Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere curenta si periodica a drumurilor"Intretinere drum DJ140Km2+140-Km13+940 si DJ104P Km0+000-Km3+463, comuna Brazi, jud.PH


Detaliu pentru invitatia numarul 354300
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRAZI
Numar invitatie: 354300/30.09.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere curenta si periodica a drumurilor"Intretinere drum DJ140Km2+140-Km13+940 si DJ104P Km0+000-Km3+463, comuna Brazi, jud.PH
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRAZICod fiscal: 2845290, Adresa: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Brazi, Telefon: +40 0244480607, Fax: +40 0244480631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Brazi sat Brazii de Jos strada Teilor nr. 45, Brazi, Romania, cod postal: 107083, telefon: +40 0244480607, fax: +40 0244480631, persoana de contact: Leonas Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Brazi, sat Brazii de Jos, strada Teilor .nr. 45, sala de sedinte de la etajul I.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere curenta si periodica a drumurilor"Intretinere drum DJ140Km2+140-Km13+940 si DJ104P Km0+000-Km3+463, comuna Brazi, jud.PH
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia ?Lucrari de intretinere curenta si periodica a drumurilor ?Intretinere drum DJ140 Km2+140 ? Km13+940 si DJ104P Km0+000 ? Km3+463, comuna Brazi, jud.Prahova?, includ : Lucrari de intretinere :8.445.998, 00 lei (capitolul ?diverse si neprevazute? 410.018, 00 lei fara T.V.A ? 5, 00%)Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24-60 luniDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 035, 980 - 8, 445, 998 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 160.700, 00 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare si se poate constitui si prin virament bancar in contul auroritatii contractante, nr. RO24TREZ5395006XXX000061, deschis la Trezoreria Brazi.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda, la un curs afisat de BNR cu 5, 00 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90, 00 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (model Formular nr.1)In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art 278^1 al.1 si al.2 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.363, 59 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model Formular nr2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general. Pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Factorii de decizie sunt: Primar Radu Leonas, viceprimar Ivan Nicolae, inspector birou Achizitii Publice Dafinescu Gheorghe, Sef serviciuFinanciar -contabil : Rada Elena si consilierii locali: Constantin Stefan;Costea Mihalache Marian;Dumitru Ionut;Gheorghe Ciprian Daniel;Gheorghe Ion; Ionescu Ion; Ivana Marius; Maracineanu Dumitru; Mircescu Cristian Vasile;Popescu Nicolaie; Sima Valeriu; Stan Georgel;Vaduva Valerica si Stoicescu Mihaela. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2012Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 16.071.960, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr. 3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : Coordonator(manager) de proiectResponsabil calitateInginer de drumuriSef santierRTE constructii de drumuriResponsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM)Responsabil (manager) protectia mediului.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentconform Formular nr.8Aal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea financiara va completa si depune Formularul nr.8B.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr.4 si 6., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: statie de mixturi asfaltice;statie de preparat beton;laborator de incercari (de minim gradul II), cu profile corespunzatoare, pentru mixturi asfaltice si betoane, pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier ;statie sortare agregate;escavator, autobasculante, autogudronator, buldoexcavator, autogreder, cilindru compactor, repartizator pentru asternerea asfaltului, perie mecanica, autobetoniera.Prezentare documente care probeaza / confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 1Lista privind lucrarile executate in ultimii 5 ani raportat la data limita de depunere al ofertelor.Din lista prezentata, operatorul va extrage una sau maxim doua lucrari pentru care va intocmi fisa/fisele de experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani una sau maxim doua lucrari de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii (lucrari de intretinere in domeniul infrastructurii de transport rutier) a caror valoare cumulata sa fie de minim 8.000.000 lei, fara TVA. Fisa/Fisele vor fiinsotite de cerificari de buna executie, iar respectivele certificari vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati , valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care ofertantul prezinta un contract, iar acesta contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta copii ale paginilor din contracte care demonstreaza experienta similara. Copiile respective se vor prezenta cu mentiunea Conform cu originalul, scanate si semnate electronic de ofertant. Precizarea este valabila si pentru operatorii nerezidenti care vor prezenta si traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Prezentarea a cel putin un document sau a mai multor documente prin care sa se confirme executarea lucrarilor: a)Contract de executie a lucrarilor saub) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor sauc) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor saud)Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001, Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: a) pentru oferta cu perioada de garantie acordata lucrarilor cea mai mare (Gmax), dar nu mai mare de 60 luni, se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 puncte; b) pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica decat cea prevazuta la pct. a) (Gofertat), dar nu mai mica de 24 luni, se acorda punctajul astfel : P durata de garantie= (Gofertat / Gmax) x 20 puncte; c) pentru o perioada de garantie acordata lucrarilormai mica de 24 luni oferta va fi declarata neconforma iar peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar.Nota: Perioada de garantie - minima acceptata = 24 luni, iar cea maxima acceptata = 60 luni.Perioada de garantie este perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, in cadrul careia, antreprenorul are obligatia inlaturarii pe cheltuiala sa, a tuturor deficientelor aparute datorita nerespectarii clauzelor contractuale si a specificatiilor sau reglementarilor tehnice aplicabile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer