Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INTRETINERE, REPARATII CURENTA, PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE


Detaliu pentru invitatia numarul 343662
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 343662/08.03.2013
Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE, REPARATII CURENTA, PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Pascarel Gambeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, P-taCEtatii nr.1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE, REPARATII CURENTA, PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR PUBLICE, cod cpv 45233141-9Activitatea de intretinere curenta a drumurilor publice consta in: a) plombare cu mixtura asfaltica la caldb) covorase asfaltice pe suprafete betonatec) montare bordurid) tratare suprafete burdusiteLUCRARI DE INTRETINERE PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE, COD CPV 45233140-2Activitatea de intretinere periodica a drumurilor publice consta in: a) tratamente bituminoaseb) covoare asfalticec) aducere la cota capace la caminele de vizitare si guri de scurgereLUCRARI DE REPARATII CURENTE LA DRUMURILE PUBLICE, COD CPV 45233142-6Activitatea de reparatii a drumurilor publice consta in: a) refacere trotuare cu asfaltb) refacere trotuare cu dale ornamentaleValoarea estimata initiala a contractului ce face obiectul procedurii: 2.850.000 leiValoarea estimata totala (cuprinzand valoarea estimata initiala si valoarea lucrarilor similare: 3.420.000 lei (2.850.000 lei + 570.000 lei)Valoarea suplimentarilor: intervalul: intre 0, 00 si 570.000 leiPentru achizitionarea de lucrari suplimentare se vor utiliza prevederile art. 122, lit.j) din OUG nr 34/2006.Nu va avea loc nici o prelungire, ci doar exista posibilitatea de a se va atribui un nou contract prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.Valoarea estimata fara TVA: intre 2.850.000 si3.420.000 RONOptiuni: se intentioneaza a se achizitona noi lucrari similare cf. art. 122 lit. j din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 850, 000 - 3, 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 30.000 lei;pentru depusa in valuta, echivalenta in lei se va face la cursul BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertei-orice oferta cu perioada de valabilitatea garantiei de participare mai mica se respinge-modul de constituire: -prin virament bancar(la contul RO44TREZ3515006XXX002142)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Prin exceptie se poate constitui si prin: a) prezentarea a unui OP, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, In orice situatie, dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul inaintarii unei contestatii in fata CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare, conform prevederilor art. 278 1lit.a) din OUG nr. 34/2006, anume: se va retine :6.629, 99 lei
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului pentru fiecare lucrare, conf art.90 din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) ? (4) se aplica in mod corespunzator.In cazul in care valoarea este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosViceprimar- Antal AttilaDirector executiv ? Meckl TündeConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditReferent de specialitate ? Pascarel GambetaConsilieri locali: Bokor MartonChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. 1. Certificat constatator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romane2. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.3.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.4. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)2. Cifra medie de afaceri minim 4.000.000 lei ? in domeniul de activitate aferent contractuluiNota: a). Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONb) Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, decat exercitiu financiar, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani care vor contine valori, perioada si locul executarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar: - Se considera contract similar lucrari de executie sau modernizare sau reparatii de straziLista va cuprinde doar lucrari similare: cel putin un contract similar cu o valoare de min.: 2.500.000 leiSe va prezenta: Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea lucrarilor exceutate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Nota: a). Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 2008-2012.b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai susc). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010; 2011 ; 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.roAnul 2008 1 ? = 3, 6827 RONAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 20121? = 4, 4560 RONPentru experienta similara se ia in calcul si anul in curs pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul prezintainformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa aiba in dotare cel putinurmatoarele utilaje: - freza pentru asfalt- statie de preparat mixturi asfaltice sau contract de furnizare mixturi asfaltice- perie mecanica- motocompresor de aer- autogudronator- repartizor finisor de mixturi asfaltice- compactor cu rulouri- compactor pe pneuri- autocisterna cu dispozitiv de stropire- excavator- incarcator frontal- raspanditor de criblura- ciocan pneumatic- autobasculante.Nota: a) Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.), saub) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje., 1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, 1. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, CV- uri semnate in original;
Diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL, 2 informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor ( 3 sef punct de lucru)CV- uri semnate in original;
Diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, 3. informatii referitoare la responsabilul cu controlul tehnic de calitate in constructii de care dispune ofertantulCV- uri semnate in original;
Diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului
decizia de numire, 4. informatii referitoare la responsabil tehnic cu executia de care dispune ofertantulCV- uri semnate in original;diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, 5. Informatii referitoare la muncitori calificati: 10 asfaltatori si 5 pavatori la cele trei echipe disponibile pentru executarea simultana a lucrarilor.CV- uri semnate in original;diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati / angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, Lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul prezintainformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In sistemul de management al calitatii in constructii: Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, pentru activitatea de executie de lucrari de constructii constructii drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 9001:2008 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte state, In sistemul de management de mediu: Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent emise de organisme stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene pentru activitatea de executie de lucrari de constructii constructii drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In caz de inexistenta ISO 14001:2005 se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in Romaniasauin alte statePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer