Achizitie publica - LUCRARI DE INTRETINERE PERIODICA-PIETRUIRE STRAZI
Detaliu pentru invitatia numarul 330694
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330694/27.06.2012
Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE PERIODICA-PIETRUIRE STRAZI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SARMAS (CONSILIUL LOCAL SARMAS)Cod fiscal: 4367868, Adresa: STR PRINCIPALA, NR 657 CP, Sarmas, Telefon: 0266350603, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR PRINCIPALA, NR 657 CP 537260, Sarmas, Romania, cod postal: 537260, telefon: +40 266350603, persoana de contact: PRIMARIA SARMAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sarmas, comuna sarmas, str principala nr 657, cp 537260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE PERIODICA-PIETRUIRE STRAZI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Datorita perioadei mari de timp trecute de la ultima interventie la partea carosabilape strazile Scoala Punte-Galautas , Cimitirului siScoala Hodosa Satau aparut o serie de degradari si defectiuni , neasigurandu-se astfel starea de viabilitate a acestora .Defectiunile aparute pe aceasta strada sunt sub forma de gropi in stratul de uzura din pietruiri datorita desfacerii unor bucati de piatra din drum, colmatarea unor santuri si rigolecu aluviuni.Starea actuala a sistemului rutier nu mai face fata traficului in crestere, confortul in circulatie este total nesatisfacator datorita atat degradarilor aparute la nivelul imbracamintii drumului, cat si a prafului ce se formeaza la suprafata drumului , care este ridicat in atmosfera de vehiculele in miscare sau de vanturi, acoperind portiuni intregi de drum, iar in perioadele ploioase se formeaza balti care contribuie la degradarea impietruirii existente.Fata de cele expuse mai sus, pentru imbunatatirea conditiilor de trai ale locuitorilor riverani acestor strazi , pentru un acces mai usor a elevilor la scolile primare din satele Platonesti si Hodosa Sat si pentru un acces mai usor spre cimitirul bisericii catolice , pentrureducereaprafului si indepartarea baltilor si noroaielor se impune pietruirea acestor strazisi executia unuicu strat de uzura din macadam ordinar, asigurandu-se in acest fel o protectie corespunzatoare a factorilor de mediu, sol, apa si aer.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 558 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuan gar de part 2000 RON. Se const prin: - Scris de gar emisa de o banca sau societate de asig (Form 15), prez in orig - Vir bancar prin OP in cont RO16TREZ3545006XXX000326 comuna Sarmas la Trez Toplita - Lichiditati depuse la caseria Prim Sarmas Ofert care vor const gar de part in conf cu prev art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 priv stim IMMurilor, cu mod si compl ult, au oblig de a face dovada ca se incadr in cat IMM, prin at Form nr. 16. ? Pentru a putea beneficia de prev art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 priv stim IMMurilor, cu mod si compl ult, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asoc sa faca dov ca repr o IMM, prin at Form nr. 16 completat. Term de val a gar de part: min 90 zile de la termenul limita de primirea ofertelor. Orice oferta garantata pe o perioada mai mica va fi respinsa. ? Gar de part nu poate sa fie const de catre subcontractanti ? Gar de part se va constitui numai in lei. Se retine gar de part in urmatoarele sit: - Ofert isi retrage oferta in perioada de val a acesteia. - Ofert sa fiind stab cast, nu constit gar de buna executie in per de val a ofertei. - Ofert sa fiind stab cast, refuza sa semneze contractul in per de val a ofertei. - In cazul depunerii unei contest la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contest resp, aut contr va retine sumele prev in art. 278 alin (1) din OUG nr. 34/2006 Gar de part a ofertant a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig se restit de aut contr in cel mult 3 zile lucr de la data const gar de buna executie. Gar de part a ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castig, se ret dupa semnarea contr de achizitie publica cu ofert a carui oferta a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucra de la data expirarii per de val a ofert. NOTA: Toate doc ref la dovada const gar de part se vor atasa in afara colet de oferta pt a putea fi verificabile inainte de deschiderea ofert. Ofert pt care nu se face dovada const gar de part, vor fi ret fara deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul estimat al contractului(5000 lei) Poate fi constituita prin: - Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17 -Scrisoarea de garantie bancara treuie sa contina in clar denumirea adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit si perioada de timp pt care s-a constituit garantia. La incheierea contractului de executie executantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de buna executie. Perioada de garantie a lucrarilor este de 1 an. La receptia la terminarea lucrarilor se va restitui 70% din garantie si restul de 30% la receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formular specific situatiei persinale a ofertantului Completare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat 2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de: ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere a ofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii, respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere a ofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere a ofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii, respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere a ofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si - au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora. 3. Evitarea conflictului de interese Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. 4. Participarea cu oferta independenta Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti Atentie! Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Mindru MIsu ? primar, Trifan Emil ? insp achizitii publice ? presedintele comisiei de evaluare, Mindru Valentin ? viceprimarul comunei ? membru, Musca Maria ? referent contabil?membru, Marcu Elisabeta ? secretar, Cosarca Aurelia-referent, Vosloban lorand Adrian-referent, Paduraru Ana-referent, platon Cotfas VAsile Florin-referent, Marcu Vasile Calin-insp, Marcu Mihaela-referent, Consilieri: Tompea Petru Ioan, Platon Stefan, Zrircea Alexandru, Cantor Eugenia, Dobrean Vasile, Marc Eugen, Deac Marinel Vasile, Dobrean Aurel, Tarcau Aurel, Kimpian Melinda iuliana, Musca Constantin, Mezei Joszef-Zsolt Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic (constructii de drumuri), faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractuluiDocumentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??. Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traduceri autorizate in limba romana. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat.Daca s-a prezentat documentul in copie si ofertantul este clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, ofertantul va prezenta la cererea comisiei de evaluare documentul in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe anii 2009, 2010, 2011 sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a achizitiei respectiv 104550 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara profesionala a ofertantului - cel putin o lucrare similara ca natura si complexitate, in valoare minima de 104.550 lei fara TVA., Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente necesare executiei lucrarilor ; Toate echipamentele si utilajele sa aiba inspectia tehnica valabila la zi., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere., Informatii privind personalul de specialitate - Sef santier - Responsabil tehnic cu executia Atestat RTE pentru responsabilul tehnic cu executia, - Responsabil cu controlul calitatii Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru lucrarile ce facobiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001(sistemul de management al calitatii) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOWNLOAD DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 15:15