Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere pe timp de iarna a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 353987
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Buzau
Numar invitatie: 353987/23.09.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere pe timp de iarna a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: +40 238414112, Fax: +40 238725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere pe timp de iarna a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere pe timp de iarna a drumurilor de interes judetean aflate in administrarea Consiliului Judetean Buzau potrivit caietului de sarcini anexat. Procentul aferent cheltuielilor diverse ?i neprevazute aferent contractului de fata este 0%, respectiv 0 lei, atit la nivel de total contract cit si pentru fiecare lot in parte.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 744, 386 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 60.000 RON pentru Lotul 1, 35.000 RON pentru Lotul 2, 35.000 RON pentru Lotul 3, 20.000 RON pentru Lotul 4, 35.000 RON pentru Lotul 5; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara sau de o societate de asigurari. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita de unul dintre asociati in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare trebuei sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; b) neconditionat, rspectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul in care garantia de participare se va constitui in valuta, cuantumul acesteia va fi calculat in Euro la cursul de schimb Leu/valuta stabilit de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare. In cazul in care se vor aplica prevederile art 278^1 litera c, suma in valuta va fi calculata aplicand cursul de schimb Leu/valuta stabilit de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor indicata la punctul IV.3.7 din invitatia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Mod constituire: conf art 90 din HG 925/2006, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau retineri succesive. In cazul ofertantilor care sunt intreprinderi mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta autoritatii contractante in termen de 15 zile (sau alt termen agreat) de la semnarea contractului. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B1);
- Cazier judiciar al operatorului economic;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B12);
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B15).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.B11).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Marian-Cristinel BIGIU ? Presedinte; Mihaela NITULESCU ? responsabil organizare procedura; Laurentiu Mihai GAVRILA - Secretarul judetului; Vicepresedinti: Cristinel ROMANESCU si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: Gabriel Paul BACIU, Dorin Valeriu BADULESCU, Gheorghe BODEA, Stefan DAVID, Cornel DIACONITA, Dumitru DOBRICA, Emilian DRAGOI, Eduard Calin DUMITRASCU, Raul Ioan FLORESCU, Constantin GHINIOIU, Adrian Iulian GHIVECIU, Ion MANTOIU, Constantin Doru MUZGOCI, Grigore NEDELCU, Danut PALE, Adrian Robert PETRE, Ion D. POPESCU, Ionut Robert PITIGOI, Florina STOIAN, Valentin TANASE, Toni Viorel LARY, Mariana Carmen TUDOR, Marius TARCAVU, George Aurelian VLAD, Gheorghe VLASE, Claudiu CARPEN, Aurel Stanciu, Viorel MOCANU, Mariana - Eliza PANAIT, Alexandrescu Gabriel-Adrian.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea de fapte de comert aferente activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin: 6.000.000 RON pentru Lotul 1, 3.500.000 RON pentru Lotul 2, 3.500.000 RON pentru Lotul 3, 2.000.000 RON pentru Lotul 4, 3.500.000 RON pentru Lotul 5. Documente doveditoare: - Formularul Informatii generale, Cerinta: Sa prezinte bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere pe ultimii 3 (trei) ani. Documente doveditoare: - Bilanturi contabile inregistrate la autoritatea fiscala competentaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Documente doveditoare: - Formularul "Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani", Cerinta: Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 3.000.000 RON pentru Lotul 1, 1.500.000 RON pentru Lotul 2, 2.000.000 RON pentru Lotul 3, 1.000.000 RON pentru Lotul 4, 1.500.000 RON pentru Lotul 5. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. - o Fisa de Experienta similara ca executant pentru lucrarea prezentata cu titlul de experienta similara insotita de "certificari de buna executie" care sa confirme executarea in ultimii 5 ani de lucrari de natura si complexitate similare obiectului contractului, si din care sa reiasa: beneficiarul, cantitatea(lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executieilucrarilor., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: -Formular Lista dotarilor tehnice necesare pentru realizarea contractului, Cerinta: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului, numarul si caractersticile acestora fiind stabilite potrivit Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice indicativ AND nr. 525/2011: LOTUL 1: Utilaj multif. cu lama si RSp-4 buc, Autogreder-3 buc, ATB-7 buc, Autofreza-1 buc, Buldoexcavator-1 buc, Incarcator cu cupa-2 buc, Autoutilitara patrulare-2 buc. LOTUL 2: Utilaj multif. cu lama si RSp-2 buc, Autogreder-2 buc, ATB-3 buc, Autofreza-1 buc, Buldoexcavator-1 buc, Incarcator cu cupa-1 buc, Autoutilitara patrulare-2 buc. LOTUL 3: Utilaj multif. cu lama si RSp-3 buc, Autogreder-2 buc, ATB-4 buc, Autofreza-1 buc, Incarcator cu cupa-3 buc, Autoutilitara patrulare-1 buc. LOTUL 4: Utilaj multif. cu lama si RSp-1 buc, Autogreder-1, ATB-3 buc, Incarcator cu cupa-1 buc, Autoutilitara patrulare-1 buc. LOTUL 5: Utilaj multif.cu lama si RSp-2buc, Autogreder-1 buc, ATB-3buc, Buldoexcavator-1buc, Buldozer-1buc, Incarc cu cupa-2buc, Autoutilitara patrulare-1buc, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la Lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: -CV pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului; - Declaratie de disponibilitate in original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului; - 1 Angajament al ofertantului privind resursele umane, Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - declaratie privind subcontractantii Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor (Certificat ISO 9001 sau echivalent al acestuia pentru activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit). Documente doveditoare: Certificat ce atesta implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor sau echivalent al acestuia pentru activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii de drumuri(Certificat ISO 14001 sau echivalent al acestuia raportat la specificul procedurii) Documente doveditoare: Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al mediului potrivit standardului ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor sale sau echivalent al acestuia pentru activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuitPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer