Achizitie publica - Lucrari de intretinere periodica ?prin covor bituminous pe DC 60 km 9+700 km 13+700 Bandoiu ? Marasu , comuna Marasu, judetul Braila
Detaliu pentru invitatia numarul 329270
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329270/11.06.2012
Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica ?prin covor bituminous peDC 60 km 9+700 km 13+700 Bandoiu ? Marasu , comuna Marasu, judetul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARASU(Consiliul Local Marasu)Cod fiscal: 4342685, Adresa: COMUNA MARASU , JUDETUL BRAILA, Marasu, Telefon: 0239/696706, Fax: 0239/696706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere periodica ?prin covor bituminous peDC 60 km 9+700 km 13+700 Bandoiu ? Marasu , comuna Marasu, judetul Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere drumuri
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 516, 528 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. garantiei de particip. este de :28.000 lei pentru per. de 90 de zile de la data limita stab. pt dep. of. .Garant. de particip. trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -OPin contul Primariei comunei Marasu, RO78TREZ1515006XXX003163 deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342685, -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o sc. de asig., care se prez. in original, -ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.-Formular 16Se va prezenta dcl. pe propr. Rasp. Priv. Incad. in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 17.Cu excep. cazului in care banca emitenta semneaza electr. scris. de garantie banc. pentru particip. la proced. de atrib. , fiind astfel posibila transmit. acest. in S.E.A.P. in form. electr., ofert. are oblig. de a asig. primirea si inregistrarea de catre autorit.contract. a scris. origin. de garant. banc., pana la data stab. pentru deschid. of., prin posta sau direct la registrat. acesteia. Aceasta va fi insot. de o scris. de inaintare ? Formularul nr. 18.IMM-urile benef. de red. cu 50% a acestor cuant. Autorit. Contract. are dreptul de a retine garant. pt. particip. ofertan. pierzand astfel suma constit. atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. sit: a) isi retrage of., in perioada de valab. a acesteia; b) De asemenea, in cazul in care of. depune la C.N.S.C. contest. la proced. de atrib., iar Consiliul resp. contest., autorit. contract. va retine din gar. de particip., in conform. cu art.2781din OUG nr.34/2006 compl. si modif. c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; d) oferta sa fiind stab. castigat., refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valab. a of.;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 5% din pretul total al contractului fara TVA. Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi de minim 24de luni.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie sepoate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant incontul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, ? emisde Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-auindeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestoranu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate siprezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nitescu Nicolae? PrimarNistor Marian ? Presedinte , Mengu Nicu ? membru , Iorga Mariana? membru, Dumitrascu Dida? membru , Mihalcioiu Amalia-Nicoleta - membru , Filote Ioana ? membruFormular 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in partePersoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta 1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de careapartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), eliberat cu maximum 30 zile inainte de data deschideriiofertelor, din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specificeobiectului contractului).Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social sisecundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limbaromana de catre traducator autorizat) eliberate cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul deactivitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatuluiconstatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentru ultimii 3 ani :2009, 2010, 2011Se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie mai mare sau egala cu 2.800.000 lei fara TVA. In cazul in care operatorul economic nu a depus bilantul pentru anul 2011, pentru indeplinirea cerintei se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri pe anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princ. lucrari simil., exec. in ult. 5 ani;, Prezentarea a cel putin unui contract finalizat de executie lucrari similare, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 1.500.000 lei, insotit de process-verbalde receptie, recomandare/document constatator emise de beneficiar.Prin formularea contract de lucrari finalizat se intelege: - lurari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Decl. priv. utilaj., instal., echip tehn. de care dispune op. ec. pt. indep. coresp. a contr. de lucr. si doc. care atesta det. (dotare proprie, inchi.sau alte forme de punere la disp.) a aces., in conf. cu Ord. ANRMAP nr.509/2011Ofert tb sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sau princontr/conventii de inchiriere/ angajament de sustinere) de: -1 buc.-cilindru compactor (lis) ;
-1buc.-autogreder; -1 buc.- dispozitiv de amorsare cu emulsie; -1 buc. statie de prep. mixturi (proprie, in inchiriere, angaj. de punere la disp, . sau orice doc din care sa rez. ca ofertantul va avea la momentul inceperii contr. contracte semnate pt neces. de mixturi);
- 1 buc. freza decapare mixturi asfaltice;
- 1 buc. Copactor pe pneuri; - un laborator de incercare gradul II ; - -parc auto transport mixturi -autobasculante dotate cu prelate speciale(daca statia de preparare/furnizare este la o distanta mai mare de 20km sau durata cursei este mai mare de 30min), Cerinta - ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?care va cuprindeinformatii privind personalul: Lista pers.direct resp. cu indep.contr. ;Informatii ref la pers tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului?: -Pers. propus pentru exec. contrac. (manager contract, resp. teh. cu exec., resp. control calitate, resp. management calit, resp.manag. mediu, resp. securit. muncii);Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 RTE pentru lucrarile specifice celor din doc tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata ? se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu ?conform cu originalul?dupa atestat si legitimatia vizata la zi-1 responsabil cu asigurarea calitatii - inginer/subinginer constru Certificat ISO 9001/2008, Certificat ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 13:04