Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparare a drumurilor forestiere - DS Timis


Detaliu pentru invitatia numarul 357098
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 357098/24.01.2014
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparare a drumurilor forestiere - DS Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. I. Nemoianu, nr. 7, Timisoara, Romania, cod postal: 300011, telefon: +40 256294255, fax: +40 256294265
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. I. Nemoianu, nr. 7, Timisoara, Romania, cod postal: 300011, telefon: +40 256294255, fax: +40 256294265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparare a drumurilor forestiere - DS Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparare a drumurilor forestiere
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 557.69 - 4, 846, 205.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1 = 10000, 00 lei; Lotul 2 = 12000, 00 lei; Lotul 3 = 11000, 00 lei; Lotul 4 = 9000, 00 lei; Lotul 5 = 9000, 00 lei.- Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertei cu 5 zile.- Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire a garantiei de participare: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- depunere la casieria autoritatii contractante fie: virament bancar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoaracont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara)saunumerar .Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.Daca CNSC respinge contestatie de pusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma conforma cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.-Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.-Garantia de buna executie se va elibera conform O.M. nr. 560/21.06.1999.-Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau retineri succesive din facturi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente obligatorii: 1.Declaratie privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.3.certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4.certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, Persoanele cu functie de decizie in cadrul DS Timis: Director - ing. Titu Nicusor, Director economic - ec. Muntean Aurel, jurist ? Garjoaba Eugen, resp. Achizitii ? ing. Dragu Marian, resp. Investitii ? ing. Bercia Valer. Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.-Se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.-pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se va completa formularul de Informatii generale;
-Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani ? minim: Lotul 1 ? 400.000, 00 lei; Lotul 2 - 400.000, 00 lei; Lotul 3 ? 400.000, 00 lei, Lotul 4 ? 400.000, 00 lei, Lotul 5 ? 400.000, 00 lei.-Se va declara cifra de afaceri pe anii 2011 , 2012 si 2013 atat in lei cat si in euro.-Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la utilaje, echipamente si instalatii de caredispun ofertantii pentru indeplinirea contractului.Documente obligatorii: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata aoperatorului economic: Pentru lotul 1:1.motocompresor, 2.ciocan pneum., 3.perforator pneumatic, 4.excavator 5.autogreder, 6.buldozer, 7.vibrator universal, 8.compactor autoprop.cu rulour, 9.compactor static autoprop., 10.autocisterna, 11.macara pe pneuri, 12.incarc.frontal pe pn-uri.Pentru lotul 2:1.motocompresor, 2.ciocan pneum., 3.perforator pneumatic, 4.excavator 5.autogreder, 6.compactor autoprop.cu rulour, 7.autocisterna, 8.macara pe pneuri, 9.incarc.frontal pe pn-uri.Pentru lotul 3:1.excavator 2. autogreder, 3. vibrator universal, 4.compactor static autoprop, 5.autocisterna, 6.macara pe pneuri, 7.incarc.frontal pe pn-uri.Pentru loturile 4 si 5:1. autogreder, 2. vibrator universal, 3.compactor static autoprop, 4.autocisterna, 5.macara pe pneuri., Cerinta nr.1 Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sarezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale indomeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare printr-un contract invaloare de minim 200.000, 00 lei exclusiv TVA, insotita de certificari debuna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minimimpus. Documente obligatorii: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani, - Fisa de informatii privind experienta similara, - Certificari de bunaexecutie emise beneficiarii lucrarilor. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca aufost duse la bun sfarsit. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursulmediu anual lei/valuta comunicat de BCEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer