Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere periodica pe DN 73, km 1+285- km 7+000, km 11+100- km 13+800 - 2 loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 334896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 334896/04.09.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica pe DN 73, km 1+285- km 7+000, km 11+100- km 13+800 - 2 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, Registratura, etaj 1, DRDP Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd Iuliu Maniu 401A, sect 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213186704, fax: +40 213186691, parter, departament Achizitii -DRDP Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica pe DN 73, km 1+285- km 7+000, km 11+100- km 13+800 - 2 loturi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de intretinere pe cele 2 Loturi (tronsoane) (consolidare cu aplicare geocompozit ca strat antifisura, mixtura Ab2, binder de criblura BAD 25m, strat de uzura MASF16), santuri permeate cu beton, borduri, accese la proprietati, podete accese la proprietati, podete drumuri laterale
II.1.6) CPV: 45233139-3 - Lucrari de intretinere a drumurilor nationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 361, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1=125.000 Lei ;Lot 2=50.000 lei;Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; 3.Autoritatea va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de: Lot 1=8.956, 93lei, Lot 2=7.172, 60lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Perioada de garantie a lucrarilor executate/de notificare a defectelor :48 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Formularul nr.3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Formularul nr.3.Cerinta 2-Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010 ;Cerin ta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.5;Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.6, insotit de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget local si ANAF scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Cerinta 5-Cazier judiciar sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara de origine a ofertantului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Cazierul judiciar, in original.Cerinta 6- Formularul nr. 7 ? Informatii generale despre ofertant, completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Sectiunea, Formulare, a Documentatiei de atribuire. Cerinta 1- Se va prezenta Formularul nr.8- Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita prevazuta pentru deschiderea ofertelor. Certificatul constatator trebuie sa contina obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul viitorului contract cu corespondent in codul CAEN. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de: Lot 1=27.000.000 lei; Lot 2 =6.000.000 lei.Se va prezenta Formularul 9. Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie de informatiile si documentele disponibile. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro(20091Euro=4, 2373lei;20101Euro=4, 2099lei; 2011?1Euro = 4, 2379lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei;, Informatii suplimentare la Cerinta11.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50%;2. Indeplinirea cerintei se poaterealiza prin tert sustinator; persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din din procedura de atribuire. Se va prezenta: Formularul nr. 10, Formularul nr.3, Formularul nr.5, Formularul nr.6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se va prezenta Formularul 11, Formularul 12.Nota 1.In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul 11 si Formularul 12. Nota 2.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractarea. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta Formularul nr. 13.Note 1: Cerintele privind resursele tehnice si umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului; 2: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta nu are obligatia de a prezenta Formularul nr 13., Cerinta 1 - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Se pot prezenta maxim 2 ctrcare au avut ca obiect lucrari similare celor supuse procedurii si au valoare cumulata de minim: Lot1=7000000 lei, Lot 2= 2000000 lei;Se vor prezenta Formularul 15, Formularul 16. Nota: Ofertantul va prezenta ctr-actul/le de lucrari, PV de receptie la terminarea lucrarilor incheiat cu beneficiarul final, certificat privind experienta, alte documente emise/insusite de benef final, cuprivire la perioada de executare efectiva a lucrarilor si a valorii aferente ctr prezentate ptr indeplinirea cerintei.Similar, ofertantul care a indeplinit calitatea de subcontractant sau a avut calitatea de membru asociat in cadrul unei asocieri. Dovada similitudinii lucrarilor prezentate, cu cele supuse procedurii, pentru indeplinirea cerintei revine op ec. Ultimii 5 ani solicitati se vor raporta la data de depunere a ofertei., Cerinta 2 - dovada ca detine personal specializat/autorizat in indeplinirea contractului. Se va prezenta Formularul nr.17, Cerinta 3 - dovada ca detine echipamente tehnice necesare indeplinirii ctr-lui, precum si documente justificative care sa ateste starea tehnica de functionare a acestora Documentele justificative, in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul", valabile la data depunerii ofertelor, care sa ateste starea tehnica de functionare (Legea nr. 64/2008, O.G. nr. 20/2010;H.G. nr. 622/2004; HG. nr. 1756/2006, H.G. nr. 1029/2008, Ordinul MLPTL 211/2003; Ordinul MMFPS nr. 29/2010, Ordinul MDRT nr. 2656/2011; Ordin MECMA nr. 186/2011, in concordanta si cu Directivele CE nr. 2000/14 si nr. 2006/42) pentru echipamentele tehnice din dotare proprie sau inchiriatesunt, dupa caz.Se va prezenta Formularul nr.18 sau Angajament de punere la dispozitie a dotarii tehnice., Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustinere in conf cu art190 din OUG 34/2006;In cazul in care ofert-ul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata deo alta persoana, atunci ofert are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea, in 2 ex originale, a unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. Angajamentul trebuie sa fie explicit, scris si neconditionat, precizand fara echivoc faza procedurala de la care intelege tertul sa acorde sustinerea, precum si care parte/parti a/ale ofertei sunt sustinute de acesta, in conditiile legii. Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele care sunt aduse in sustinere si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza, in conditiile si in termenele acestuia. Cerinta1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?Note: Se va prezenta Formularul nr.20-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data de depunere a ofertelor, Cerinta2-Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?Note: Se va prezenta Formularul nr.21-in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
- documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro; www.drdpb.ro/achizitii publice/2012/proceduri in derulare/ lucrari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer