Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere, decolmatare si reparatii, rigole, santuri, taluzuri si drumuri de acces pe Canalul Poarta Alba Midia Navodari


Detaliu pentru invitatia numarul 320353
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 320353/22.02.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere, decolmatare si reparatii, rigole, santuri, taluzuri si drumuri de acces pe Canalul Poarta Alba Midia Navodari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI NR.1, Agigea, jud. CONSTANTA, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Camelia Sirbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu CN ACN SA, STR.ECLUZEI, nr.1, AGIGEA, jud. CONSTANTA, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere, decolmatare si reparatii, rigole, santuri, taluzuri si drumuri de acces pe Canalul Poarta Alba Midia Navodari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere, decolmatare si reparatii, rigole, santuri, taluzuri , platform si drumuri de acces
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 744, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul: 4524 lei; 2.Perioada de valabilitate: 60 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor 3.Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau o societ de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pt.perioada prevazuta in docum de atribuire;Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata, in contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; IMM-urile beneficiaza de reduc cu 50% a gar de partic.In cazul asocierii, pentru a beneficia de reducere , fiecare asociat trebuie sa fie IMM. .Liderul asocierii va face dovada constit gar.part. Ofertele care nu sunt insotite de gar de part, in cuantumul si pt per de valab solicitate in docum de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei
Garantie de buna executie
1.Cuantumul GBE: 10%, din valoarea contractata cumulata a antemasuratorilor A8, A9, A10, A11 si A12, lei fara TVA. 2.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza formularul model. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 50% , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea, in original cf. formular model .b)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, literele c, c(1), d, e din OUG nr.34/2006, in original, cf. formular model.c)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;d)Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificatele mentionate la punctele c) si d) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original cf. formular model ;.g)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006 , in original cf. formular model .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General : Ilie Valentin Zeicu;Director Tehnic: Sandru Nicolae;Director Comercial Marketing: Emilian Macarie.Comisia de evaluare: Presedintele Comisiei de evaluare (cu drept de vot): Mihai Stanciu, Membri: Negrici Gina , Azmi Aladin ;Margineanu Alina ; Niculescu Diana, Cristache Ioanei;Membrii de rezerva: Aida Bardan, ,Sirbu Camelia, Ciofu Nicoletah)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original cf.formular model .In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN.din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturi contabile la datele de: 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, 2.Cerinta minima : Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 700 000 lei, 3.Solvabilitate patrimoniala cerinta minima : incadrarea valorii indicatorului de solvabilitate patrimoniala peste procentul de 30 %
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea lucrarilor executate in ultimii 5 ani, 2.Experienta similara Cerinta minima : executarea in ultimii 5 ani a unuia sau mai multe contracte de lucrari care au avut ca obiect lucrari de intretinere si reparatii rigole, santuri, drumuri si talazuri, in valoare de minim :670 000 lei fara TVA, reprezentand 154 257 euro, la cursul BNR de 4, 3434 lei/euro din 06.01.2012, 3. Informatii privind resursele umane necesare pt.indeplinirea contractului: -inspector de calitate autorizat de ISC (CQ) sau numit prin decizie (pentru lucrari de constructii). -Responsabil de contract specializarea inginer/subinginer in constructii -Sef de santier specializarea inginer/subinginer constructii -Responsabil tehnic cu executia lucrari de constructii;, 4. Resurse tehnice Ofertantul are obligatia asigurarii, in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere a urmatoarelor utilaje : - incarcator frontal - 0, 5 - 0, 99 mc ? 1 buc.; - buldozer 81-180 CP-1 buc *autobasculanta ?2 buc.;, 5.Informatii privind subcontractantii In cazul subcontractarii, ofertantul, potential contractant , raspunde pentru modul de indeplinire al contractului in fata autoritatii contractante ; Subcontractantii nu au o relatie contractuala directa cu autoritatea contractanta si raspund pentru neexecutarea unei parti din contract numai in fata contractantului 1.Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent2.Certificarea ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer