Achizitie publica - Lucrari de intretinere curenta, reparatii curente si lucrari de natura investitiilor la Drumul forestier CHISAG.
Detaliu pentru invitatia numarul 354194
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354194/30.09.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere curenta, reparatii curente si lucrari de natura investitiilor la Drumul forestier CHISAG.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.Cod fiscal: RO 17730816, Adresa: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Telefon: 0368405401, Fax: 0368405403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 368405401, fax: +40 368405403, E mail; [email protected] ; persoane de contact: Sereteanu Floarea, Mihai Zup
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul administrativ al R.P.L.P. Kronstadt R.A., Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Et.2 Secretariat, Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere 0210)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere curenta, reparatii curente si lucrari de natura investitiilor la Drumul forestier CHISAG.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere curenta, reparatii curente si lucrari de natura investitiilor la Drumul forestier CHISAG, in scopul aducerii acestuia la parametrii tehnici corespunzatori.Lucrarile prevazute conf. PT : terasamente, lucrari de consolidare, suprastructura, lucrari de arta . Lungimea drumului -2, 8 km.Latimea platformei in aliniament 3, 50 m, din care, partea carosabila 2, 75 m.Valoarea totala estimata :733916 RON , din care procentul de 10% - cheltuieli diverse si neprevazute, reprezinta 66719RON.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 733, 916 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in temeiul art. 43.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , si a art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ? cuantumul garantiei de participare ? 10.000 RON. ? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia val. aferente garantiei de participare va fi : curs BNR leu/alta valuta din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. ? modalitatea de constituire : conf. prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, precum si depunerea la casierie a garantiei in numerar. Cont bancar autoritate contractanta : Cont IBAN: RO03BTRL00801202I33290XX, deschis la Banca Transilvania Brasov. - Ofertantii care se incadreaza in cat. IMM conf. OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie. Conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea formularului F2- Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ( in caz contrar vor fi exclusi din procedura).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - completarea si prezentarea Formularului F 3-privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane; .- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane.- persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, pentru demonstrarea faptului ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din ordonanta.Nota: Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizatacopie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in limba romana si legalizata.- prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular F 4- Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69>1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre contractant, cat si de tertul sustinator. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ing. Olteanu Dan Viciu ?director, ec. Zup Mihai ? director economic, ing. Cojanu Ciprian ? Comp. Fond forestier, ec. Sereteanu Floarea ? Comp. Proiecte de dezvoltare- achizitii publice, jr. Crit Maria Nicoleta ? Comp. Juridic., ing. Raduly Zoltan -sef district. Formular F 5Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Ofertantul sa fie legal inregistrat si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente : -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul lucrarilor de drumuri , pe ultimii 3 ani, de cel putin valoarea. estimata a contractului ? 667197 RONpentru a dovedi capacitatea ofertantului de a sustine finantarealucrarilor, asigurand garantia executarii lorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca respecta standardele de calitate si protectia mediului prin detinereacertificatISO 9001 si ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 08:15