Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INTRETINERE DRUMURI FORESTIERE DIN CADRUL O.S.VALENII DE MUNTE D.S.PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 354776
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 354776/16.10.2013
Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE DRUMURI FORESTIERE DIN CADRUL O.S.VALENII DE MUNTE D.S.PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE DRUMURI FORESTIERE DIN CADRUL O.S.VALENII DE MUNTE D.S.PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari de intretinere drumuri forestiere din cadrul Ocolului Silvic Valenii de Munte.Valoarea celui mai marte contract subsecvent este de 172893, 98 lei fara T.V.A.Valoare diverse si nepravazute: nu este cazul.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 691, 575.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum in lei: 13831, 51 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda se vaface la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara , sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari in conditiile legii - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(Cont RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti).Suma ce se va retine din garantia de participare se va stabili in conforitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractelor subsecvente.Modalitate de constituire: in oricare din formele de la art.90 alin 1, 3, sau in functie de valoare contractului subsecvent de la art.90 alin.2 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Cerinta 2. Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, insotita de certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 3. Se va prezenta certificat pentru participare cu oferta independenta.Cerinta 4. Se va prezenta declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si implicate in procedura de atribuire: Ciomag Dragos, Teleanu Valentin, Radu Elvira, Udroiu Claudiu, Kissinger Ady, Iova Alina, Lucan Mihai. Cerinta nr. 1 Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. i) Seva atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.iii) pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Datele certificatelor constatatoare trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 340.000 lei.Se va prezenta formularul Cifra medie de afaceri.Se va declar medie a cifrade afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentruechivalenta se va aveain vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat deBCE: 2010:4, 2122 lei/euro, 2011:4, 2349 lei/euro, 2012:4, 4580lei/euro Cifrade afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie deanul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatoruleconomic care a depus oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare formular ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani?.Ofertantul trebuie sa prezinte minim un contract prin care sa faca dovada caa executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de minim 170.000 lei.Pentru contractul care sustine indeplinirea acestei cerite ofertantul va in copie un contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate facedovada ca a efectuat, pana la data depunerii ofertei, lucrari similare in valoare de minim cea prevazuta mai sus. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau un clientbeneficiar., Prezentare formular ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?. Neasigurarea a cel putin cate un autogreder, buldozer, excavator, autocisterna, cilindru compactor, atrage descalificarea ofertantilor., Prezentare formular ?Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului?.Prezentare Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii , sau diploma de inginer/subinginer silvic pentru persoana desemnata sef santier.Prezentare contract sau angajament de participare al persoanei/persoanelordesemnate ca sefi de santier.(daca ofertantul nu are angajat /angajate astfelde persoane).Prezentare CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sauechivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la datalimita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatorii Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca lanivelul operatorul ofertantului exista un audit de certificare, urmand a seelibera certificatul., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sauechivalent (certificarea sistemului de management de mediu), in domeniulce face obiectul contractului, valabil la data limita dedepunere a ofertelor indomeniul ce face obiectul contractului. Documente obligatorii Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Nota: Se va accepta sidepunerea unor alte dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorulofertantului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer