Achizitie publica - Lucrari de intretinere periodica a drumurilor publice asfaltate din orasul Negresti Oas
Detaliu pentru invitatia numarul 349654
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349654/01.07.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica a drumurilor publice asfaltate din orasul Negresti Oas
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Negresti OasCod fiscal: 3963951, Adresa: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Telefon: +40 261854845, Fax: +40 261854845
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854845, fax: +40 261854845, persoana de contact: keresztszegi niculina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Victoriei nr. 95-97, Negresti-Oas, Romania, cod postal: 445200, telefon: +40 261854845, fax: +40 261854845, persoana de contact: keresztszegi niculina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica a drumurilor publice asfaltate din orasul Negresti Oas
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Operatorul economic declarat castigator va executa, in baza comenzilor lansate de catre autoritatea contractanta cantitatile de lucrari comandat. Valoarea estimata a lucrarilor este de 1395240 lei la care se adauga diverse si neprevazute in suma de 47770 lei
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 443, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garan?ie de participareda Xnu ?- Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: -27.000 lei sau 13.500 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egalacuperioada de valabilitate a ofertei, care estede90 de zile si incepe sa curga de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conditiile art 86 alin 1 din HG nr. 925/2006Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contesta?ie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati necondi?ionat autorita?ii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278ind.1 alin. (1)si alin.(2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. In cazul in care ofertantii vor dorii constituirea garantiei de participare in valuta se va avea in vedere cursul oficial BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data inceheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garantiei de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale dupa expirarea perioadei de garantie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ; documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular nr.2)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Declaratie privind calitatea de participantFormular nr. 3 din Sectiunea FormulareOfertantul ramane direct raspunzator in fara Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, Declaratia privind calitatea de participant va fi prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinit de acesta.IV. Certificat de participant la proceduracu oferta independenta potrivit O. Nr. 314/2010Formularul nr. 4 din sectiunea formulareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 . Formular nr. 5 -, din Sectiunea Formulare Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu- Primar ? Fedorca Aurelia- Viceprimar ? .Cicio Ioan- Secretarul- Grigoras Ioan- Contabil sef ? Fabian Floare- Oficiul Juridic ? Silaghi Liliana- Birou achizitii ? Keresztszegi Niculina-Consilieri locali: Marincas Gheorghe, Ardelean Adrian Eugen, Miclaus Mihai, Jurge Cristian Remus, Gambra Ioan, FaneaIoan Constantin, ,Lohan Vasile, Ciocan Ioan, Berinde Gianny Catalin, Hotca Ioan, Moisa Petre, Pop Gheorghe Viorel, BigMihai, Codre Ioan, Sarca Ioan, Savu Mihai.Aceasta declaratie va fi prezentata atat de tertul sustinator, daca este cazul, cat si de subcontractant. Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de ORC. Obiectul contractului va trebui sa aibe corespondent in codul CAEN, autorizate a fi desfasurate, din certificatul emis de ORC.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Mentiunile trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa depuna Certificatul constatator care se indeplineasca cerintele de mai sus pentru partea de contract pe care o realizeaza.In cazul ofertantului situate pe primul loc, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice si financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat: 1. Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 2.700.000 lei, (cumulativ in cazul asocierilor de operatori economici sau pentru un singur operatoreconomic daca prezinta oferta singur). In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Operatorul economic poate demonstra nivelul cifrei de afaceri: a) Copii dupa bilanturile contabildin ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat(2010, 2011, 2012) sau pe perioada de functionare daca aceasta este mai mica de 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care pe anul 2012 ofertantii nu pot prezenta bilantul contabil, acestea vor prezenta orice alte documenta relevante. Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs mediu/anual comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: ?un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii de drumuri si poduri?un responsabil CQ? un sef santier inginer/subinginer CFDPFormularul privind personalul angajat in contract va fi insotit de actele doveditoare privind indeplinirea cerintelor mai sus formulate(atestate, certificate, diplome de studii, legitimatii, decizii de numire, angajamente/acorduri de participare sau orice alte documente relevante. Pt RTE se va solicita doar atestatul/legitimatia si dupa caz declaratia de disponibilitate., Declaratie privind dotarile tehnice(utilaje si echipamente) folosite pentru ducerea la indeplinire a contractului. In caz de sustinere privind indeplinirea cerintelor de calificare pentru dotarea tehnica se va prezenta un angajament ferm de sustinere.Ofertantul trebuie sa arate ca dispune de utilajele mentionate in deviz in formularul C8 ? Lista privind consumurile de ore de functionare a utilajelor de constructii cumulate pe obiect, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere si personalul de specialitate implicat in indeplinirea efectiva a contractului, Informa?ii privind Experienta similara
Lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care vor contine valori, perioade si beneficiar, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Lista cu principalele contracte similare va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Standarde de asigurare a unui sitem a protectiei mediuluiCertificatISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu, sau echivalent;, Standarde de asigurare a calita?iiOfertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii, in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 sau echivalente.Document prezentatpentru a fi considerat calificat: CertificatISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 15:04