arges ? lim.jud.Teleorman ? lim.jud.Giurgiu: 71, 12 kmSECTOR 8 ? cuprins intre: DN 7 (Titu) ? lim.jud.Giurgiu ? DN 71:85, 34 kmSECTOR 9 ? cuprins intre: DN 7 (Fusea) ? DJ 701 (Odobesti) ? DN 7 (Gaesti) si DN7 (Valea Mare) ? DJ 702B (Dragomiresti): 78, 10 km
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 576, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1? 8000 lei;LOT 2- 3831 lei;LOT 3? 4184 lei;LOT 4? 6864 lei;LOT 5? 4932 lei;LOT 6? 4008 lei;LOT 7? 5975 lei;LOT 8? 7170 lei;LOT 9? 6562 lei.Valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia poate fi constituita astfel: 1-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;2-prin depunerea unui OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor in contul nr.: RO57BTRL01601202R97253XX, deschis la BT Targoviste.Garantia se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de furnizare si constitituirea GBE de catre ofertantul declarat castigator.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1-isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constitituie GBE in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare cotele prevazute la art.278^1 (1)din OUG 34/2006.IMM-urile pot beneficia de reducerea cu 50% a garantia de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere; in cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 15.10.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., pentru fiecare sector declarat castigator.Data la careGarantia de buna executie se poate constitui: -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: lector. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita;consilierii judeteni: Bogdan Ana, Marin Antonescu, Florin Antoniu, Alexandru Banila, Leonardo Badea, Paul Briceag, Teodor Buta, Maria Cristea, Adrian Chitescu, Georgeta Dinca, Adrian Dumitru, Ioan Folescu, Ioan Ferariu, Gabriel Grozavu, Ioan Hermenean, Ion Neli, Sorin Ion, Cornel Ivan, Marius Lupoiu, Mihai Manole, Ioan Marinescu, Vasile Moise, Dragos Moldoveanu, Adrian Mocanu, Sache Neculaescu, Luminita Olaru, Catalin Olteanu, Claudiu Popescu, Jean Popescu, Claudiu Stefan, Liviu Stoica, Marin Tingirica, Mihai Trifan, Teodor Vasiliu;membrii AGA: Paraschiv Dragos, Mihalachioiu Marius, Cristea George;membrii CA: Mocanu Adrian Victor, Druica Gheorghe, Barbulescu Emilian;persoane cu functii de conducere: Radu Florin Pantu ? Director General, Vasile Catrina ? Director Tehnic, Ioan Viorel Tache ? Director Economic, Mihai Stoica - Sef Birou Achizitii, Licitatii, PreturiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Se va prezenta Certificatul Constatator emis de O.R.C. in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.La sedinta de deschidere a ofertelor, operatorii econimici pot depune o decaratie initiala privind indeplinirea criteriilor de calificare insotita de o anexa cuprinzand prezentarea acestor documente, urmand ca la solicitarea autoritatii contractante sa transmita documentele in forma impusa prin documentatia de atribuire.In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc transmiterea, Certificatului Constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea unui angajament privind sustinerea financiara al tertului sustinator financiar.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament privind sustinerea financiara al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nutrebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire confnform art.180 si art.181 lit.a), lit. c^1 si lit.d) din OUG 34/2006., Formular informatii generale privind situatia economico-financiara cu declararea cifrei medii de afaceri ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu: LOT 1 ? 800.000 lei;LOT 2 ? 383.154 lei;LOT 3 ? 418.444 lei;LOT 4 ? 686.484 lei;LOT 5 ? 493.226 lei;LOT 6 ? 400.800 lei;LOT 7 ? 597.586 leiLOT 8 ? 717.070 lei;LOT 9 ? 656.236 lei., Prezentarea copiei de pe situatiile financiare la date de 31.12.2011 cu dovada depunerii acestora la ANAF.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizelerespective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contracteleincheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Prezentarea declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Informatii privind asocierea.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea unei declaratii pivind asociatii, si a unui acord de asociere, semnat de parti.Fiecare asociat in parte trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctele III.2.1).Cerintele de la punctele III.2.2) si III.2.3) se vor lua in considerare, prin cumularea resurselor tuturor membrilor grupului.Se va prezenta declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, acord de asociere si imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire., Prezentarea unui angajament privind sustinerea tehnica si profesionala al tertului sustinator tehnic si profesional.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficieaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire confnform art.180 si art.181 lit.a), lit. c^1 si lit.d) din OUG 34/2006., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Fisa privind Experienta similara.Se vor prezenta documente/certificate care confirme executia lucrarilor mentionate, in fisa privind experienta similara, avand ca obiect activitati de intretinere curenta pe timp de iarna, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu: LOT 1 ? 400.000 lei;LOT 2 ? 191.577 lei;LOT 3 ? 209.222 lei;LOT 4 ? 343.242 lei;LOT 5 ? 246.613 lei;LOT 6 ? 200.400 lei;LOT 7 ? 298.793 lei;LOT 8 ? 358.535 lei;LOT 9 ? 328.118 lei., Declaratie privind lista utilajelor, echipamentelor si mijloacelor de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Dotarile minime de care trebuie sa dispuna operatorul economic, pentru fiecare lot, sunt prezentate in capitolul Instructiuni pentru intocmirea ofertelor., Informatii generale privind angajatii prin prezentarea formularului Informatii generale privind angajatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer