Achizitie publica - Lucrari de intretinere drumuri de interes local (strazi), comuna Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea
Detaliu pentru invitatia numarul 328818
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328818/06.06.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere drumuri de interes local (strazi), comuna Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SLOBOZIA CIORASTICod fiscal: 4297843, Adresa: COMUNA SLOBOZIA CIORASTI, JUDETUL VRANCEA, Slobozia Ciorasti, Telefon: 0727798131, Fax: 0237256942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SLOBOZIA CIORASTI, JUDETUL VRANCEA, Slobozia Ciorasti, Romania, cod postal: 627315, telefon: +40 237256942, fax: +40 237256942, persoana de contact: ELENA BATRINU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Slobozia CiorastiCOMUNA SLOBOZIA CIORASTI, JUDETUL VRANCEA, Slobozia Ciorasti, Romania, cod postal: 627315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere drumuri de interes local (strazi), comuna Slobozia Ciorasti, judetul Vrancea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere drumuri de interes local (strazi), comuna Slobozia Ciorasi, judetul Vrancea, de lungime totala de 8367 m, in urmatoarele amplasamente: Sat Slobozia Cirorasti ? strazi in lungime de 5169 mSat Jiliste - strazi in lungime de 2254 mSat Armeni ? strazi in lungime de 944 mLucrarile care urmeaza a fi executate constau in reprofilarea si scarificarea partii carosabile si completarea fundatiei existente cu balast, in grosime medie de 10 cm.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 276 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de parti: 6624 lei;pt.ofertantii care se incadr.in categ. IMM-3312 lei.Pt.demonstr.incadr.in categ.IMM se va prez.obligatoriu decl. pe propria raspundere a reprezent. legal ai intreprind. interesate priv. incadr.in categ.IMM. Decl.va fi compl.conf.modelului prev. in Anexa nr.1 si nr.2 din Leg.346/2004.In cazul unei asocieri, instrum.de garantare va fi emis in numele liderului sau a unui membru a asocierii de operat. ec.;daca ofertantul e o asociere, red. cu 50% a cerintei privind cuantumul gar.de part.se va aplica daca fiecare dintre membrii asocierii se incadr. in categ. IMM si depun Anexa nr.1 si Anexa nr.2.Ofertantul care prezinta acest formular si e decl. castigator benef.de red. de 50% a cuantum. gar.de buna executie.Per.de valab.a gar.de part.: cel putin egala cu per.de valab. a ofertelor, resp. 60 zile de la term. limita de dep.a acestora.Garantia de part.treb. sa fie irevocabila.Mod de constituire: - scrisoare de gar. bancara in fav.autorit.contr. cu o valabilit. egala cel putin cu valab.ofertei, prez.in orig.;
- ordin de plata in copie, vizat de banca ofertantului, in contul Institutiei PrefectuluiVrancea, RO32TREZ6915005XXX001698 -Trezoreria Focsani;
-.fila de cec cu conditia conf. acesteia de banca pana la data deschiderii ofertelor;
- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara ori de o societ. de asigurari prezentat in original.Doc. care doved. const. gar.de part. treb. sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid.ofertelor, se va anexa la scris.de inaintare.Daca un ofertant dep.contest. la CNSC si e respinsa in totalit.de CNSC, atunci autorit.contr.va retine contestatorului, din gar.de part.depusa, suma stab. de art.2781 din OUG 34/2006- 3.312 lei.Daca gar.de part. se constituie prin scris. de gar.bancara, aceasta trebuie sa prevada si situatia retinerii in cond.art. 2781 din OUG 34/2006 (este suficienta invocarea art de lege)
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA.-Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din H.G. nr.925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.- In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor conform O.G.nr.27/2006 si Legii nr.346/2004, are dreptul de a constitui garantia de buna executie in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept, acestia trebuie sa includa in oferta formularele Anexa 1 si Anexa 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.12 A (declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul).2. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.12 B (declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul).3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010.4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art. 69^1. Se va completa Formularul Declaratia art.69 (declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - PRIMAR: Girneata Elena- Secretar delegat: Lupu Carmen- Contabil: Cristian Gianina- Viza CFPP: Batranu ElenaComisia de evaluare: - Grigore Mitica- Danaila Gheorghe- Draghici ConstantinNota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii candidaturilor, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului, din care sa rezulte ca acesta are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc- Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant vizat si inregistrat de organele competente, Fisa de informatii generale privind operatorul economic participant la procedura, cu completarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pana la data deschiderii ofertelor.Operatorul economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind executarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare, de o valoare minima de 76.077 euro - respectiv 331.276 lei calculat la cursul BNR leu-euro din data de 09.03.2012, receptionat pana la data deschiderii ofertelorEchivalenta valorica a contractului propus ca experienta similara se va realiza la cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea de dotari specifice (echipamente, utilaje) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantAutoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii: - responsabil tehnic cu calitatea CQ;
- responsabil tehnic cu executia RTE;, Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, inclusiv partea/partile din contract care urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti, nu va completa declaratia pe proprie raspundere., Informatii privind asocierea (daca este cazul)., Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul)., Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractul prezentat pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara. ISO 9001 sau echivalent, pe domeniul vizat de prezenta procedura, emis de organisme acreditate, valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe www.e-licitatie.ro sau de la sediul Primariei comunei Slobozia Ciorasti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 18:40