Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in Com.Jegalia, Jud.Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 342187
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA JEGALIA
Numar invitatie: 342187/29.01.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in Com.Jegalia, Jud.Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JEGALIACod fiscal: 3796756, Adresa: Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Telefon: 0242/342021, Fax: 0242/342138
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Romania, cod postal: 917145, telefon: +40 242342021, fax: +40 242342138, persoana de contact: ANETA NITU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Jegalia, judetul Calarasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in Com.Jegalia, Jud.Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere drumurilor din comuna Jegalia ( drumuri de pamant, de piatra si modernozate precum si podete si trotuare).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 894, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 RON, valabilitatea garantiei va fi de 90 zile de la data limita primiri ofertelor.Modalitatea de depunere - conf. art.86, alin.1 din HGR nr.925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(b), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei. Data de referinta pt. echivalenta leu/valuta este -5 zile inanitea depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantiei de buna executie : Prin retineri succesive din situatiile de lucrari sau conform aricolului 90 alin. 1 din HGR925/2006 sau prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita declaratia de eligibilitate , a declaratiei de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 si a declaratiei de participantla procedura, - se va prezenta certificatele fiscale (privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local) din care sa reiasa faptul caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie potrivit art. 691 din OUG 34/2006- Persoanele cu drept de decizie din cadrul AC sunt: Primar - VASILEAUREL, Viceprimar - PANAITESCU NICOLAE, Contabil ? LUTAN LUCICA, Secretar ? RADU NELU, Consilieri -LOLOTCOSTEL, NICOLAION, MANOLESTAN, PANAITESCU NICOLAE, STANDUMITRA, CRISTEAEMILIONUT, PACIONEASEVASTIAN, ALEXANDRUPETRE, IORDACHEGEORGE, RADUNICUSOR, PACIONEAMIHAELA, NEAGUANTON. NITU ANETA.- Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin 314/2010 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in copie conform cu originalul- informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.- In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului de pe primul loc certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii globale deafaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de: 800.000 lei.Se va completa FormularulB2 (Informatii generale)3) Bilantul contabil in copie la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organelecompetentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4) Personal specializatCerinte minime: ?1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri si tunele.- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor- 1 Sef de santier ? inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?- minim 3 ani vechime specifica;
- 1 inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?;
- formular 12I, 3)Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5(cinci) ani Ofertantultrebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5(cinci) ani a minim 1(unul)contract similar. 2) Conditii minime impuse Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are sau dispune (proprietate, leasing , de toate mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivuluiviitorului contract Cerinta minima : -finisor asfalt-cilindru compactor-autogreder-autobasculantasau angajament ferm de la un tertSe va completa Formularul 12 H - Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ? ISO9001Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu - ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer