Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparare drumuri forestiere
Detaliu pentru invitatia numarul 345177
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345177/12.04.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparare drumuri forestiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Silvica Iasi, Str. Ghe. Asachi nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700483, telefon: +40 0232244680, fax: +40 0232244631
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Iasi, Str. Ghe. Asachi nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700483, telefon: +40 0232244680, fax: +40 0232244631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparare drumuri forestiere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparare a drumurilor forestiere din administrarea Directiei Silvice Iasi.Valoarea aferenta cheltuielilor "diverse si neprevazute" este 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 258, 272.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este defalcat pe loturi conform Anexei B (Informatii privind loturile). Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin: - Instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de asigurari(in original - Formular nr. 12)- Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in conturile Directiei Silvice Iasi - RO36 BRDE 240S V511 7450 2400 (pentru lei) sau RO49 BRDE 240S V885 1342 2400 (pentru euro) deschise la BRD GSG Iasi, Cod fiscal RO1590120.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG 34/2006. Suma pe care o va retine (din garantia de participare) autoritatea contractanta operatorului economic caruia i-a fost respinsa contestatia de CNSC este de: - Lot 1 - O.S. Ciurea - 6339.74 lei;
- Lot 2 - O.S. Dobrovat - 6241.01 lei;
- Lot 3 - O.S. Harlau - 6729.24 lei;
- Lot 4 - O.S. Pascani - 4724.12lei;
- Lot 5 - O.S. Padureni - 5318.78 lei;
- Lot 6 - O.S. Podu Iloaiei - 6356.49 lei;
- Lot 7 - O.S. Raducaneni - 5008.89 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90 , alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigursri (in original - Formular nr.13) care va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantulare obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, in termen de 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului. In contul deschis se va depune o suma initiala de 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 1;2. Declaratie privind eligibilitatea - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 2;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 3;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 4;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 5;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prascan Corneliu; Frasana Sava; Ciornea Gabriela; Paraschiv Anusa; Popa Daniela; Tirgovatu Cristian.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 6;7. Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului - Mod. indeplinire: Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul constatator va fi prezentatin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma "copie lizibila - conform cu originalul" atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate, prezentarea certificatului in original / copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si a dus la bun sfarsit lucrari similare cu lucrarile supuse prezentei proceduri de achizitie publica (lucrari de intretinere/reparare drumuri forestiere) prin prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare, a caror valoare insumata sa fie de minim: - Lot 1 - O.S. Ciurea - 259500 lei;
- Lot 2 - O.S. Dobrovat - 218600 lei;
- Lot 3 - O.S. Harlau - 314000 lei;
- Lot 4 - O.S. Pascani - 95000 lei;
- Lot 5 - O.S. Padureni - 148700 lei;
- Lot 6 - O.S. Podu Iloaiei - 254500 lei;
- Lot 7 - O.S. Raducaneni - 134800 lei;Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Raportarea experientei similare se va face la valoarea contractelor fara T.V.A. Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 15:43