Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Manastirea, judetul Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 349362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MANASTIREA
Numar invitatie: 349362/27.06.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Manastirea, judetul Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MANASTIREACod fiscal: 3796853, Adresa: SAT MANASTIREA, Manastirea, Telefon: 0242.52.00.18, Fax: 0242.52.00.18
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Manastirea, jud. Calarasi, Manastirea, Romania, cod postal: 917170, telefon: +40 242520018, fax: +40 242520018, persoana de contact: Rica Ganea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Manastirea, comuna Manastirea, jud. Calarasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Manastirea, judetul Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere drumurilor din comuna Manastirea, judetul Calarasi ( drumuri de pamant, de piatra si modernizate, precum si podete si trotuare).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 000, 348.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 RON, valabilitatea garantiei va fi de 90 zile de la data limita primiri ofertelor.Modalitatea de depunere - conf. art.86, alin.1 din HGR nr.925/2006 (prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original).Contul IBAN pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar : RO08TREZ2025006XXX000582, deschis la Trezoreria Oltenita.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(b), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei.Data de referinta pt. echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP, cursul de referinta fiind cel comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei.In situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata
Garantie de buna executie
i) cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului (fara TVA).ii) modul de constituire a garantiei de buna executie - una din variantele urmatoare : - prin retineri succesive din situatiile de lucrari ;
- conform aricolului 90 alin. 1 din HGR 925/2006 ;
- conform prevederilor HG 1045/2011.iii) in situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita declaratia de eligibilitate , a declaratiei de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 si a declaratiei de participant la procedura, - Se va prezenta certificatele fiscale (privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie potrivit art. 69^1 din OUG 34/2006- Persoanele cu drept de decizie din cadrul AC sunt: Primar ? IANCU MARIAN - MUGUREL, Viceprimar ? GINGASU VALENTIN - BOGDAN, Contabil ? LAZAR VETUTA, Secretar ? BUCUR MICHAELA, Consilieri ? BANICA ION, COSTACHE GEORGE, ENCIU GHEORGHE, ILIE LUCIAN, ILIE STEFAN, MOCANU AUREL, NICOLAE MARIN, MOISE MARIAN, OPREA GHEORGHE, ZAVALAN DUMITRU, STAMELATOS GHEORGHE, PAUN LINCA, TUDOR GHEORGHE, ZLATE ILIE..- Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin 314/2010. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in copie conform cu originalul-informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.-In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului de pe primul loc certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 800.000 lei, raportata la un contract subsecvent de 750.087, 03 lei.Se vor depune copii ale bilanturile contabile pe anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal specializatCerinte minime : -1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II "Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri si tunele".- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor- 1 Sef de santier - inginer specializarea "Cai Ferate Drumuri si Poduri"-minim 3 ani vechime specifica;
- 1 inginer specializarea "Cai Ferate Drumuri si Poduri".Se va completa formularul 12I - declaratia cu personalul., Ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5(cinci) ani a minim 1(unul) contract de lucrari de obiect si natura similare obiectului acordului cadru.Ofertantii vor prezenta prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (formularul 12F), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Conditii minime impuse.Ofertantii trebuie sa faca dovadaca au sau dispun (proprietate, leasing, chirie) de toate mijloacele tehnicenecesare realizarii obiectivuluiviitorului contract.Cerinta minima : - autogreder ;
- buldozer ;
- cilindru compactor ;
- autobasculanta ;
- cisterna ;
- buldoexcavator ;
- aparat toposau angajament ferm de la un tert sustinator.Ofertantii vor prezenta Formularul 12 H - Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii - ISO 9001., Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu - ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer