Achizitie publica - ?Lucrari de intretinere, mentinere si reparatii echipamente in vederea eficientizarii consumurilor energetice si cresterea gradului de siguranta in exploatare la obiective aflate in administrarea Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucu
Detaliu pentru invitatia numarul 345522
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345522/18.04.2013
Denumire contract: ?Lucrari de intretinere, mentinere si reparatii echipamente in vederea eficientizarii consumurilor energetice si cresterea gradului de siguranta in exploatare la obiective aflate in administrarea Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 15531230, Adresa: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213142315, Fax: +40 0213142316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de intretinere, mentinere si reparatii echipamente in vederea eficientizarii consumurilor energetice si cresterea gradului de siguranta in exploatare la obiective aflate in administrarea Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul acordului cadru consta in Lucrari de intretinere, mentinere si reparatii echipamente in vederea eficientizarii consumurilor energetice si cresterea gradului de siguranta in exploatare la obiective aflate in administrarea Directiei Generale de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti?.Prezentei proceduri nu le sunt aplicabile prevederile art 29 alin 2, 1 din OUG 34/2006, adica nu exista estimari cu privire la procentul lucrarilor diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 40.000 lei sau echivalentul in valuta pentru cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei. Mod de constituire: virament bancar in contul nr. RO84TREZ7035026XXX000132, Trezoreria Sector 3, Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, valabila pentru perioada de 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Formular nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite si in SEAP, in format electronic, si se va depune si in original la registratura autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, tinand cont de prevederile art 5 din Ordin Presedinte ANRMAP 509/2011. In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau operatorul economic isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator sume astfel cum se prevedela art.278.1 alin(1) din O.U.G 34/2006. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere din legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ.IMM ? Formular 1.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si modalitatea stabilita prin prezenta documentatie pana la data si ora specificata in invitatia de participare publicata in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (Formular nr.3)-Cazier judiciar al operatorului economic ? se va depune in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (Formular nr.4)-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale ? Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contrbutiilor de asigurari sociale catre bugetele component ale bugetului general consolidate, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.In cazul in care beneficieaza de inlesniri la plata, ofertantul va demonstra inscrisuri din care sa rezulte ca nu are intarzieri la plata esalonataLipsa depunerii pana la data limita de depunere a ofertelor a acestor documente duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006, aceasta mentiune nu este valabila.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf.Ordin ANRMAP nr.314/2010) - prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (Formular nr.5)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (Formular nr.6)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului.Observatie: Vor depune declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire (Formular nr.7). Persoanele ce detin functii de decizie se vor prezenta in Formularul nr.7. Persoanele ce detin functii de decizie sunt: Director General?Cosmina Ioana Simiean Nicolescu;Claudia Ramona Popescu-director economic-admin;Iuliana Popescu-sef serviciu administrativ;Eugen Dan DAIA-sef serviciu achizitii publice;Robert Radu Iatan-consilier juridic;Laura Elena Dragu-consilier juridic.Acord de asociere (daca este cazul) ? Formular nr.8;In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art. 180, art. 181, art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cazier fiscal al operatorului economic emis in conf. cu HG31/2003 - se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor;Cazier judiciar al administratorului/administratorilor operatorului economic, asa cum este/sunt precizat(i) in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului, si anume lucrari de instalatii, lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti, alte lucrari de instalatii pentru constructii, in copie conforma cu originalul.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartanenta din punct de vedere professional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Atestate, certificate privind apartenenta la categoria profesionala: In vederea respectarii Ordinului 24/2007 si Ordinului 90/2009 emise de Presedintele ANRE, precum si a celorlalte reglementari legale in domeniu, ofertantul va depune atestatele emise de ANRE tip C1A, C2A, B - se va prezenta in copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat va prezenta atestatul pentru partea din contract pe care o realizeaza..Nedepunereaacestor documente duce la descalificarea ofertantului. Nu se accepta completarea ulterioara.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006, aceasta mentiune nu este valabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului din ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 4.000.000 lei. Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati ( 2010, 2011 si 2012). Fisa de informatii generale se va completa Formular nr.10.Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani.In cazul in care ofertantul nu a inregistrat bilantul aferent anului 2012, acesta poate prezenta balanta contabila la 31.12.2012 sau orice documente pe care le consider edificatoare.Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu communicate de BNR aferent fiecarui an in parte (2010 - 2012)., Informatii privind TERTII SUSTINATORI (daca este cazul) conf.art.186 alin.2. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acestea confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) si art.69.1.Prezentare Formular nr.9Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 6.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In cazul in care parti din contractual ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Formular nr.16, 5.Lista cu personalul de specialitate- Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate: 1 persoana, Electrician autorizat ANRE gradul IIB: 2 persoane, Electrician autorizat ANRE gradul IIIB: 2persoane, Inspector protectia muncii: 1 persoana, Manager de proiect ? 1 persoana.Pentru fiecare persoana in parte se va prezenta : CV-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective?; atestate, licente valabile la data limita de depunere a ofertei.5.Prezentare Formular nr.15Informatii privind personalul tehnic de specialitate ? se va prezenta: -CV-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea inscrisa mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal , ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
-certificate/atestate/licente valabile la data limita de depunere a ofertei -in copie legalizata/in copie lizibila?conform cu originalul?;O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan; in cazul contrar, se solicita sa faca dovada, prin eviden?ierea graficului privind activita?ile ?i timpul necesar, ca exper?ii oferta?i, chiar daca sunt implica?i in alte posture simultane pot aloca timpul ?i resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza., 4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 3.Declaratie dotare cu echipamente, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului cadru/contractul subsecvent: Autoplatforma mobila aeriana (PRB)-2buc, -Autoplatforma mobila fixa-1buc, -Laborator PRAM-1buc, Autoturism de transport echipamente si personal-3buc, Generator curent -1buc, Ap complex pt masurat parametrii de retea -1buc, Masina de taiat beton/asfalt-1buc.Se vor prezenta inclusiv documente care dovedesc dispunerea.3.Prezentare Formular nr.13Dovada detinerii si disponibilitatii utilajelor si echipamentelor se va face prin prezentarea in copie legalizata/in copie lizibila ?conform cu originalul? dupa facturi fiscale de achizitie/contracte de vanzare cumparare/inchiriere, contracte de leasing/contracte de leasing/contracte de prestari servicii/acorduri/angajamente pentru punerea la dispozitie., 2.Experienta similara ? Din Lista lucrarilor sa rezulte ca a executat in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit coform art 13 din Ord ANRMAP 509/2011, cel putin un contract de lucrari de instalatii electrice in valoare de cel putin2.000.000 lei, fara TVA. Se vor prezenta certificari din care sa rezulte valoarea contractului, obiectul si perioadele de executie sau procese verbale de receptive saucertificate constatatoare / recomandari. 2.Prezentare Formular nr.12 din care sa reiasa urmatoarele: durata, valoarea, garantii, semnaturi, beneficiari., 1.Lista lucrari executate in ultimii 5 ani (raportata la data limita de depunre a ofertelor); 1. Prezentare Formular nr.11 2. Prezentarea dedocumente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de mediu conform ISO 14001 sau echivalent, implementat si mentinut, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul: executie lucrari de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si executie de linii electrice aeriene sau in cablu. Se va prezenta copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul? a certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.In caz de nedepunere nu va fi permisa completarea ulterioara.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a certificatului echivalent. Fiecare ofertant individual si ofertant asociat este obligat sa prezinte acest document, 1. Prezentarea dedocumente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, implementat si mentinut, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul: executie lucrari de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si executie de linii electrice aeriene sau in cablu.Se va prezenta copie legalizata/ copie lizibila ?conform cu originalul? a certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.In caz de nedepunere nu va fi permisa completarea ulterioara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantie acordata lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Timpul de mobilizare pentru constatare defectiune
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 16:22