Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Modelu, judetul Calarasi
Detaliu pentru invitatia numarul 356296
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356296/03.12.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Modelu, judetul Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MODELU (CONSILIUL LOCAL MODELU)Cod fiscal: 3966354, Adresa: COM. MODELU, Modelu, Telefon: 0242/312553, Fax: 0242/312381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. MODELU, Modelu, Romania, cod postal: 917180, telefon: +40 242312553, fax: +40 242312381, persoana de contact: DOBRE GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Modelu, loc. Modelu, jud. Calarasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Modelu, judetul Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor din comuna Modelu, judetul Calarasi (drumuri de pamant, de piatra si modernizate, precum si podete si trotuare). Valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute este 0 (zero) lei, respectiv procentul de diverse si neprevazute este 0%.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 003, 008.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :160.000, 00 RON.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita primirii ofertelor.Modalitatea de depunere - conf. art.86, alin.1 din HGR nr.925/2006 (prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original).Contul IBAN pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar : RO06TREZ2015006XXX000195, deschis la Trezoreria Calarasi.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(c), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei.Data de referinta pt. echivalenta leu/valuta (cursulBNR) este data publicarii invitatiei de participare.In situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
A. cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului (fara TVA).B. modul de constituire a garantiei de buna executie - una din variantele urmatoare : - prin retineri succesive din situatiile de lucrari ;
- conform aricolului 90 alin. 1 din HGR 925/2006 ;
- conform prevederilor HG 1045/2011.C. in situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Se solicita declaratia de eligibilitate , a declaratiei de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 si a declaratiei de participant la procedura ;B. Se vor prezenta certificatele fiscale (privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011;C. Cazier judiciar al ofertantului valabil la data limita a depunerii ofertelor;D. cazier fiscal al ofertantului valabil la data limita a depunerii ofertelor;E. Declaratie potrivit art. 69^1 din OUG 34/2006 ;Persoanele cu drept de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Primar ? DOBRE GHEORGHE, Viceprimar ? TUTUIANU VALERIU, Contabil ? NEICU ADRIANA, Secretar ? NEICU NICA, Consilieri ? CONSTANTIN ION, TOMA GHEORGHE, ISTRATE NICOLETA, BAJENARU TONY, DRAGOMIR CONSTANTIN, MARTAC VICTOR, GOICEA ION, SEANDRU FLOAREA, RADU PANTILIE, OLTENACU CONSTANTIN, ALEXANDRU NICOLAE, MANESCU NICU, PANTEA STEFAN, BRATU GHEORGHE.F. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin 314/2010.G. Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu (se solicita ca din acesta sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile) - valabil pentru operatorii care au obligatii de plata la fondulde mediu. A. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.B. In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului de pe primul loc certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditii minime impuse : ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun(proprietate, leasing, chirie) de toate mijloacele tehnice necesare realizariiobiectivului viitorului contract.Cerinta minima : - autogreder ;
- buldozer ;
- cilindru compactor ;
- autobasculanta ;
- cisterna ;
- buldoexcavator ;
- aparat topo ;sau angajament ferm de la un tert sustinator.Se va completa Formularul 12 H., Ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5(cinci) ani a minim 1 (unul) contract de lucrari similare de minim 2.000.000 lei.Ofertantii vor prezenta prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani (formularul 12 F).Se vor prezenta certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioadasi locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate inconformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Personal specializat - cerinte minime : -1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II "Constructiirutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri si tunele";
- Responsabil Tehnic cu Executia lucrari edilitare-1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor ;
-1 Sef de santier - inginer studii superioare, specializarea "Cai Ferate Drumuri si Poduri" (minim 3 ani vechime specifica) ;
-1 inginer specializarea "Cai Ferate Drumuri si Poduri".Ofertantii vor prezenta formularul 12I - declaratia cu personalul.Ofertantii vor prezenta curriculum vitae pentru personalul de conducere si personalul specializat nominalizat.Ofertantii vor prezenta declaratii de disponibilitate pentru personalul specializat nominalizat.Pentru Responsabilul Tehnic cu Executia (RTE) se vor prezenta doar atestatul sideclaratia de disponibilitate. Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii - ISO9001 sau echivalent., Ofertanii trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu - ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2013 15:49