Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Borcea, judetul Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 356295
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BORCEA
Numar invitatie: 356295/04.12.2013
Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Borcea, judetul Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BORCEACod fiscal: 3966389, Adresa: comuna borcea, judetul calarasi, Borcea, Telefon: +40 242340063, Fax: +40 242340063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Borcea, judetul Calarasi, Borcea, Romania, cod postal: 917015, telefon: +40 242340063, fax: +40 242340063, persoana de contact: Nedelcu Theodor Aniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Borcea - comuna Borcea, judetul Calarasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de intretinere si reparatii drumuri in comuna Borcea, judetul Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de intretinere si reparatii a drumurilor din comuna Borcea, judetul Calarasi (drumuri de pamant, de piatra si modernizate, podete si trotuare).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 001, 562.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :160.000, 00 RON.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita primirii ofertelor.Modalitatea de depunere - conf. art.86, alin.1 din HGR nr.925/2006 (prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original).Contul IBAN pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar : RO49TREZ2015006XXX000197, deschis la Trezoreria Calarasi.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278^1, alin. (1), lit.(b) si art. 278^1 alin (2) din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei.Data de referinta pt. echivalenta leu/valuta (cursul BNR) este data publicarii invitatiei de participare.In situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
A. cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului (fara TVA).B. modul de constituire a garantiei de buna executie - una din variantele urmatoare : - prin retineri succesive din situatiile de lucrari ;
- conform aricolului 90 alin. 1 din HGR 925/2006 ;
- conform prevederilor HG 1045/2011.C. in situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Se solicita declaratia de eligibilitate , a declaratiei de neincadrare in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 si a declaratiei de participant la procedura ;B. Se vor prezenta certificatele fiscale (privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 ;C. Cazier judiciar al ofertantului valabil la data limita de depunere a ofertelor ;D. Cazier fiscal al ofertantului valabil la data limita de depunere a ofertelor ;E. Declaratie potrivit art. 69^1 din OUG 34/2006 ;Persoanele cu drept de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Primar ? NEDELCU THEODOR ANIEL, Viceprimar ? ZAHARIA COSTICA, Contabil ? PISCAN MAGDALENA ADRIANA, Secretar ? DIMA FLORICA, Consilieri ? COCOR RADU, BIRA MIHAI VASILE, DUMITRU MARIAN, DIMA MARIANA, STOICA MARIAN, IACOB GHEORGHE, NITULESCU ELENA, COPORAN FRUSINA, VLADILA VICTORITA, CIREASA VASILICA, PANAIT RODICA, IANOLE STELA, LASCU IULIAN IONUT, BURLACU ION CRISTIAN.F. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin 314/2010.G. Cerinta pentru operatorii economici care au obligatii de plata la fondul de mediu : Prezentarea certificatului de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006. A. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in copie conform cu originalul - informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.B. In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului de pe primul loc certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 4.000.000, 00 lei, raportata la uncontract subsecvent de 2.000.390, 61 lei.Se va completa Formularul B2 (Informatii generale).Se vor depune copii ale bilanturile contabile pe anii 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Bonitate/acces la resurse: Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de creditpentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului deexecutie, in valoare de 500.000, 00 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces lafinantare in suma de 500.000, 00 lei si pentru o perioada de3 luni.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditii minime impuse : ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun (proprietate, leasing, chirie) de toate mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivului viitorului contract.Cerinta minima : - autogreder ;
- buldozer ;
- cilindru compactor ;
- autobasculanta ;
- cisterna ;
- buldoexcavator ;
- aparat topo ;sau angajament ferm de la un tert sustinator.Se va completa Formularul 12 H, Ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5(cinci) ani a minim 1 (unul) contract similar de minim 2.000.000 lei.Ofertantii vor prezenta prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani(formularul 12 F).Se vor prezenta certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioadasi locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate inconformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Personal specializat - cerinte minime : -1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II "Constructiirutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri si tunele";
- Responsabil Tehnic cu Executia lucrari edilitare-1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor ;
-1 Sef de santier - inginer studii superioare, specializarea "Cai FerateDrumuri si Poduri" (minim 3 ani vechime specifica) ;
-1 inginer specializarea "Cai Ferate Drumuri si Poduri".Ofertantii vor prezenta formularul 12I - declaratia cu personalul.Ofertantii vor prezenta declaratii de disponibilitate pentru personalul specializat nominalizat.Pentru Responsabilul Tehnic cu Executia (RTE) se vor prezenta doar atestatul si/sau legitimatia si declaratia de disponibilitate. Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii - ISO9001 sau echivalent., Ofertanii trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu - ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2013 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer