Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere la poduri ? inlocuire dispozitive acoperire rosturi pe DN 6 si DN 65 (pe raza SDN Craiova)


Detaliu pentru invitatia numarul 336747
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 336747/04.10.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere la poduri ? inlocuire dispozitive acoperire rosturi pe DN 6 si DN 65 (pe raza SDN Craiova)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serv Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serv Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere la poduri ? inlocuire dispozitive acoperire rosturi pe DN 6 si DN 65 (pe raza SDN Craiova)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere la poduri ? inlocuire dispozitive acoperire rosturi pe DN 6 si DN 65(pe raza SDN Craiova)
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 912, 468 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 18.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita: *prin virament bancar in contul DRDP Craiova deschis la BCR cu numarul: RO 26RNCB0134018837240001 LEI. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare; * prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 4.692, 47 lei, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC; Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMM-urile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl ulterioare.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia se constituie: i) Fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; ii) Fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 15 zile lucratoare de la semnarea prezentului contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 ? Declaratie privind Eligibilitatea? din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: a). Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.b). Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3. Declaratia pe proprie raspundere: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. In acest sens se va completa Formularul 2, din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Cap. IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire. Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 69^1 (evitarea confictului de interese) din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director Regional ? Ing. Lumezeanu Adrian, Director Economic - Ec. Ilie Doina, Director Adj.Intretinere - Ing. Brinaru Stefan, Sef Dep. IDP - Ing. Serban Constantin, Sef Birou Lucrari de Arta si Cladiri ? Sing. Ghiburosu Doru, Sef Departament Juridic - Cons.Jr.Fetea George, Sef Serviciu Achizitii Publice - Ec. Nedelcu Delia, Sef Compartiment CFP - Ec. Dragavei Constantin Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulteobiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul plasat peprimul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: 1.824.936 lei.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 privind informatiile generale din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anii: 2011, 2010, 2009. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 Lei; 2009- 1 Euro =4, 2373 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro .Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/info, Cerinta nr. 2.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Ofertantul va prezenta formularele de bilant pe anii 2011, 2010, 2009 astfel cum au fost depuse si inregistrate la organele competente .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani (perioada seva calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul va prezenta Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire; Atentie! Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 2Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor) cel putin un contract de executie lucrarisimilar cu cel supus prezentei proceduri, respectiv lucrari la poduri (intretinere/ reparatii/ consolidari/ constructii noi). Plafonul valoric aferent unor lucrari similare trebuie sa fie cel putin egal cu 912.468 lei fara TVA. Plafonul valoric se stabileste prin insumarea a maxim 3 (trei) contracte similare. Ofertantul va prezenta: - certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform prevederilor art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 3Operatorul economic trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind efectivele mediianuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 2011, 2010, 2009. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 12 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire;, Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate minime necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor caietului de sarcini, si anume: - Inginer de drumuri si poduri, in calitate de responsabil de lucrare - minim 1 persoanaCerinte: specializarea ? licentiat al unei Facultati de Constructii, specializarea C.F.D.P., experienta profesionala generala in domeniul drumurilor de minim 3 ani.Se vor prezenta urmatoarele documente: diploma de licenta - in copie lizibila conforma cu originalul, C.V.-ul, declaratia de disponibilitate., Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind partea dincontract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 16 si anexa la formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa la formular, completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul ?Formulare? , in cazul subcontractarii unei parti din contract., Cerinta nr. 7 Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru executia lucrarilor de intretinere la poduri. Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila, in SEAP pe www.e-licitatie.ro, si pe site-ul autoritatii www.drdpcv.ro/Achizitii Publice/Proceduri in derulare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer