Achizitie publica - Lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare strazi in orasul Baia Sprie
Detaliu pentru invitatia numarul 348265
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348265/10.06.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare straziin orasul Baia Sprie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baia SprieCod fiscal: 3694918, Adresa: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Telefon: +40 0262262303, Fax: +40 0262260059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 0262262303, fax: +40 0262260059, persoana de contact: UAT Baia Sprie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT Baia Sprie, str. P-ta. Libertatii nr. 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere, reparatii si reabilitare straziin orasul Baia Sprie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari anuale de intretinere, reparatii si reabilitare strazi in orasul Baia Sprie in valoare de 400000 lei. In valoarea estimata a acordului cadru nu a fost inclusa o valoare pt. cheltuieli diverse si neprevazute considerand ca nu sunt necesare.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 32000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cod fiscal al autoritatii contractante: 3694918. Garantiadeparticipareseconstituieprinviramentbancarin contul RO65TREZ4365006XXX007746 deschis la Trezoreria Baia Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Garantia de participare va fi constituita cf. Art.86 din HG925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu oferta.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art.87 din HG925/2006 actualizata precum si cel prevazut la art 2781 din OUG 34/2006 actualizata.Echivalenta in euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: In situatia in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 5380 lei, suma determinata conform art.2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Instrumentul de garantare devine anexa la contract si se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ofertantul castigator este obligat sa deschida, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre ofertantul castigator in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% in pretul contractului.2. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.3. Restituirea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie la finalizarea lucrarilor executate.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180.Completare Formular 4Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de cazier fiscal pentru ofertant4. Certificat de cazier fiscal pentru asociati/administratori5. Certificat de cazier judiciarDocumentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare formular 5.Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 691.Lista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Pasca Dorin, Marias Ioan, Mada Livia, Bozga Alin, Petrusan Rodica, Breban Bogdan, Petrus Gheorghe, Stecz Robert Ernest, Pasca Gavril. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), persoane juridice/fizice romane/straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCod CAEN pentru obiectul contractuluiPentru persoane juridice romaneCertificat constatator, in copie, emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea, pentru conformitate, a certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa detina in proprietate sau sa aiba acces (contract de inchiriere, concesionare, cumparare, leasing, etc) la utilajele si echipamente care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capacitate, si care sa fie folosite in timpul derularii contractului.Lista minima de dotari trebuie sa include urmatoarele reza rutiera mecanica, motocompresor, motospray pentru amorsaj, fierastrau mecanic taietor rosturi , cilindri compactori vibratori, repartizator mixturi asfaltice , autovehicule pentru transport materiale , autovehicule pentru transportul mixturii asfaltice.echipamente siguranta circulatiei pentru semnalizare rutiera, autogredere, buldoexcavatoare, ifroane, statie de mixturi asfaltice. Achizitorul isi rezerva dreptul de a solicita verificarea existentei si functionalitatii dotarilor de mai sus., 1.Un sef santier, inginer constructor drumuri si poduri2.Un responsabil cu controlul calitatii, inginer constructor drumuri si poduri .3. Un responsabil tehnic cu executia autorizat ISC, inginer constructor drumuri si poduriSe vor prezenta CV-urile personalului si declaratiile de disponibilitate.Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Formularul nr.16 si Formularul nr.17, in original.Se vor prezenta pt.personalul cheie propus pt. executarea lucrarilor, in mod cumulate, urmatoarele: curriculum vitae, copie legalizata a diplomei de absolvire a studiilor universitare, prezentarea in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011 ? declaratia de disponibilitate semnate de titular.Nota- nu se acceptacumulul de functii pentru personalulcheie mai sus mentionat., 1. Lista principalelor lucrari executate , in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - completare Formular 9.2. Prezentarea a minim 1 maxim de 3 contracte care sa confirme executarea lucrari similare- formular privind experienta similara ? Formular 11Prezentarea oricaror certificate/documente care sa confirme executia de lucrari de natura si complexitatea contractului ce va fi atribuit.Documentele se vor prezentain oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 07:54