Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere curenta vara ? iarna


Detaliu pentru invitatia numarul 339430
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MINTIU-GHERLII (PRIMARIA COMUNEI MINTIU GHERLII)
Numar invitatie: 339430/14.11.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere curenta vara ? iarna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MINTIU-GHERLII (PRIMARIA COMUNEI MINTIU GHERLII)Cod fiscal: 4288250, Adresa: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Mintiu Gherlii, Telefon: 0264/241767, Fax: 0264/241767
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mintiu Gherlii nr. 184, jud. Cluj, Mintiu Gherlii, Romania, cod postal: 407410, telefon: +40 264241767, fax: +40 264241767, persoana de contact: SILVIA JURCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mintiu Gherlii nr. 184, jud. Cluj, Mintiu Gherlii, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere curenta vara ? iarna
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere starea actuala a drumurilor si a degradarilor evolutive datorate solicitarilor dinamice si a factorilor climaterici, este necesara executarea lucrarilor de intretinere specifice tipului drumurilor, in vederea eliminarii defectiunilor si aducerii drumurilor la o stare normala de exploatare care sa asigure siguranta si confortul circulatiei atat vara cat si iarna.Pentru realizarea Lucrarilor de reparatii, intretinere, reabilitare si modernizare a drumurilor, necesare a se executa, sunt propuse a fi licitate urmatoarele tipuri de lucrari : Lucrari de reparare a drumurilorLucrari de intretinere a drumurilorLucrari de constructii de drumuriDeszapezirea drumurilor
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 063, 198.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100.000, 00 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO18TREZ2185006XXX002805 deschis la Trezoreria Gherla.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Primar: OLTEAN DUMITRU; Consilieri locali: BADIU MARIUS, BALICI MARIUS, BAL LIVIU, FARCAS IOAN, MORAR IOAN, MARINESCU IOAN, MOSUTAN DUMITRU, POP VASILE, POP IOAN, SAVARASAN MARIA, SOCACIU CRISTIAN, CHEREGI LUMINITA , GROZAV CIPRIAN; Membrii comisiei de evaluare: BALICI MARIUS, JURCA SILVIA, OLTEAN IOAN; Secretarul comunei: CAMPAN ADRIANA; Contabil: OLTEAN IOAN)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local pentru sediul social si punctele de lucru implicate in derularea contractului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul are autorizate activitati similare obiectului procedurii de atribuire, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati (2009, 2010, 2011)de cel putin 5.000.000, 00 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezentarea bilanturilor vizate de organele competente la 31.12.2009, 31.12.2010si 31.12.2011 in copie conforma cu originalul., Cerinta 2 Lichiditate generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de minim 100%, dat fiind ca se previzioneaza a se incheia contracte subsecvente cu o frecventa semestriala si cu o durata de executie de 6 luni, iar platile se vor efectua trimestrial.Informatiile solicitate vor fi extrase din bilanturile prezentate la Cerinta 1.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3 Se va completa Anexa nr. 14 Decl efectiv mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere. Echipa de proiect, cu respectarea conditiilor minime impuse referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea si experienta fiecarui membru nominalizat din cadrul echipei, compusa din: a) 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiere: Cerinte minime obligatorii: - CV completat in format european datat si semnat;
- copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul ?cai ferate, drumuri si poduri?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate)., Cerinta 3 (continuare) b) 1 inginer/subinginer drumuri si poduri (sef de santier): Cerinte minime obligatorii: - CV completat in format european datat si semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate). c) 1 responsabil cu calitatea drumuri: Cerinte minime obligatorii: - CV completat in forma european datat si semnat;
- copie decizie interna de numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate). d) 1 responsabil SSM: Cerinte minime obligatorii: - CV completat in format european datat si semnat; - copie diploma de absolvire curs SSM acreditat CNFPA;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate)., Cerinta 1 Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii unor lucrari similare prin prezentarea unui contract de lucrari avand ca obiect lucrari de drumuri in valoare de minim 2.450.000, 00 lei fara TVA si, respectiv, unui contract de lucrari/servicii avand ca obiect activitatea de deszapezire in valoare deminim 70.000, 00 lei fara TVA, indeplinite in ultimii 5 ani. Se va completa Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE. Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, paginile relevante din contracte, p-v receptie partiala sau la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului., Cerinta 2 Demonstrarea dreptului de proprietate sau de detentie asupra urmatoarelor dotari tehnice minime necesare pentru executarea lucrarilor: UTILAJE PENTRU ACTIVITATEA DE VARA: - autogreder- cilindrucompactor- cilindru compactor pe pneuri- repartizator asfalt- masina de reparat gropi prin plombari cu emulsie si cu agregate concasate- buldoexcavator- autobasculante- reciclator - utilaj specializat care sa asigure in acelasi timp frezarea, malaxarea, dozarea controlata a apei pentru compactare si asternerea in strat uniform a amestecului rezultat- distribuitor de ciment- trusa de tratamente bituminoase ? utilaj specializat care asigura asternerea mecanica concomitenta a liantului (bitum) si agregatelor naturale- statie de preparare a mixturilor asfaltice- statie de preparare a betoanelor- laborator autorizat., Cerinta 2 (continuare) UTILAJE PENTRU ACTIVITATEA DE IARNA: - tractor cu lama sau semigrederautogreder- autofreza- auto+lama+solnita sau utilaj multifunctional- buldoexcavator- autobasculante Se va completa Anexa nr. 13 DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Pentru toate utilajele prezentate, se solicita copii, conforme cu originalul, dupa: - documentele care atesta dreptul de proprietate asupra utilajelor cum ar fi: cartile de identitate ale autovehiculelor inmatriculabile, orice document emanand de la un tert fata de ofertant (ex.: facturi fiscale, certificate de garantie) pentru utilajele, instalatiile si echipamenteleneinmatriculabile; si, daca este cazul, - contractele de inchiriere, de leasing ale utilajelor sus-mentionate si/sau alte documente care sa faca dovada angajamentului de punere la dispozitia ofertantului a utilajelor de catreproprietarii acestora., Cerinta 2 (continuare) Pentru statia de preparare mixturi asfaltice, statia de preparare a betoanelor, reciclator si, respectiv, trusa de tratamente bituminoase se vor prezenta suplimentar: - Certificat de conformitate produs/Certificat pentru controlul productiei in fabrica - mixturi asfaltice;
- Certificat de conformitate produs/Certificat pentru controlul productiei in fabrica - betoane+stabilizat;
- Certificat de conformitate produs/Certificat pentru controlul productiei in fabrica ? strat rutier stabilizat ?in situ? cu adaos de lianti;
- Certificat de conformitate produs/Certificat pentru controlul productiei in fabrica ? tratamentele bituminoase simple si duble, emise de organisme de certificare acreditate conform legislatiei in vigoare, toate valabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta 1certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata integral in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 20:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer