Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INTRETINERE SI INTERVENTII ACCIDENTALE LA INSTALATIILE ENERGETICE ( INST. TERMOFICARE, EP.CHIMICA ,RECIPIENTI ,CAZANE.


Detaliu pentru invitatia numarul 341575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia Navodari
Numar invitatie: 341575/07.01.2013
Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE SI INTERVENTII ACCIDENTALELA INSTALATIILE ENERGETICE ( INST. TERMOFICARE, EP.CHIMICA , RECIPIENTI , CAZANE.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia NavodariCod fiscal: RO14325363, Adresa: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Telefon: 0241/ 506028, Fax: 0241/ 694439
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700, telefon: +40 241506028, fax: +40 241694439, persoana de contact: Constantin Radulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia NavodariB-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INTRETINERE SI INTERVENTII ACCIDENTALELA INSTALATIILE ENERGETICE ( INST. TERMOFICARE, EP.CHIMICA , RECIPIENTI , CAZANE.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reparatii , intretinere si interventii accidentale in atelierele societatii la echipamentele rotative, sisteme sub presiune, instalatii cu reactivi chimici , instalatii de termoficare si incendiu pentru asigurarea functionarii in conditii de siguranta 24 de ore din 24 , a SC UTM SA societate care lucreaza in sistem ?cu foc continuu? .
II.1.6) CPV: 45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 720, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare 9.360 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.-Garantia de participare se constituie in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta de documentatia de atribuire si in limba romana, la cursul BNR echivalent leu/valuta datei publicarii invitatiei de participare .-Garantia de participare se constituie cf art.86/1din HG 925 /2006respectand art.86/2, 3-HG 925/2006.-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau- prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO87 BTRL 0140 1202 7166 68XX ?Banca Transilvania CONSTANTA. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor . Garantiei de participare in original nu se va introduce in plicurile sigilate care contin oferta ci se va prezenta atasat plicului exterior, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.- Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 4.500 lei conform art. 2781 alin (1) din OUG nr.34/2006. IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2006(cifra de afaceri, g.participare, g.bex.).- In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului de lucrari, reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA .-Garantia de buna executie se poate constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari .Prevederile art.86alin(.2)-(4 ) se aplica in mod corespunzator.- sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante , conform art.90/3-Hot.925-2006actualizat cu Hot.1045/2011 . Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Se va completa Formularul 20 din Sectiunea Formulare .Garantia de buna executie se va elibera/restituie conform art.92 alin 4- HG-925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratia privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 4 din Sectiunea- Formulare.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratie completata conform Formularulul nr.5 din Sectiunea-Formulare.Certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independentaCertificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Se va completa Formularul nr.7din Sectiunea-Formulare.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3 dinSectiunea - Formulare.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006.Declaratie Formular nr. 6 dinSectiunea - FormularePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ec. Turgay CHEMAL ? director general, Ec. Constantin Ursaru -Sef serv Fin-Contab, iar personalul raspunzator deorganizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: - Ing. Wilhelm HERBERT ? director tehnic, Ing. M.Hacman Sef sectie Productie , Ing.Constantin Radulescu-Sef B.Contracte, , Cons-jur.Ion Fatu. a) Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator tr sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC avand in vedere prevederile Art. 183 didn OUG 34/2006 .-In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.- Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004(daca este cazul).b) Pentru persoane fizice / juridice straine: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati(certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele se vor prezenta in copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana , in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.-Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Angajament tertprivind sustinereafinanciaraa ofertantului(daca este cazul)Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 actualizata .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani?, insotitede documente/ parti relevante ale acestora/certificari de buna executie , care va contine valori ale lucrarilor, perioada si locul de executie al acestora, modul de indeplinire al obligatiilor contractuale .Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv ., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii si executarea lucrarilor energetice(anexa 1), RTL, RTS, RSVTI., Informatii privind asociatii (daca este cazul)., DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA(daca este cazul), Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., -Angajament tert privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului(daca este cazul)-Angajament tert privind asigurarea cu utilaje (daca este cazul)-Angajament tert privind asigurarea cu personal (daca este cazul) Certificate ISO 9001 siISO 14001 , sau echivalente emise de organisme independente nationale sau internationale .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 19:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer