Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii curente la strazi, inclusiv parcari aflate in administrarea Consiliului Local Buftea, judetul Ilfov
Detaliu pentru invitatia numarul 346314
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346314/08.05.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii curente la strazi, inclusiv parcari aflate in administrarea Consiliului Local Buftea, judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: +40 318241234, Fax: +40 318241238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii curente la strazi, inclusiv parcari aflate in administrarea Consiliului Local Buftea, judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii curente la strazi, inclusiv parcari situate pe teritoriul orasului Buftea, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contract subsecvent 1 pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului subsecvent1 cu valoare 7, 799, 200.10 (proiectare inclusa) fara TVA;Contract subsecvent 2: pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului subsecvent 2 cu valoare 4, 237, 320.70 lei (proiectare inclusa) fara TVAContract subsecvent 3: pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului subsecvent 3 cu valoare 4, 237, 320.70 lei (proiectare inclusa) fara TVAContract subsecvent 4: pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului subsecvent4 cu valoare 4, 237, 320.7 lei (proiectare inclusa) fara TVAPeriada acordului cadru (a celor 4 contracte subsecvente)nu va depasi 48 luni, Valoarea totala(fara tva inclus) a serviciilor de proiectare aferente celor 4 contracte subsecvente este de 374.575, 50 leiIn valoarea totala estimata a acordului cadru nu a fost inclusa o valoare pentru cheltuieli diverse si neprevazute considerand ca nu sunt necesare.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 511, 162.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituitain conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediu de catre toti operatorii economici.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278 indice 1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul uneiasocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociati in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi in in cuantum de 410.000 lei.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO04TREZ4225006XXX000012 deschis la Trezoreria Orasului Buftea;
- scrisoare de garantie bancara Formular nr.2;
- scrisoare emisa de societate de asigurare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarileulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilatate a ofertei (120 de zile calendaristice). Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 9.611, 11 lei in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge contestatia. Art. 278indice 1 lit c).Ofertantul poate constitui garantia de participare si in alte monede avandu-se in vedere cursul valutar BNRdin 18.03.2013 1 EURO = 4.4170
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10 % din valoarea contractului (exclusiv TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform prevederilor art. 180si art 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si adaugirile ulteriore-Formular 4.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat eliberat de organul de administrare fiscala (A.N.A.F) de caresocietateaapartine , din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCertificatul se poate prezenta: inoriginal, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile AdministrativTeritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 6 completat;
- Certificat de participare la procedura cerere de ofertacu oferta independenta - Formular 7 completat;Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante Pistol Gheorghe (primar), Protiuc Constantin (viceprimar ), , Gheorghe Iuliana (secretar), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Nicolae Daniela, ( sefserviciu Financiar ?Contabilitate), Paun Dumitru (arhitect sef) si consilierii locali respectiv Baron Stela, Boca MariaGeovana, Busila Cristinela, CosteaDaniel, Fera Pastorel, Dumitru Constantin Florin, GioarasaConstantin Richard, Marin Doinita, Dumitru Nicolae, Minea Sorin Dumitru, NastaseCornelia, Rogoveanu Ion, Romanescu Constantin, Rudeanu Florentina Mirela, Stanciu Tanase, Chelu Valentin, TopaiEmilian, Tudor Gheorghe - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional.Documentele vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.Pentru a fi valabile certificatele constatatoare vor fi emise in luna anterioara celei stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PENTRU PROIECTARE O lista a principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii de proiectare prestate. Certificarea va indica beneficiarii (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private) valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si daca acesteaau fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unui certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic.Se solicita aferent listei prezentate a 1 contract/maxim 3 contracte (sau parti relevante din acestea ) de servicii de proiectare documentatii tehnico economice faza PT+ DE pentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit" (servicii receptionate partial; servicii receptionate la sfarsitul prestarii - sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), a caror valoare totala sa fie de cel putin 140, 000 lei fara TVA - proiecte tehnice, (din valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent in suma de 7, 799, 200.10 lei, 7, 656, 677.48 lei reprezinta valoarea estimata pentru lucrari si 142, 522.62 lei reprezinta valoarea estimata pentru proiectare), Aferent contractului/contractelor prezentate se vor prezenta recomandare/recomandari, proces verbal de receptie a serviciului/ serviciilor .Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Proces verbal de receptie la sfisitul prestarii (sfisitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea serviciului, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv si/sau Certificat constatatorprivindindeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conformitate cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata si scrisNota comuna: Experienta similara poate fi dovedita si prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru, cu o valoare aferenta executiei lucrarilor similare de minim 7, 790, 000lei fara TVA Nota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., PENTRU EXECUTIEO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarea va indica beneficiarii (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private) valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari /documente ca a excutat in ultimii 5 anii 1 contract, maxim 3 contracte prin care s-au executat lucrari similareavand o valoare cumulata de celputin 7, 650, 000 LEI fara TVA, (din valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent in suma de 7, 799, 200.10 lei, 7, 656, 677.48 lei reprezinta valoarea estimata pentru lucrari si 142, 522.62 lei reprezinta valoarea estimata pentru proiectare) Se va completa formularul de experienta similara si se va anexa copie de pe contract/ contracte( parti esentiale - maxim 3 , recomandare/ recomandari /certificat constatator/certificate constatatoare, proces verbal/procese verbale la terminarea lucrarilor.Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Proces verbal de receptie finala (daca a expirat perioada de garantie oferita prin contract), in copie stampilata si scris conform cu originalul;
- Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata si scris conform cu originalul Nota comuna: Experienta similara poate fi dovedita si prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului acord-cadru, cu o valoare aferenta executiei lucrarilor similare de minim 7, 790, 000 lei fara TVA Nota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPENTRU PROIECTARE Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilorSe vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile in original / declaratiile de disponibilitate in original ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.PENTRU EXECUTIEInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Personal specializat - cerinte minime: - 1 proiectant - inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- 2 ingineri/subingineri autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectieStereografic;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) lucrarilor in domeniul II?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?;
- 1 Sef de santier ? inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;inginer/subinginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- 1 coordonator SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca);
- asfaltatori;
-muncitori necalificati;Referitor la cerintamentionam ca ofertantii pot da initial o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cerintei minime, urmand ca ofertantul castigator sa prezinte inainte de semnarea contractului, documente care sa ateste angajarea sau forma de colaborare pe toata perioada de derulare a acordului cadru a personalului solicitat.- 1 manager al sistemelor de management de mediu (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca/echivalent/declaratie de disponibilitate in original). Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.- 1 manager de proiect (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca / echivalent / declaratie de disponibilitate in original )Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati.- 1 manager al sistemelor de management al calitatii sau 1 responsabil CQSe vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea de exercitare a acestor activitati. Se va prezenta copie dupa decizia interna si copia contractului individual de munca / echivalent / declaratie de disponibilitate in original, semnata si datata.Ofertantul va prezenta- se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/ atestare/autorizare;
- se prezinta copii de pe contractul de munca sau contractul de prestari servicii;
- se prezinta declaratie pe propria raspundere ca ofertantul are angajat/poate dispune in derularea contractului de numarul solicitat de asfaltatori si muncitori necalificati;
- se vor prezenta CV-uri si declaratii de disponibilitate in original sau in copie.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Cerintele stabilite pentru personal sunt conforme cu legislatia in vigoare si anume: MO 847 / 08.12.2009- pentruResponsabil tehnic cu executia autorizat de ISC, se solicita inconformitate cu: Legea 10/1995, publicata in M.Of.12/24.01.1995, H.G. 925/1995, publicata in M.Of.286/11.12.1995, Ordin MLPTL 777/2003, publicat in M.Of.397/09.06.2003, modificat si completat prin Ordinul MDLPL651/2007, publicat in M.Of. 583/24.08.2007.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia profesionalainvocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm (formularul nr.14 si 14 A) al persoanei respectiv, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resurseletehnice si/sau profesionale ., Ofertantul va prezenta o declarative si lista aferenta , referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinireaDotare tehnica - cerinte minime: - 1 buc. statie topo;
- program de proiectare CAD pentru predare documentatie tehnica;
- 1 buc. statie de mixturi asfaltice- 1 buc. Statie de beton- 2 buc. repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului;
- 2 buc. cilindru compactor;
- 2 buc. autogreder;
- 1 buc. freza de asfalt;
- 6 buc. autobasculanta;
- 2 buc. excavator;
- 2 buc. incarcator pe pneuri si/sau senile- 2 buc.autobetoniera- se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere sau declaratii de punere la dispozitie a utilajelor solicitate;
- se prezinta declaratie pe propria raspundere ca detine programul de proiectare solicitat/declaratie de punere la dispozitie;Statia de mixturi asfaltice/statie beton trebuie sa fie atestate.Autorizatia de mediu pentru functionarea statiei de mixturi asfaltice/statiei de beton in conformitate cu prevederile - Legea 10/1995 privind calitatea in constructii la lucrari de drumuri si aeroporturi , in corelatie cu respectarea cerintelor de securitate, sanatate, mediu (cerintele Directivelor 89/106/CE, 42/2006/CE, 14/2000/CE) trebuie sa fie depusa de ofertantul castigator, obtinuta pentru amplasamentul pe care urmeaza sa fie montata.Autovehiculele prezentate vor fi insotite de licente de transport, si vor fi prezentate numai de ofertantul castigator inainte de semnarea contractului in conformitate cu Ordonanta nr. 27/2011, privind transporturile rutiere, modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 11/2013In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.-Ofertantul va da o declaratie pe proprie raspundere prin care asigura beneficiarul ca utilajele sunt in foarte buna stare de functionare privind ducerea la indeplinire a contractului, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica (utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice) invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.14 si 14A) al persoanei respectiv, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoanacare asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, si d din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor.Sustinatorul va prezenta si lista personalului care face obiectul sustinerii profesionale ., Atunci cand un grup de operatori ec. depun oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice silaboratoarelor implicate in realizarea contractuluiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii si specializarea acestora daca exista, daca nu, nu se depune formularul15In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1 .a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1 .b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si / sau profesionalaIII.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediului.In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asociere care trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declarata castigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organismeindependente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Certificat valabil ISO 14001 sau alt certificat echivalent, emise de organismindependente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem demanagement de mediu, emis de organisme nationale sau internationaleacreditate.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu al firmelor ofertante.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Autoritatea contractanta se raporteaza la: -standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europenesau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme culegislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privindcertificarea.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractantaaccepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state aleUniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 11:33