Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor forestiere din cadrul Directiei Silvice Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 356816
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356816/09.01.2014
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor forestieredin cadrul Directiei Silvice Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Silvica Suceava-Bdul 1 Mai nr.6, Suceava, Romania, cod postal: 720224,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Suceava-Bdul 1 Mai nr.6, Suceava, Romania, cod postal: 720224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor forestieredin cadrul Directiei Silvice Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor forestiere aflate in administrarea celor 24 de ocoale silvice din cadrul Directiei Silvice Suceava: - Ocoalele Silvice: Brosteni, Crucea, Dorna Candrenilor, Vatra Dornei, Iacobeni, Carlibaba, Breaza, Pojorata, Vama, Moldovita, Frasin, Stulpicani, Gura Humorului, Solca, Putna, Marginea, Falcau, Brodina, Patrauti, Adancata, Malini, Rasca, Falticeni si Dolhasca.NOTA : NU SUNT APLICABILE PREVEDERILE ART.29 ALIN 21 din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 975, 717.84 - 19, 191, 095.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata iar perioada de valabilitate a garantiei de participare, este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 383.821, 89 lei (aceasta suma se va constitui numai in situatia in care se va depune o oferta pentru toate loturile, in caz contrar cuantumul GP este cel mentionat in Anexa B Informatii privind loturile, pentru fiecare lot in parte).Aceasta va fi virata in contul autoritatii contractante: cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400.Daca se constituie in alta valuta , echivalenta leu/alta valuta se va face conform cursului anuntat de Banca Nationala a Romaniei , din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie lucrari: 2 % din valoarea contractului subsecvent (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului (conf. art. 89 din HG 925/2006); Aceasta se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2).Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Contractul subsecvent se va derula dupa ce contractantul va depune in acel cont 2 % din pretul contractului (fara TVA).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava: Sorin Calin Ciobanu, Valerian Solovastru, Vasile Rusu, Jr. Aftanasie Tironeac, ing. Iulian Atitienei, ing. Constantin Mihail Lazar.Se va completa si depune Formularul F4 din SectiuneaFormularea prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Se va prezenta si depune -confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, local, prin prezentarea de certificate eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.1.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (Consiliul Local)eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuireSe va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, iar din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anide cel putin : Pentru lotul nr.1 ? Pojorata..1.891.596, 49 lei, Pentru lotul nr.2- Frasin ....1.718.196, 89 lei, Pentru lotul nr.3 ? Marginea..1.703.911.53 lei, Pentru lotul nr. 4 -Malini ?1.083.326, 94 lei, Mod de dovedire: Se va completa si prezenta cifra medie de afaceri in formularul ?Cifra deafaceri?.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2011, 2012 si 2013. Pentru echivalentase va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevatede datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de :1. pentru lotul 1 Pojorata - 315266, 00 lei-la o valoarea celui mai mare contract subsecvent anual de 1891596, 49 lei2. pentru lotul 2 Frasin- 286366, 00 lei-la o valoarea celui mai mare contract subsecvent anual de 1718196, 89 lei3. pentru lotul 3 Marginea - 283985, 00 lei-la o valoarea celui mai mare contract subsecvent anual de 1703911, 53 lei4. pentru lotul 4 Malini- 180554, 00 lei-la o valoarea celui mai mare contract subsecvent anual de 1083326, 94 leipentru perioada de 2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Documente obligatorii: - orice document probator privitor la faptul ca va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevatede datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii, in suma de minim1. pentru lotul 1 Pojorata - 315266, 00 lei2. pentru lotul 2 Frasin- 286366, 00 lei3. pentru lotul 3 Marginea - 283985, 00 lei4. pentru lotul 4 Malini- 180554, 00 leipentru o perioada de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrarisimilare in valoare cumulata de cel putin : Pentru lotul nr.1 ? Pojorata..1.891.596, 49 lei, Pentru lotul nr. 2 -Frasin ...1.718.196, 89 lei, Pentru lotul nr. 3? Marginea..1.703.911.53 lei, Pentru lotul nr. 4 - Malini ?1.083.326, 94 lei, Acesta lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de certificari de bunaexecutie. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Mod de dovedire: Se vor completa si prezenta urmatoarele: -formularul 12 F ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?;
-formularul E ?Fisa de informatii privind experienta similara?;
-certificari de buna executie emise de beneficiarii lucrarilor, indiferent dacaacestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Aceste certificari indicavaloarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune(dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie potrivit Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP)operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Mod de dovedire: Se va completa si prezenta: -formularul ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune(dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie potrivit Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?.Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic: - autogreder, - buldoexcavator, - buldozer, - excavator pe pneuri, - excavator pe senile, - vibrocompactor, - autobasculante, - alte dotari necesare., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vedereaindeplinirii contractului.Mod de dovedire: Se vor completa si prezenta: - formularul ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani? ;
- Cv-urile cadrelor de conducere;
- formularul ?Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului?, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia, si persoanele desemnate cu verificarea calitatii lucrarilor (CQ);
- Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri pentru persoana desemnata sef santier, insotita de o copie a contractului de munca si CV;
- Certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele (cf. Ordinului nr. 777 din 26 mai 2003, M.O.nr.397 din 9 iunie 2003), pentru responsabilul tehnic cu executia, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de legitimatie;
- Copie a contractului de munca si CV pentru persoanele care avizate CQ, numite prin decizie interna de catre conducatorul operatorului economic;
- Angajament de participare la derularea contratului, din partea persoanelor desemnate ca sef de santier si/sau responsabil tehnic cu executia, in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat unsistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului(ISO 9001).Documente obligatorii: - Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul existaun audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului(ISO 14001).Documente obligatorii: - Certificatul ISO 14001 sau echivalent.Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer