Achizitie publica - Lucrari de intretinere periodica pe anul 2012- Covoare bituminoase
Detaliu pentru invitatia numarul 332229
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332229/24.07.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica pe anul 2012- Covoare bituminoase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Decebal nr.128, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj), str. Decebal nr. 128, jud. Cluj, Cluj-Napoca, Sala Mare, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica pe anul 2012- Covoare bituminoase
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia de , ,Covoare bituminoase??includ : a) Lucrari de constructieb) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 luniDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Proiect tehnic si Caiet de sarcini / lot din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 683, 098.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)GP va fi elib. in numele ofertantului in cuantum de: Lot1:9355, 52 lei; Lot 2:10.115, 71lei, si va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.de asigurari, valabila pentru o perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Poate fi elib. si in Euro in cuantum de Lot1:2.097, 94euro; Lot2:2268, 41euro la un curs mediu afisat de BNR, pentru data de eliberare a documentului ce constituie garantia de participare.2).In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii.3).GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.4).Model orientativ Formular nr.III.1.1.a)5).Ofertantul care in conformitate cu Legea 346/2004 (art.16, alin.(1)) face parte din categoria IMM sau ofertantul (operatori economici din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din garantia de participare. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de participare in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de: Lot 1:7951, 99lei; Lot 2:8011, 12lei;b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006.c)G.P. trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006)d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op. ec., este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numeleAsocierii precum si a denumirii lucrarii/serviciului pentru care se emite.Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006)
Garantie de buna executie
1).Gar. de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.2).Se poate constituii prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari;b)prin retineri succesive cu respectarea pevederilor art. 90 alin.3 H.G. nr. 925/20063).In cazul in care of. este o asociere de op. ec., gar. de buna executie trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii.4).Model orientativ Formular nr.III.1.1.b5).Of. care face parte din categoria IMM (art. 16 alin.(1)/Legea 346/2004) sau ofertantul (op. ec. din cadrul unei asocieri ) care sunt IMM pot depune 50% din garantia de buna executie.Nota: Gar. de buna executie emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii suplimentare/DetaliiAutoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului/ candidatului, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art. 186/OUG 34/2006., NOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si formularele solicitate la , ,Modul de indeplinire'' se depun pentru toti membrii asocierii.Cerinta nr.1Cifra medie de afaceri globalain ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: Lot1= 8.343.964lei, respectiv 1.871.095, 67euro;Lot2= 9.022.232, 46, respectiv 2.023.194, 25euro(curs BNRdin 11.06.2012, 1 euro= 4, 4594lei), Cerinta nr.2Bilantul contabil inregistrat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011., Cerinta nr.3Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,3, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de: Lot1-DN1 km 560+000-564+000= 1.042.990 lei, Lot2-DN1 km 576+500-586+400= 1.127.780 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea situatiei economice si financiare, centralizarea situatiilor economice si financiare ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractantisau sustinerea contractului de catre o alta persoana., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta 1: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat : ? maxim 3 contracte avand ca obiect executarea de lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse procedurii de achizitie a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu : Lot1= 2.085.991 lei, respectiv 467.773, 92euroLot2= 2.255.558 lei, respectiv 505.798, 54euroPrezentareCertificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Copie contract (pag.1 si ultima) nominalizate ca experienta similara.b) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor;c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari, Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: ?1 buc. statie/statii de asfalt dotata cu instalatie pentru bitum modificat;?1 buc. laborator autorizat (de minim gradul 2) cu profile corespunzatoarepentru lucrarile de infrastructura de transport rutier ;?excavatoare, autobasculante, autogudronatoare, buldoexcavatoare .Prezentare documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la personalul si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI)b)Inginer calitatec)Inginer RTE in domeniul constructiilor de drumurid)Sef santierNOTA: 1.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : -copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)-copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)2.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta o , ,Declaratie de disponibilitate??, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?PRECIZARI: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP, site-ul autoritatii contractante www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 09:01