Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere curenta si periodica, Drum Comunal DC 195 Km 17-18, localitatea Salcia Tudor,


Detaliu pentru invitatia numarul 320414
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SALCIA TUDOR (PRIMARIA COMUNEI SALCIA TUDOR BRAILA JUD BRAILA)
Numar invitatie: 320414/20.02.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere curenta si periodica, Drum Comunal DC 195 Km 17-18, localitatea Salcia Tudor,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALCIA TUDOR (PRIMARIA COMUNEI SALCIA TUDOR BRAILA JUD BRAILA)Cod fiscal: 4721271, Adresa: COMUNA SALCIA TUDOR JUD BRAILA, Salcia Tudor, Telefon: 0239/698943, Fax: 0239/698943
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SALCIA TUDOR JUD BRAILA, Salcia Tudor, Romania, cod postal: 817125, telefon: +40 0239698943, fax: +40 0239698943, persoana de contact: JEAN BUZATU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Salcia Tudor, Str. Principala , nr.11, Loc. Salcia Tudor, Judetul Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere curenta si periodica, Drum Comunal DC 195 Km 17-18, localitatea Salcia Tudor,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere curenta si periodica, Drum Comunal DC 195 Km 17-18, localitatea Salcia Tudor, comuna Salcia Tudor, judetul Braila
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constituiconform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru suma de 3.000 lei.Printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original - Formular 19.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr.RO96TREZ1515006XXX000220, deschis la Trezoreria Mun. Braila-Lichiditati depuse la casieria Primariei Salcia Tudor, comuna Salcia Tudor, judetul Braila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la datadeschiderii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Restituirea garantiei de participare se face conform art.88 din HG 925/2006.In conditiileart. 278^1 din OUG 34/2006, in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma egala cu1% din valoarea estimata a contractului, respectiv suma de 2040, 40 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie- 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.- prin retinerea a 10% din din sumele datorate pentru facturi partiale -contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 2 si Formularul 3.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2.2. Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertantcare, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.3. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerintanr.2Prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul trebuie sa prezinteFormularul 4.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3Prezentarea Certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoanele juridice romane vor prezenta certificatede atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentrufinantele publice locale, din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasasituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fiinsotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau bugetul local (indiferent de cuantumul acestora)Cerinta nr.4Prezentarea Certificatuluide participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantii vor prezenta "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 -Formularul 5.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6.Declaratiatrebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de deciziein cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire: 1. Buzatu Jan- Primarul comunei SalciaTtudor2. Gavrila Stelica- Viceprimarul comunei Salcia Tudor3.Sandu Nica- Inspector achizitii publice Cerinta nr.1Pentru persoane juridice romane: Prezentarea Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati cefac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrisementiunicu privire la aplicarea Legiinr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantuleste inincapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri careau ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoaneijuridice.Documentul va fi prezentat in original sau copie certificata?conform cu originalul?.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata , daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.Cerinta nr.2Pentru persoane juridice straine - in vedereademonstrarii capacitatii de exercitare aactivitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare caresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezidentModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor generalePrezentarea bilanturilor contabileInformatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 408.080 lei fara TVACursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei cu principale lucrari executate in ultimii 5 aniPrez.de inf. privind experienta similaraSe solicita ofertantilor executia integralain ultimii 5 ani a cel putinun contract delucrari similarein valoare min. de204.040 lei.Cursul mediu de referinta al B.N.R.2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 LeiPrezentarea de inf. privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la urmatoarele utilaje: - autogreder- compactor cu rulouri- compactor cu pneuri- topitor de bitum- autobasculantePrez. de inf. privindresursele umanePersonalul propus pentruderularea contractului trebuie saacopere cel putin urmatoarele functii: -Resp. teh. cu executia (RTE) atestat de catre MDRT-Resp. cu controlul teh. de calit. (CQ)atestat ISC sau prin disp.internaPrezentarea de inf. privind subcontractantii/asociatii Prezentarea Certificatului ISO 9001 :2008 - sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP Fisa de date in format electronic si Proiectul Tehnic de la Sediul Primariei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer