Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de intretinere periodica drum pietruit DJ585,T1.Bocsa?Pod Ramna si T2.Duleu?Valeapai?Ramna?


Detaliu pentru invitatia numarul 134207
Autoritate contractanta
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Lucrari de intretinere periodica drum pietruit DJ585, T1.Bocsa?Pod Ramna si T2.Duleu?Valeapai?Ramna?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitie publicade lucrari pentru obiectivul ?Lucrari de intretinere periodica drum pietruit DJ 585, Tronson 1. Bocsa ? Pod Ramna si Tronson 2. Duleu ? Valeapai ? Ramna?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.04.2008 14:36
Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras ? SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918, nr.7, et. III, secretariat.
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras ? SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918, nr.7, et. III, sala de sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura3.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/20064.Certificate constatatoare de plata în conformitate cu Codul fiscal5.Certificat constatator emis de O.R.C.6.CUI7.Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si înregistrat de organele competente8.Fisa de informatii generale9.Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimii 3 ani10.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani11.Experienta similara12.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic13.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere14.Informatii privind subcontractantii15.Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 900116.Certificarea sistemului de management de mediu conform ISO 14001
DADPP C?S, Resita, Piata 1 Decembrie 1918, nr.7, et. III, camera 6, cu o înstiintare în prealabil prin fax la nr. 0255/228863.Costul pentru obtinerea documentatiei de atribuire: 100 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer