Achizitie publica - Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 ? Straturi bituminoase foarte subtiri executate la rece
Detaliu pentru invitatia numarul 333209
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333209/07.08.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 ? Straturi bituminoase foarte subtiri executate la rece
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Decebal nr.128, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP Cluj, str. Decebal nr. 128, Cluj-Napoca, etaj 2, sala Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 ? Straturi bituminoase foarte subtiri executate la rece
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Straturi bituminoase foarte subtiri executate la rece, impartite pe 2 loturi: Lot 1 : SDN Alba ; Lot 2 : SDN Satu Mare
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 954, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Ofertantul are obligatia de-a constitui o G.P. eliberata in numele ofertantului in cuantum: Lot 1:26678, 16 lei, Lot 2:78456, 72 lei; care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari, valab.pentru o perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. 2.G.P.poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de LOT1:5.983, 4 EURO, LOT2:17596, 33 EURO, la un curs afisat de BNR, aferent 12.06.'12 de 1 Euro=4, 4587 Lei. 3.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec., G.P.trebuie constituita in numele asocierii, poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec. din cadrul asocierii. 4.G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana. 5.Model orientativ Formular nr.III.1.1.a. 6.Ofertantul care in conformitate cu Leg.346/2004(art.16, alin.(1))face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din G.P. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor. 7.Dovada de IMM se depune alaturi de G.P. in sedinta de deschidere a ofertelor. Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de: Lot 1:7557, 60lei, Lot 2:8577, 64lei; b)Aut.Contract. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006. c)G.P. trebuie sa fie irevocabila (art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006). d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii pentru care se emite.
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie: 10% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituirii GBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. 4.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b 5.Ofertantul care face parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx. Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit. ec. si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc., Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: Lot 1:5.335.632, 00 lei Lot 2:15.691.344, 00 lei. NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in Lei., Cerinta nr.2 Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011, Cerinta nr.3 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2 luni , in valoare de: Lot 1:222.318 lei; Lot 2:653.806 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea situatiei economice si financiare, centralizarea situatiilor economice si financiare ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca Ofertantul a executat cel putin un contract sau maxim 5 contracte avand ca obiect executarea de lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse procedurii de achizitie in valoare de cel putin egala cu: Lot 1 SDN Alba: 1.333.908 lei fara TVA, respectiv 299.169, 72 euro fara TVA; Lot 2 SDN Satu Mare: 3.922.836 lei fara TVA, respectiv 879.816 euro fara TVA. Prezentarea Certif./doc. edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Copie contract/ contracte nominalizate ca experienta similara b}Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala /receptie finala a lucrarilor; c) Certif. de buna executie /recomandari din partea beneficiarilor;
- se marcheaza/ d) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari., Cerinta nr. 2 Decl. referitoare la utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care poate dispune op. ec. pentru indeplinirea lucrarii. Dotarea minima solicitata pe lot: a)Pentru pregatirea stratului suport: inst. de decolmatare si curatare rosturi, sub presiune (cu aer comprimat, inclusiv gheare pentru curatare rosturi/echivalent;utilaj pentru periere mecanica si spalarea stratului suport (un singur echipament) sau doua echipamente distincte (perie mecanica si utilaj pentru spalare sub presiune); b)Pentru executia straturilor foarte subtiri la rece cu emulsie bituminoasa este necesar un utilaj automatizat (combina), care lucreaza un flux continuu. c)Pentru prep. amestecului de agregate sunt necesare: incarcator cu cupa ; buncare predozatoare sau buncare cu dozatoare gravimetrica;transportor cu banda; malaxor cu amestec continuu/ betoniera; buncare de stocare a amestecului;rezervoare verticale cu pompa de incarcare-descarcare pt emulsiile cu rupere lenta si, separat, cu rupere rapida., Precizare: Autoritatea contractanta permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie a acestora., Cerinta nr. 3 Ofertantul va face dovada ca dispune de Laborator autorizat (de minim gradul 2) cu profile corespunzatoare (se enumera) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier sau contract de colaborare.Nota: Autoritatea contractanta permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr. 4 Declaratie referitoare la personalul si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului : a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI) ?manager lucrare ? cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar. b)Responsabil cu calitatea;c)Inginer RTE in domeniul constructiilor de drumuri. d)Responsabil SSM ( securitate si sanatate in munca). NOTA: 1.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un , , Declaratie de disponibilitate'' si un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : -copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz) -copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate), SUBCONTRACTANTI Declaratie privind partea/partile din contract care sunt Executantul va face dovada ca autovehiculele pot circula pe drumurile publice, prezentand in copie xerox documentele, astfel: copiile cartilor de identitate si certificatelor de inmatriculare, cu ITP valabila ? in cazul in care devine castigator;copie conforma cu legislatia in vigoare.Pentru instalatii/utilaje se vor prezenta: copii cerificat RMEC pentru utilaje, etc. - sau echivalent;orice alt certificat, autorizatie, atestat, etc. solicitat de legislatia in vigoare; Documente obligatorii: Dovada pentru utilajele proprii ca sunt proprietate, sau Contracte (conventii) de inchiriere pentru echipamentele, instalatiile, mijloacele de transport care nu sunt proprietate;, SUBCONTRACTANTI Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008/ Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene; sau Manualul calitatii, instructiuni, raport, act de control al unui organism de control sau audit pe anul 2008/2009, referitor la asigurarea calitatii de catre operatorul economic etc.(art.191/OUG 34/2006), Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 : Declaratie privind Standardele de Protectie a Mediului? ; Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2008 sau Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea / Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene; sau a. Statut, instructiuni privind calitatea mediului; raport, act de control al unui organism de control sau audit pe anul 2009/2010, referitor la asigurarea calitatii mediului de catre operatorul economic, etc.(art.194/OUG 34/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 08:46