Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Lucrari de intretinere: reciclare ?in situ? a imbracamintii asfaltice pe drumuri judetene"


Detaliu pentru invitatia numarul 352519
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Numar invitatie: 352519/12.08.2013
Denumire contract: "Lucrari de intretinere: reciclare ?in situ? a imbracamintii asfaltice pe drumuri judetene"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene TimisCod fiscal: 14372969, Adresa: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara, Telefon: 0040256-406558;0040256-498734, Fax: 0040256-241634
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256498734, fax: +40 256241634, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256498734, fax: +40 256241634, persoana de contact: sediul autoritatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Lucrari de intretinere: reciclare ?in situ? a imbracamintii asfaltice pe drumuri judetene"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari : Executia lucrarilor de ?reciclare ?in situ? a imbracamintii asfaltice? : a) Lucrari de constructie;b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garantie).Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.- Valoarea estimata a contractului este de 9.642.555 lei, excl. TVA, la care se adauga 192.851, 10 lei, reprezentand valoarea cheltuielilor "diverse si neprevazute", calculate in cota de 2%, rezultand un total de 9.835.406, 10 lei, excl. TVA (valoare in functie de care vor fi evaluate ofertele).- Valoarea maxima prevazuta la II.2.1) reprezinta valoarea estimata a contractului, la care s-a adaugat valoarea posibilelor suplimentari (estimata la 12.189.645 lei, excl. TVA).Optiuni: lucrari suplimentare (estimate la 12.189.645 lei, excl. TVA): art. 122 lit.j) din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 835, 406.1 - 22, 025, 051.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 180.000 lei; - perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul RO66TREZ6215006XXX000332, Trezoreria Timisoara, si prezentarea ordinului de plata, (cu conditia confirmarii ordinului de plata de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor). Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si intr-o alta moneda, la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.; - Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante). Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular B si a Anexei la formularul B).2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C).3. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006 : Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Mirel Gheorghe, Tatar Gheorghe, Ignatoni Florin, Tautu Lavinia, Ramis Alina.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 : Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E).5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F)- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. - pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (datele si informatiile prezentate vor fi actuale la data limita de depunere a ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei.Pentru persoanele juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Documentele, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.- Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale despre operatorul economic: Completarea Formularului A;, - Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, corespunzatoare unui domeniu de activitatea in care se incadreaza obiectul contractului (constructii drumuri), care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 19.200.000 lei. - Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate. - pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR. - Cifra va fi cea mentionata in declaratia prevazuta de Formularul A, confirmata de bilanturile contabile si/sau alte documente edificatoare in acest sens;, - Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului (bilantul contabil: prescurtat, depus la organele competente, cu viza; balanta etc.) la data de: 31.12.2010 si 31.12.2011 si la 31.12.2012., - Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. - Vor fi indeplinite cerintele prevazute de art. 186 din OUG 34/2006 si art. 11ind.1 din HG 925/2006. - Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Completarea Formularului G: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor); - Experienta similara: contract in cadrul caruia au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari de natura si complexitate similara: lucrari similare celor ce fac obiectul contractului (astfel cum sunt acestea descrise in CS); valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin: 9.500.000 lei, excl. TVA; - Pentru demonstrarea experientei similare se pot prezenta urmatorele tipuri de documente: copii ale partilor relevante din contractul de lucrari / proces-verbal de receptie / recomandare din partea beneficiarului / orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc. Acestea vor fi insotite de Formularul H (Formularul experienta similara). (In cazul in care se prezinta Recomandarea din partea beneficiarului, documentul trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; valoarea contractului finalizat, in lei, fara TVA; daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati tehnice.) - pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR., - Completarea Formularului I - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere; - Completarea Anexei la Formularul I: - Lista personalului/ organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: Anexa la formularul I, insotita de documentele solicitate. Conditii minime obligatorii: - Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialistii: - Sef de santier: - studii superioare constructii, domeniul inginerie civila, specializarea: CFDP / CCIA / ing. Urbana si dezvoltare regionala / infrastructura transporturilor metropolitane / constructii hidro / constructii miniere; experienta minima: 3 ani vechime in specialitatea studiilor; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil tehnic cu executia: atestat conform normelor in vigoare in domeniul: II.Constructii rutiere, drumuri si poduri (conform art. 1 din HG 925/1995 si art.9 din Ord. 777/2003) ; se vor prezenta: atestat, legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil control calitate; se vor prezenta: dovada calitatii de responsabil CQ, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, atestat conform HG 300/21.03.2006; dovada calitatii de coordonator SSM, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Prin ?raport de colaborare? se intelege si forma: angajament de participare (formular oferit ca model.) In cazul stabilirii ofertei ca fiind castigatoare, raportul de colaborare stabilit prin angajamentul de particpare va imbraca o forma legala (contract de munca, de colaborare etc.)., - Dotarea tehnica de care dispune ofertantul: - Completarea Formularului J: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; - Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Conditii minime obligatorii: - Operatorul economic va face dovada faptului ca dispune (in orice forma) de categoriile de echipamente tehnice, utilaje si instalatii folosite pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform caietului de sarcini. - Se va prezenta: dovada disponibilitatii, prin orice mijloc de proba (in copie). - Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere cu privire la faptul ca va dispune, pe durata de executie a contractului, de dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate.- Ofertantul va face dovada faptului ca detine de un aviz tehnic (agrement), eliberat de Consiliul Tehnic Permanent pentru Constructii, pentru procedeul de « reciclare in situ a straturilor rutiere asfaltice cu adaos de bitum spumat si ciment sau emulsie bituminoasa si ciment ».(conform cerintelor prevazute de: Regulamentul (CE) nr. 765/2008 al Parlamentului European si al Consiliului din 9 iulie 2008 de stabilire a cerintelor de acreditare si de supraveghere a pietei in ceea ce priveste comercializarea produselor; art. 1 si 3 din HG 766/1997; art. 12 si 23 din Legea 10/1995; art. 12 din HG 622/2004), - Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Angajamentul ferm al tertului sustinator, care trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; vor fi indeplinite cerintele prevazute de art. 190 din OUG 34/2006 si art. 11ind.1 din HG 925/2006. - Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator., - Informatii privind subcontractantii: Se solicita completarea Formularului K; - Daca este cazul subcontractarii unei parti a contractului, se vor prezenta urmatoarele documente pentru subcontractant: Formularul D si C.U.I. emis de Oficiul Registrului Comertului (in copie); - Acordul/acordurile de subcontractare, care vor contine cel putin urmatoarele informatii: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul: procent, valoare, activitatea/activitatile realizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiaraPentru oferta cu cel mai scazut pret se acorda numarul maxim de puncte; Pentru celelalte oferte (Pn), punctajul se acorda astfel:
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: - Termenul va fi exprimat in luni calendaristice. Vor fi acceptate termenele incadrate in intervalul: minim 12 luni si maxim 36 de luni. Se accepta ofertarea unor termene peste nivelul maxim acceptat, dar acestea nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care propun termene inferioare nivelului minim acceptat vor fi declarate neconforme. Pentru cea mai lunga perioada de garantie acordata se va acorda punctajul maxim alocat: 10 puncte; pentru ofertele cu termene mai scurte (Tn), punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer